Kozmetické adventné kalendáre - veľké porovnanie

Do začiatku adventného obdobia zostáva stále dosť času na to, aby ste mohli objaviť skvelý kozmetický adventný kalendár, ktorý výrobca poskladal práve akoby pre vás. V dnešnom článku som preto pripravila porovnanie adventných kalendároch, ktoré som mala možnosť počas mojej kozmetickej kariéry vyskúšať. Ak hľadáte inšpiráciu, pustite sa do čítania.  


 Adventný kalendár BALEA

Moja záľuba v kozmetických adventných kalendároch začala presne v roku 2016, kedy som si v drogérií DM kúpila jeden z posledných kusov adventného kalendára Balea. Myslím, že celkovo prišli na predajňu asi len tri, takže tento môj nákup hodnotím ešte i dnes ako veľký úspech. S kalendárom som bola spokojná a spotrebovala som všetky kúsky. Vďaka nemu viem, že vrámci značky Balea sa mám vyhnúť produktom na hygienu, že telová starostlivosť a starostlivosť o ruky a nohy je taký priemer, že v pleťovej starostlivosti sa dajú nájsť dobré kúsky a tiež, že balzamy na pery a profesionálna starostlivosti o vlasy sú skvelé. 

Dnes už kúpa adventného kalendára Balea nie je taký problém. Na predajňu jednak príde oveľa viac kúskov a jednak mu konkurujú už aj iné značky. Ten tohtoročný je ladený do veselých ružových odtieňov. Výber kozmetiky ma ale žiaľ už niekoľko rokov nezaujal. Kým kalendár z roku 2016 obsahoval cestovné balenia produktov, ktoré sa dajú v obchode aj bežne kúpiť, tak teraz už značka niekoľko rokov vsádza na limitované verzie. A to veru nie je nič pre mňa. Ja chcem vďaka kalendáru objaviť výrobky, ktoré si budem aj bežne kupovať. Netúžim po tom, aby som v kalendári našla nejaký top produkt, ktorý však už viac nikde nezoženiem. Každý však od kalendára očakáva niečo iné a tak si určite i tohtoročný kozmetický kalendárik nájde svojich zákazníkov. Cena cca 15 € je viac ako priaznivá.

 Podobné články na blogu: Adventný kalendár Balea 2016

 



Adventný kalendár CLINIQUE

O rok neskôr dostal šancu adventný kalendár Clinique. Tretinu kalendára tvorila dekoratívna kozmetika, nuž a ten zvyšok skin care. Veľkosťou šlo o cestovné balenia, z ktorých si človek dokáže vytvoriť aký - taký názor. Super je, že Clinique do kalendára neumiestňuje žiaden maličké vzorky, ktoré často nevystačia ani na jedno použitie. Z kalendára som bola nadšená a viem čomu sa vyhnúť a čo sa oplatí kúpiť. V skratke viem, že mi absolútne nesedia žiadne krémy tejto značky. Naopak ich dekorativku môžem a aj si ju pravidelne kupujem.

Znovu som však po tomto kalendári Clinique nesiahla a ani neplánujem. Produkty sú totiž na 90 % každý rok rovnaké. Značka akurát zmení farbu obalu. Ak však značku Clinique nepoznáte, tak vám tento kalendár určite môžem odporučiť. Kalendár je dobre zostavený, značka je kvalitná a tak si myslím, že budete určite spokojné. Treba však počítať s vyššou sumou. Kalendár na rok 2020 viete kúpiť za približne 84 €.

 Podobné články na blogu:

  


 Adventný kalendár Alverde

 

Ako fanúšička prírodnej kozmetiky som nemohla odolať značke Alverde. Skúsenosť mám s kalendárom z roku 2017. Decembrové otváranie okienok mi robilo obrovskú radosť, avšak celkovo hodnotím kalendár ako priemer. Som rada, že som mohla vyskúšať toľko produktov, no znovu siahnem asi len po nechtíkovom balzame na pery, pene do kúpeľa, soli na nohy a možno po vlasovom kondicionéry. Vloženie dvoch plastových formičiek na cesto a semienok slnečníc, ktoré mimochodom ani nevyklíčili, považujem za dosť slušný fail. Toto podľa mňa v kozmetickom kalendári nemá čo robiť.

Tohtoročná verzia je ladená do červených tónov a predáva sa za približne 20 €. Podobne ako to však žiaľ bolo pri značke Balea, tak i v tomto prípade v kalendári nenájdete bežné výrobky, ale len limitovanú verziu. Za seba hovorím, že je to dosť škoda.

Podobné články na blogu: Adventný kalendár Alverde 2017

 



Adventný kalendár YVES ROCHER

Šancu dostala aj značka Yves Rocher. Dovtedy som s ňou nemala absolútne žiadnu skúsenosť a kalendár sa javil ako skvelá príležitosť urobiť si na značku radosť. Pozitívne hodnotím vzhľad a praktickosť kalendára, ktorý bol naozaj veľmi pekný a nevytvára zbytočný obal. Škatuľky som si totiž odložila aj na ďalší rok a vložila som do nich vložiť nejaké tie hand-made darčeky. To je však z pozitív asi všetko. Cena 40 € v pomere k veľkosti produktov, kvalite a aj v pomere cien za plné balenia mi prišla prehnaná. Kvalitou ma značka tiež neohúrila. Možno by som siahla tak ešte po telových mliekach a sprchových géloch ak by som ich videla v akcií, no ale tento typ produktov je fajn pri asi väčšine značiek. Takže vyskúšala som a odvtedy Yves Rocher nesmie na moju kozmetickú poličku.

Tohtoročný kalendár sa predáva za 45 € a je ladený do čudnej modrej farby. Mohol by zaujať niekoho, kto má značku rád a je s kvalitou výrobkov spokojný. Vzhľadom na moju skúsenosť, však hovorím, že pomer cena vs. kvalita je prehnaná a ja by som radšej siahla po niečom inom. Každý má však určite svoje vlastné preferencie.


Podobné články na blogu: Adventný kalendár Yves Rocher 2018


Adventný kalendár DECLÉOR

Kalendár od francúzskej značky Decléor som dostala ako darček, s tým že darujúci to kupoval ako prírodnú kozmetiku. No žiaľ, napriek tomu, že sa značka týmto prívlastkom často pýši, prírodné sú iba niektoré produkty. Väčšia výrobkov je klasicky konvenčná s obsahom esenciálnych olejov. O značka som predtým nemala ani len tušenie a prakticky každý jeden produkt som si musela googliť, pretože som absolútne netušila o čo ide a ako to mám používať. Kalendár bol však celkom dobre zostavený, avšak skôr by sa hodil majiteľkám suchej pleti. Ja s mojou zmiešanou pleťou som musela dosť výrobkov posunúť ďalej. Výrobky ma tiež samé o sebe nepresvedčili k ďalšej kúpe. Zaujal ma jeden očný krém, ktorý by som si chcela zaobstarať aj v budúcnosti a to je asi tak všetko.

Koho by kalendár na rok 2020 mohol zaujať? Ja ho odporúčam majiteľkám suchej pleti, ktoré majú radi voňavú kozmetiku a chcú vyskúšať niečo nové. Cena za tohtoročný kalendár sa pohybuje približne okolo 90 €.

Podobné články na blogu:  

                                       


Adventný kalendár JOIK

To najlepšie prichádza nakoniec. Ide o kalendár estónskej prírodnej značky JOIK, ktorý je nielen krásnym designovaným kúskom, ale obsahuje i poriadne kvalitnú kozmetiku. Adventný kalendár bol trochu iný ako mainstream. Chýbalo označenie škatuliek podľa dátumov. Kalendár som si tak mohla otvárať podľa nálady a nie len práve tretieho decembra. Ako som postupne vybaľovala jednotlivé škatuľky s kozmetikou, všimla som si, že produkty majú nielen nový obal, ale hlavne obsahujú certifikát prírodnej kozmetiky ECOCERT. Našla som v ňom všetko možné od dekoratívky, cez skin care až po telovú starostlivosť. Za zmienku stojí tiež to, že nejde o nejaké maličké balenia. Väčšina produktov dosahovala veľkosť polovice plného balenia a našli sa v ňom aj plné produkty. 24 kúskov mi tak robilo radosť počas celého roka.

V čase písania tohoto článku som žiaľ ešte nenašla verziu na rok 2020. Myslím si, však že sa ešte do začiatku decembra na stránkach e-shopoch objaví. Každopádne ja som ho mala z obchodíka Krásna každý deň, tak prípadne sledujte na tomto linku. Kalendár odporúčam všetkými desiatimi každej jednej čitateľke tohoto článku.


Podobné články na blogu:


Vybrali ste si už ten svoj adventný kalendár?

 

 

Komentáre

  1. Ja som tento rok siahla po kalendári Yves Rocher. Dizajn sa mne osobne páči, ok modrá možno nie je typická vianočná farba, ale zase dneska už si stromček zdobíme aj v týchto farbách. Cena mi tiež prišla vyššia, no kedže už pár rokov chcem skúsiť ich kalendár tak uvidíme. O tých limitkách pri kalendároch Alverde a Balea s tebou súhlasím a úplne ma to odrádza od ich kúpy. No a tie blbosti ako formičky a totálne nekozmetické veci v kozmetickom kalendári to by som vyhodila.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc ráda bych už konečně nějaký kalendář vyzkoušela, ale až nebudu mít doma zásoby kosmetiky.. :D:)
    TIP NA E-SHOP #1: TRENÝRKÁRNA.CZ

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zatiaľ nemám žiadny vyhliadnutý, mala som doteraz tuším 2 (Baleu a Revoluton) a ani jeden ma nepresvedčil. Skôr to vidím na DM Bio a bude to viac o dobrotách. Alebo ešte zmením plán a investujem do Rituals alebo Joik (na ten ma lákaš už druhý rok)... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pri DM Bio si urcite skontroluj gramaz. Mala som ho 2x. Prvykrat super. Druhykat take malicke vyrobky, ze sa to vobec neoplatilo.

      Odstrániť
  4. Ak máte rada adventné kalendáre a dobrú kozmetiku, tak tento rok má po prvý krát v ponuke krásny adventný kalendár značka PAYOT a myslím si, že každá dáma si príde na svoje. Je to určené na každý typ pleti a fakt sú prípravky hodnotné. Pomer- cena - kvalita super. Tým,že so značkou pracujem a viem porovnať bežne dostupné kalendáre, tak určite odporúčam túto :) https://eshop.payot.sk/payot-paris/227-adventni-kalendar.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ak máte rada adventné kalendáre a dobrú kozmetiku, tak tento rok má po prvý krát v ponuke krásny adventný kalendár značka PAYOT a myslím si, že každá dáma si príde na svoje. Je to určené na každý typ pleti a fakt sú prípravky hodnotné. Pomer- cena - kvalita super. Tým,že so značkou pracujem a viem porovnať bežne dostupné kalendáre, tak určite odporúčam túto :) https://eshop.payot.sk/payot-paris/227-adventni-kalendar.html

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky