CERAVE | obnovujúci krém na nohy s ceramidmi

Zhrubnutá koža na chodidlách nie je nič príjemné. Ak nedbáme na prevenciu, prípadne už vzniknuté zhrubnuté miesta neriešime, môže nepríjemne popraskať a z estetického problému sa stane problém zdravotný. Dobrý krém na nohy by teda mal byť v každej domácnosti. Ja som pre túto zimnú sezónu zvolila krém na nohy od značky CeraVe, pričom som ho objednávala som v lekárni Benu. Zaujali ma predovšetkým ceramidy, ktoré sú pre značku CeraVe tak typické. Ide vlastne o molekuly lipidov, ktoré pomáhajú pri obdnove a hydratácií kožnej bariery. Ak vás zaujíma, či ceramidy fungujú, určite čítajte ďalej.

Obnovujúci krém na nohy CeraVe je podľa oficiálneho popisu určený na zmiernenie a zmäkčenie vysušenej pokožky nôh, pričom má zároveň napomáhať aj obnove kožnej bariéry. V množstve 88 ml sa predáva za približne 8,50 €.

Zloženie výrobku je podľa analýzy pomocou EWG databázy pomerne fajn. Produkt neobsahuje žiadne vysoko - rizikové látky. Na prvých miestach v zložení môžeme vidieť glycerín, ktorý viaže vodu v pokožke a minerálny olej, ktorý pokožku nôh premasťuje. Ide o pomerne bežné látky, typické pre podobný druh produktov. Zaujímavejšie sú určite niektoré ďalšie látky ako napríklad mliečnan amónny prípadne kyselina salicylová so svojimi keratolitickými účinkami, či pre túto značku typické ceramidy, ktoré som spomínala už v úvode článku.

 CeraVE -obnovujúci krém na nohy

aqua   |  voda  |  rozpúšťadlo
glycerin   |  viaže vodu v pokožke
paraffinum liquidum   |  minerálny olej  |  premasťuje
glyceryl stearate se   |  emulgátor, premasťuje
cetearyl alcohol   |  starostlivosť o pokožku
niacinamide   |  vitamín B3  |  starostlivosť o pokožku
cetyl alcohol   |  zjemňuje, vyhladzuje
ammonium lactate   |  keratolitické účinky
triethanolamine   |  vyrovnáva PH
salicylic acid   |  kyselina salicylová  |  starostlivosť o pokožku
behentrimonium methosulfate   |  antistatické vlastnosti
PEG-100 stearate   |  emulgátor
phenoxyethanol   |  konzervant
dimethicone   |  silikón  |  vyhladzuje
sodium lauroyl lactylate   |  tendzid  |  čistenie
disodium edta   |  regulátor viskozity
ceramide np   |  anti-aging vlastnosti
ceramide ap   |  anti-aging vlastnosti
phytosphingosine   |  pleťový kondicionér
cholesterol   |  starostlivosť o pokožku, protizápalové účinky
xanthan gum   |  zahusťovadlo a spojivo
carbomer   |  vytvára ochranný film
ethylhexylglycerin   |  dezodorant
sodium hyaluronate   |  vytvára ochranný film
ceramide eop   |  anti-aging vlastnosti
 

Balenie obnovujúceho krému musím žiaľ ohodnotiť negatívne. Krém je v plastovej tube, čo je samo o sebe určite fajn, no viečko tejto tuby sa strašne ale fakt že strašne ťažko otvára. Až tak, že sa mi pri otváraní zlomil necht. Krém teda nechávam otvorený, čo však určite z hľadiska kvality krému nie je ok. Predpokladám však, že tento problém sa nebude týkať všetkých krémov. Myslím, že len ja mám taký nešťastný kus, no tak či onak, aplikáciu krému to značne znepríjemňuje.

Samotný krém je bez parfumácie. Z hľadiska konzistencie ide o ľahší nemastný krém. Ak používate iné krémy s obsahom paraffinum liquidum, tak si túto konzistenciu určite viete predstaviť. Rozotiera sa skvelé a pomerne rýchlo aj vsakuje. Na pokožke zanecháva jemný ochranný film. Výrobca ho síce primárne odporúča používať na pokožku nôh, no myslím si, že ide o univerzálny krém použiteľný ako na nohy tak i na ruky. Kľudne si ho môžete zobrať do kancelárie a krátko po nanesení nič nebráni tomu, aby ste pracovali s papiermi, alebo ťukali do klávesnice.

A aký je výsledný efekt? Krém pokožku hydratuje a vytvára na nej ochrannú vrstvu, čím tak trochu zároveň aj bráni ďalšiemu vysušovaniu. Je ideálny ako prevencia pred vysušovaním pokožky a pred vznikom zhrubnutej kože. Prípadne by ešte mohol byť fajn, pri stredne vysušenej pokožke. Ak však máte pokožku poriadne vysušenú a zhrubnutú, tu by som odporučila skôr niečou s obsahom látky urea, resp. niečo viac premasťujúce. Ak to však nie je váš prípad, tak potom bude pre vás CeraVe určite dobrá voľba.

plusy:

  • design
  • zloženie
  • vhodný na ruky i nohy
  • ideálny ako prevencia vzniku zhrubnutej pokožky

mínusy:

  • obal
  • nebude stačiť vysušenej a zhrubnutej pokožke

 Celkové hodnotenie: dobrý

 Vyskúšali ste už niečo od značky CeraVe?

Komentáre

  1. Toto je môj top krém na nohy. Je úžasný a mám ho veľmi rada. Ja našťastie až popraskanú pokožku na nohách nemávam takže mne stačil maximálne. Na ruky som ho veru neskúšala. A to otváranie asi máš fakt chybný kus u mňa to ide hladko.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky