Clinique - rada smart určená proti vráskam

Medzi množstvom výrobkov v adventnom kalendári Clinique som objavila i tri produkty z rady smart. To by mala byť rada určená na spevnenie pleti a boj proti vráskam. Produkty ma potešili. Plné balenia sa predávajú za poriadne vysoké sumy, takže možnosť vyskúšať 7 ml cestovné balenia sa vždy hodí. Produkty som nepoužívala naraz. Chcela som u každého jedného sledovať účinok, dobré i zlé vlastnosti, takže som ich do používania zaradila postupne. Svoje dojmy som zhrnula do dnešnej recenzie. Ak máte teda už po tridsiatke a začínate na sebe pozorovať vrásky, dnešný článok sa vám bude určite hodiť.
Clinique smart night je nočným hydratačným krémom určeným na zmiešanú až mastnú pleť. Jeho úlohou je pleť hydratovať, rozjasňovať a viditeľne opravovať poškodenia pleti. Plné 50 ml balenie sa predáva za poriadne vysokú sumu - vyše 74 €. A ako obstála 7 ml vzorka z adventného kalendára? Nuž krém má výraznú vôňu, ktorá je typická pre produkty určené ženám vo vyšších vekových kategóriach. Je pomerne hutný, no vsakuje rýchlo. Pleť po jeho použití pôsobila spevnene a jemné vrásky boli menej viditeľné. Problémom však bolo to, že mi upchával póry na čele, ktoré sa u mňa viac mastí. Zvyšok tváre bol v poriadku. Krém som preto používala každý druhý deň. Celkom mi teda nesedí odporúčanie pre zmiešanú až mastnú pleť. Podľa mňa by bol skôr vhodný pre pleť normálnu až suchú. Po plnom balení by som teda zatiaľ nesiahla. A to najmä z dôvodu, že na večerné použitie uprednostňujem produkty bez obsahu silikónov.

Clinique smart custom-repair serum má podľa výrobcu viditeľne vyriešiť linky, vrásky, pigmentové škvrny, nejednotný tón, spevniť a rozžiariť pleť. Ak vás popis zaujal, tak vás určite zaujme i cena. Plné balenie sa v množstve 50 ml predáva za cca 106 €. Ako sérum obstálo? Kvôli výrazne silikónovému efektu som ho používala ráno ako podklad pod make-up. Dobre sa rozotieralo, rýchlo vsakovalo. V zime by som naň ešte určite použila krém, no teraz v lete mi postačovalo samostatne. Krásne predĺžilo výdrž make-upu. Taký efekt som nezaznamenala so žiadnou podkladovou bázou. Čo je však super, nevšimla som si upchaté póry či vznik iných nedokonalosti ako sa to zvykne stávať pri produktoch s obsahom silikónov. Z účinkov sľubovaných výrobcom som si všimla vyhladenie jemných liniek. Viac som pri 7 ml balení nestihla zaregistrovať. Ak o tomto produkte premýšľate, odporúčam ho teda ako dobrú podkladovú bázu pod make-up. Je možné, že i ja v budúcnosti skúsim i plné balenie.


Clinique smart SPF15 predstavuje denný krém určený pre suchú a zmiešanú pleť. Pomáha pleť hydražovať a rozjasňovať, pričom tiež opravuje jej poškodenia. Zaujímavý je i obsah ochranného faktora proti UV žiareniu. Plné 50 ml balenie sa predáva za cca 70 €. Ako krém obstál? Je pomerne hutný a ťažšie vsakuje. Už po prvom použití mi upchával póry a tvorilo sa mi z neho nepekné akné. Keď sa neosvedčil na tvári, chcela som ho používať v priestore dekoltu. Výskyt akné sa však objavil i v tejto oblasti. Krém som preto posunula manželovi. Ten ho teda používa, no vadí mu pomalšie vsakovanie krému. Na otázku, či by chcel krém i v plnom balení, reagoval tak, že sú i lacnejšie krémy s rovnakým efektom. Tento posledný produkt teda ja odporučiť nemôžem. Ak by však niekto predsa len mal chuť ho vyskúšať, tak jedine ak má vyslovene suchú pleť.


Aká je vaša skúsenosť s líniou produktov smart od značky Clinique?

Komentáre

  1. Já jsem chtěla vyzkoušet ten denní krém od Clinique, protože mám občas celkem suchou pleť ale asi né na tolik abych ho mohla zkusit, protože sem tam se mi nějaké akné udělá i jen tak :/.

    TheBlondieTale

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky