Odlíčenie jedným prípravkom? No to určite...

Poriadne odlíčiť pleť je nevyhnutnosťou. Platí to najmä pre moju zmiešanú až mastnú pleť so sklonom k tvorbe akné. Musím sa pochváliť, že po dlhom čase sa mi podarilo dostať moju pleť pod kontrolu a jedným z faktorov, ktoré sa na tom podpísali bolo určite i dôkladné odličovanie pleti. Z množstva spôsobov odličovania sa mi osvedčilo odlíčenie odličovacím gélom a dočistenie pleťovou vodou, prípadne micelárkou. Jednoducho odličovanie dvomi odličovacími prípravkami. K univerzálnym prípravkom sľubujúcim všetko v jednom, som bola vždy viac menej skeptická. Síce svoju robotu urobia, ale s dôkladnosťou to býva všelijak. Keď sa ku mne dostal odličovač od značky Clarins, povedala som si, že taká značka a výrobok za takú cenu, predsa musia urobiť to čo sľubujú - odlíčiť pleť v jednom kroku. No a to bola teda poriadna chyba ...


One Step Facial Cleanser Clarins


Podľa popisu výrobcu dvojfázový odličovač odstraňuje nečistoty, povrchové odumreté bunky a všetky stopy make-upu. Okrem funkcie odličenia rozjasní pleť vďaka tonizačnému výťažku z pomaranča. Odličovač je určený pre všetky typy pleti, pričom pred použitím ho treba pretrepať, naniesť na vatový tampón, jemne ním poklepávať po celej tváry, následne tampón otočiť a jemnými ťahmi prejsť po pokožke tváre a neoplachovať.

Cena: cca 20 € za 200 ml

Zloženie: aqua, cyclomethicone, citrus aurantium dulcis fruit water, isohexadecane, butylene glycol, sodium chloride, glycerin, moringa pterygosperma seed extract, caprylyl / capryl glucoside, parfum, phenoxyethanol, benzyl alcohol, tetrasodium edta, disodium edta, disodium phosphate, citric acid, benzyl salicylate, limonene, benzyl benzoate, butylphenyl methylpropional, linalool, hydroxyisohexyl 3-cyclohexene carboxaldehyde, hexyl cinnamal, citronellol, eugenol, CI 15985 / Yellow 6
Oleje obsiahnuté v odličovači majú pleť šetrne čistiť, semienka z moringy majú neutralizovať škodlivé dôsledky znečisteného životného prostredia a obnovovať prirodzený jas, pomaranč má osviežiť, tonizovať a revitalizovať. Dobrý dojem však kazia až tri "High Hazard" látkam patria benzyl salicylate, butylphenyl methylpropional, eugenol.


One Step Facial Cleanser Clarins
Moje subjektívne hodnotenie: odličovač som používala podľa návodu, ako jediný prostriedok na odlíčenie tváre. Vizuálne make-up odlíčil, avšak nepáčilo sa mi, že pleť zostáva po ňom lepkavá, takže som si tvár oplachovala vodou, aj keď sa uvádza, že to nie je potrebné. Po týždni takého odličovania sa mi strašne, ale naozaj strašne zhoršil stav pleti, upchali sa mi póry, vzniklo podkožné akné. Ide o dôsledok nedostatočného odlíčenia pleti. Takže tento výrobok na tvár nikdy viac. Pleť je potrebné odlíčiť dôkladne a Clarins to očividne nerobí. Nevyhodila som ho však do koša. Využívam ho na odlíčenie očného líčenia. A v tejto oblasti je naozaj skvelý. Zhodou okolnosti mám teraz maskaru Alverde Extra Black, ktorá sa ťažko odličuje. Neporadila si s ňou ani micelárna voda od Biodermy. Clarins ju však bez problémov dá dole. Inak, keď som tento výrobok dostala a hľadala som si o ňom informácie, dočítala som sa, že jeden slovensky e-shop ho predáva ako odličovač očí. Vtedy som si myslela, že došlo k chybe pri preklade, ale teraz viem, že to majú odskúšané a že chcú svojím zákaznikom len dobre :-)

plusy:
  • skvelý odličovač očí
 mínusy: 
  • cena
  • "High Hazard" látky v zložení
  • nečistí pleť do hĺbky
  • veľmi sa mi zhoršila pleť
Perspektíva produktu na mojej poličke: aktuálne balenie miniem na odličovanie očí

Celkové hodnotenie: výborný na odličovanie očí, príšerný na odličovanie tváre

Vyhovuje vám odličovanie iba jedným univerzálnym prípravkom?

Komentáre

  1. Ano, vyhovuje, na odlicovacie oleje a balzamy nedam dopustit :) Takato "vodicka" by ma nepresvedcila, a hlavne, ak sa nema oplachovat.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zvyčajne potrebujem na odlíčenie očí niečo silnejšie, začala som používať linky a tie sa odličujú ťažšie. Ani micelárne vody na linky nie sú dostatočne účinné.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zajímavá recenze. Já většinou používám k odlíčení celého obličeje jen jeden produkt, ať už je to micelárka, mléko nebo nějaký olej. Pouze když mě produkt štípe v očích nebo dělá jinou neplechu, nechám si ho na obličej a na oči použiji něco jiného.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. U mňa vyhráva dvojité odlíčenie- najprv marhuľový olej alebo dajaký odličovací balzam, a potom konjac hubka s penou. Občas to prestriedam s gélom. Odkedy to takto praktizujem, som výsostne spokojná, a pleť je o 100% lepšia ako kedysi.
    Ináč fajný blog máš :)
    Lucc

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já většinou odlíčím micelárkou před koupáním, ve vaně vyčistím gelem, což mi většinou stačí, ale někdy to ještě jednou přejedu micelárkou, abych měla fakt jistotu, že je obličej dokonale čistý :D

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Univerzálním přípravkům moc nevěřím. Pokud něco dobře odlíčí obličej, mám strach to dávat na oči a pokud něco dobře odličuje oči, je mi líto vyplácat to na tvář. Na obličej ráda používam aspon dva přípravky, abych měla jistotu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pouzivam 2odlicovacie prostriedky -najprv odlicujem oci micelarkou, zvysok tvare hydrofilnym olejom alebo cistiacim olejovym fluidom od Balea a nasledne prebehnem micelarkou celu tvar.
    Nemam rada viacfunkcne vyrobky.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Na oci pouzivam olej od Saloosu, na tvar odlic.balzam Balm Balm nebo myci gel Avene.
    Od Clarins jsem mela 2fazovy odlic.oci a byl super,jen je hodne drahy :-( plus radeji se uchylim k prirodnejsimu Saloosu,ikdyz je to uplne jiny vyrobek

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky