Kozmetické nákupy | júl

Po dlhšom čase sa opäť stretávame pri článku o novej kozmetike, ktorá pribudla na mojej kozmetickej poličke. Hoci ide o pravidelnú rubriku, v júni tento typ článku na blogu chýbal. Nejako som skrátka nenakupovala. V júli sa situácia však zmenila a tak sa dnes môžete pozrieť na kozmetické stálice i kozmetické novinky.

KOZMETICKÉ STÁLICE

Zaradenie ku kozmetickým stáliciam je tentoraz trochu diskutabilné. Všetky zobrazené produkty som už niekedy používala, no bolo to už tak dávno, že odvtedy určite prešli zmenou zloženia i designu. V minulosti som však s nim bola spokojná, takže po dlhom čase dostali znovu priestor. Šampón Nizoral, ktorý je bežne dostupný v lekárňach patrí k drahším, no účinným kúskom. Už po pár použitiach dal pokožku hlavy do poriadku. Vlasy sa po ňom tiež dobre upravujú. Akurát sú o niečo vysušenejšie. Neviem, ako by sa suchosť prejavila pri dlhodobom používaní, no v prípade ak používam tento šampón raz týždenne, je to v poriadku. Predlžujúcu prírodnú riasenku Cosm´etika som už dávnejšie vyskúšala a bola som z nej nadšená. Odvtedy však prešla zmenou zloženia i obalu. Bola som teda zvedavá na výsledok. Zmenu vidím akurát v parfumácií. Novšia varianta už nie je tak krásne voňavá. Oči však pekne zvýrazní, nerozmazáva sa, neopadáva a nedráždi oči. Som teda spokojná i s vynovenou verziou. Krémy Nivea sú tiež takou klasikou. Ani sama neviem, prečo som ich prestala používať. Zatiaľ síce tieto dve megabalenia zostali neotvorené. Veď komu sa žiada natierať v týchto horúčavach, no keď sa trochu ochladí, určite po nich siahnem. Reschaping Cream Nivea mám z dávnejších čias uloženú spomienku, že vedel krásne vyhladiť pokožku a bolo tam i nejaké to spevnenie. No a univerzálny krém Nivea plánujem používať na hydratáciu rúk a chodidiel. Tento typ krému určite nikoho nesklame.

KOZMETICKÉ NOVINKY

Pri výbere hĺbkového čistiaceho oleja na tvár Joik som dosť dlho váhala. Predsa len olej na čistenie zmiešanej až mastnej pleti znel divne. Mal však dosť dobre recenzie a navyše v e-shope Krásna každý deň patrí k najpredávanejším produktom. Z jeho účinkov som veľmi milo prekvapená. Tento spôsob odličovania je oveľa lepší ako všetky i tie najlepšie micelárne vody. Skrátka Joik opäť nesklamal. So šípkovým olejom som už dobrú skúsenosť mala. Chcela som však vyskúšať i iné značky a šancu dostal šípkový olej Navia. Na rozdiel od môjho obľúbeného oleja Biopurus, tento nie je vyrobený zo šípkových jadier ale z celých plodov. Zrejme i preto viac farbí. Mne tento efekt až tak veľmi nevyhovuje, no kolegyne s opálenejšou pleťou sú s ním veľmi spokojné. Odhliadnúc od farbenia je účinok super. Pleť je regenerovaná, hydratovaná, farebne zjednotená. Medzi tuhými šampúchmi je mojim favoritom dlhodobo značka Ponio. Šancu teraz ale dostala i Navia a to konkrétne tuhý šampón s rastlinným kondicionérom proti lupinám. Pokožka po jeho použití nesvrbí a netvoria sa ani lupiny. Vlasy sú však o niečo ťažšie a treba ich častejšie umývať. Na pravidelné používanie sa mi z tohoto dôvodu neosvedčil. Na udržanie dobrého stavu pokožky s použitím raz týždenne je však fajn. Objavom roka sa stal minerálny make-up semi-matte od Everyday Minerals. Na tieto letné horúčavy ako stvorený. Perfektne kryje a vydrží počas celého dňa. Žiadna oxidácia, lesk, či zhoršenie stavu pokožky. Zatiaľ to vyzerá na ideálny produkt. S krémovým deodorantom blue grass od Elizabeth Arden som šla dosť do rizika. Na blogoch sa o ňom veľmi nepíše, no chcela som vedieť ako vonia. Ja viem, dosť zvláštne kritérium výberu. Prekvapil ma spôsob aplikácie. Otočením viečka sa totiž von dostane krém, ktorý aplikátorom rozotriete v podpazuší. Vôňa je stredne výrazná. Pre mňa neutrálna. Neskáčem od nadšenia a ani mi nevadí. Na oblečenie neprechádza a s výdržou a schopnosťami tohto antiperspirantu som i počas teplých dní spokojná. Bol to dobrý výber. To však už nemôžem povedať o osviežujúcom spreji s melónovou voňou Balea. Ten je určený na osvieženie tváre i tela a pri kúpe som asi nerozmýšľala. Už podľa zloženia i popisu vidieť, že bude silne parfumovaný. Vôňa je síce príjemná, no nejako sa mi prieči dávať na pokožku toľko vonných látok. Občas ho síce použijem, no neobľúbila som si ho.


Máte skúsenosť s niektorým z produktov?

Komentáre

Obľúbené príspevky