Clinique - starostlivosť o očné okolie

Za starostlivosť o očné okolie nemám problém zaplatiť i vyššiu cenu, avšak od drahšieho krému už predsa len očakávam lepší efekt ako je len hydratácia, ktorú docielim i 6 € krémom z drogérie. Objav dvoch očných krémov v adventnom kalendári Clinique mi teda urobil radosť. Najmä keď šlo o krémy, na ktoré som čítala vari len pozitívne recenzie.


All about eyes Clinique je legendárny očný krém proti opuchom a tmavým kruhom. Nečítala som naň vari jedinú zlú recenziu. Preto ma jeho objav v adventnom kalendári potešil. Krém má slabú neutrálnu vôňu a po nanesení nechával na pleti príjemný zamatový pocit. Žiadne iné benefity som si však nevšimla. A to vzhľadom na cenu, za akú sa predáva v plnom balení, by človek nejaký ten viditeľný efekt aj čakal. Krém poskytoval priemernú hydratáciu. Vyhladenie jemných vrások, či zlepšenie vzhľadu očného okolia som si však počas jeho používania nevšimla. Takýto efekt - neefekt vedia zabezpečiť i lacnejšie očné krémy. Pomer cena kvalita ma teda nepresvedčil. Približne 27 € za plné 15 ml balenie sa mi zdá priveľa.


Pep-start eye cream Clinique je podľa opisu hydratačný očný krém proti opuchom a tmavým kruhom. Už i len ten veselý oranžový obal dokáže ráno zlepšiť náladu. Clinique známy svojimi konzervatívnymi nudnými obalmi teraz príjemne prekvapil. Na začiatku používania som po nanesení krému cítila jemné brnenie, ktoré akoby pôsobilo stiahnutie opuchov. Po piatich - šiestich použitiach však tento efekt ustúpil. Krém však ráno dokáže mierne stiahnuť opuch a aj hydratácia je dobrá. Cena cca 18 € za plné 15 ml balenie sa tiež zdá v poriadku, takže tu by som nemala problém ísť i do plného balenia. Wau efekt však čakať netreba.


Máte skúsenosť s očnými krémami od značky Clinique?

Komentáre

  1. Já s krémy od Clinique nemám zkušenosti, ale miluji jejich odličovací olej + odličovací balzám :-) Teď jsem začala testovat korejskou bio kosmetiku, tak sem taky zvědavá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Korejska bio kozmetika? O aku znacku ide? S takou som sa veru este nestretla. O odlicovacom balzame Clinique citam same pozitivne rezenzie. Laka ma na vyskusanie.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky