Joik - telový a vlasový olej

Moje milé čitateľky, rada by som vám popriala príjemný advent, ktorý si možno niektoré z vás spríjemňujú otváraním kozmetického adventného kalendára. Priznám sa, že ja som tento rok toľko vyberala a preberala, až som si žiaden nevybrala. No čo už. Na stránke Krásna každý deň som však objavila online adventný kalendár. To znamená, že každý deň sa v ňom zobrazí kód s nejakou zaujímavou zľavou na nákup, alebo darčekom k objednávke. Napríklad dnes sa v ňom ukrýva darček v podobe mydla Mylo. Stačí si niečo v e-shope vybrať, vyklikať objednávku, zadať kód a môžete sa tešiť na príchod kuriéra. Vrátim sa však späť k téme dnešného článku. Ide o produkty prírodnej kozmetiky Joik, ktoré sa ukrývali v minuloročnom adventnom kalendári. Tento kalendár je známy pomerne veľkými baleniami a naozaj vidíte, že spotrebovať sa ich podarilo až takmer po roku.


Telový olej citrus a bergamon Joik je tvorený zmesou hroznového a slnečnicového, ktoré sú doplnené voňavými esenciálnymi olejmi. Základ je veľmi dobre zostavený a bude vyhovovať asi každému typu pokožky. Olej je ľahký, dobre sa rozotiera a dobre vsakuje. Pleť nezostáva vôbec mastná. Zvláštnosťou je vôňa, ktorá poteší každého fanúšika citrusových vonných podtónov. Ja k týmto fanúšikom teda rozhodne patrím a z vône som nadšená. Pokojne by som po oleji siahla i v plnom balení.


Olej na suché a poškodené vlasy Joik obsahuje najmä kokosový, hroznový olivový, jojobový, avokádový a sójový olej a je vlastne alternatívou vlasovej masky. S tým rozdielom, že sa aplikuje na suché vlasy ešte pred samotným umývaním. Doba pôsobenia je približne 15 až 20 minút. Takáto aplikácia mi vyhovuje oveľa viac ako pri tradičných vlasových maskách, ktoré sa nanášajú až po umytí vlasov. Vlasový olej je bez vône, má pomerne ľahkú konzistenciu a z vlasov sa dá bez problémov opláchnuť. Vlasy zostávajú vyživené a pomáha tiež predchádzať ich poškodeniu. Za mňa využiteľný fajn produkt, ktorý ma svojim výskytom v adventnom kalendári určite potešil.



Ďalšie poklady z adventného kalendára JOIK:

Akým adventným kalendárom ste si tento rok urobili radosť?

Komentáre

  1. Ten vlasový olej vyzerá super, ja akurát používam olej od Dixy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nice post dear :) I follow you on gfc # 167 , follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky