Spotrebovaná kozmetika | december 2019

Napísať článok o decembrových spotrebovaných výrobkoch nebol tentokrát žiaden problém. Ide o historicky najnižšie spotrebované množstvo na blogu. Dnes to bude teda o niečo kratšie. V ďalších článkoch sa vám to však určite už budem snažiť vynahradiť.

V decembri som spotrebovala 5 kusov kozmetiky, z toho do kategórie prírodnej kozmetiky spadajú dva kusy.


Lak na vlasy Professionnel Infinium L´oréal je skvelý. Vôňa je slabá. Keď sa na ňu nesústredíte ani ju necítiť. Tým pádom nedráždi dýchacie cesty. Vlasy nie sú zlepené a nemastia sa. Účes drží po celý deň a dokonca po vyžehlení vlasov pôsobia vyhladenejšie ako pri použití iných lakov. Takže moja kaderníčka vie, prečo ich používa. Ja sama už teraz tiež nemám dôvod skúšať iné značky lakov.
Cena: cca 6 €
Celkové hodnotenie: jeden z najlepších

Liehový bylinkový roztok Alpa používam na dezinfekciu manikúrových nožničiek, pinziet, drobných poranení, prípadne na obklady pri bolesti hlavy. Pri tráviacich ťažkostiach pomáha skonzumovať pár kvapiek na kocke cukru.
Cena: cca 2 €
Celkové hodnotenie: jeden z najlepších



Nechtíkový balzam na pery Alverde patrí k najlepším balzamom, ktoré poznám. Konkrétne tento kus pochádza z adventného kalendára, ktorý som si zakúpila pred dvomi rokmi. Balzam sa dobre sa nanáša, zostáva na perách, príjemne vonia. Perám poskytuje ochranu a vysokú dávku hydratácie. Ideálny na nočné použitie. Tento kúsok som si dosť obľúbila a určite sa k nemu plánujem ešte v budúcnosti vrátiť.
Cena: cca 2 €
Celkové hodnotenie: jeden z najlepších

Aknea ošetrujúce sérum stop akne Cannaderm sa zle otvára a zatvára a pri cestovaní z neho trochu oleja aj vytieklo. Na tomto by mal výrobca rozhodne popracovať. Trochu som si musela zvyknúť na to, že je dvojfázové a pred použitím ho treba pretrepať. Zvyšok budú už len samé superlatívy. Vonia mätou. Dobre vsakuje, nefarbí a neničí oblečenie. Dá sa použiť na i pod make-up kedykoľvek v priebehu dňa. Hoci sérum nevidieť, jeho účinok je viditeľný. Akné sa väčšinou do 12 hodín poriadne zmenší a za ďalších 12 hodín takmer úplne zmizne. Ja som z tohto výrobku jednoducho nadšená. Už som si objednala ďalšie balenie.
Cena: cca 7 €
Celkové hodnotenie: jedno z najlepších

Ceruzka na oči quickliner for eyes intense Clinique v odtieni 09 intense ebony ma príjemné prekvapila. Po nie práve najlepšej skúsenosti s klasickou strúhacou ceruzkou od tejto značky som sa veru obávala. Vysúvacia ceruzka je však skvelá. Už len ten faktor, že nepotrebujem strúhadlo, jej dáva plusové body. Okrem toho je ceruzka príjemne mäkká a očná linka sa s ňou veľmi dobre kreslí. Nerozmazáva sa a na oku vydrží počas celého dňa. Môžem len odporúčať.
Cena: cca 8 €
Celkové hodnotenie: výborná
 
V decembri som spotrebovala kozmetiku v hodnote cca 25 €, pričom po odrátaní zliav, darčekov a spoluprác sú reálne náklady cca 17 €.A keďže máme koniec roka 2019, tak som spočítala celkovú hodnotu minutej kozmetiky, ktorá dosahuje hodnotu 1129 €. Ak odrátam zľavy, spolupráce a darčeky (k darčekom nerátam tie, ktoré boli zo spoločného rodinného rozpočtu) sú reálne náklady za kozmetiku 736 €. 

Spotrebovaná kozmetika:
január | február | marec | apríl | máj | jún | júl | august | september | október | november | december


Komentáre

  1. Ten balzam od Alverde mám tiež veľmi rada a minula som už niekoľko balení. Alpu mám tiež, tá sa dá použiť snáď na všetko. No a tá Acnea sa mi páči, určite skúsim.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lak na vlasy mám také, používám ho ale velice málo, takže mi hodně dlouho vydrží. Alpu používám doslova leta letoucí a jsem s ní spokojená. Na pupínky parádní. ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak tenhle článek se trochu blíží mé realitě, hurá, nepřipadám si divně! :D I když tedy, jelením lojem se mažu každý den a ještě jsem ho stejně nikdy nevypotřebovala. :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky