Kozmetické nákupy | november 2021

Teším sa, že ste zavítali na môj blog. V dnešnom príspevku sa totiž budem venovať kozmetickým stáliciam ale i niekoľkým novinkám, ktoré som si kúpila počas novembra. V krátkosti zhrniem prvé dojmy a časom sa určite budete môcť tešiť i na podrobnejšie recenzie.


 

 KOZMETICKÉ STÁLICE

Po dlhých mesiacoch som spotrebovala moje pomerne veľké zásoby suchých šampónov Batiste a tak som zamierila rovno do DM drogérie. Aktuálne sa tam dá zakúpiť 300 ml balenie za zvýhodnenú cenu, ktoré teda aj skončilo v mojom nákupnom košíku.


 
KOZMETICKÉ NOVINKY
 
V DM drogérií ešte chvíľu zostaneme. V zime si treba robiť radosť domácim wellnessom. Momentálne má podobu peny do kúpeľa s tymiánom a mätou od značky Balea. Pena výrazné pení, pekne vonia a aj obal vyzerá vcelku štýlovo. S produktom som veru spokojná. O niečo menej som však spokojná s tuhým deodorantom Alverde. Síce krásne vonia limetkou a citrónovou tvárou a dobre sa nanáša, však výdrž je len slabá. Počas dňa treba aplikáciu viackrát opakovať a aj tak sa musím niekedy prezliecť, lebo deodorant to skrátka nedá. A to máme prosím pekne zimné obdobie. Neviem si predstaviť čo by to bolo v lete. Make-up foundation v tyčinke Alverde veľmi pripomína tuhé deodoranty od Maxfactor. Myslím teda vôňou a konzistenciou. Vyskúšala som ho zatiaľ len dvakrát, takže na podrobnejšie hodnotenie ešte neprišiel čas. Prvé dojmy sú však dobré. 
 

Z internetového obchodu Elnino mi prišiel balíček s vôňou Cool Water Davidoff for her. Ide o eau de toilette, ktorá je inšpirovaná jazerami z rôznych končín sveta. Hlava je tvorená citrusom, ananásom, ríbezľami, melónom. Srdce ružou, jazmínom a konvalinku. Základ tvorí kosatec, broskyňa, moruša a ambra. Jednoducho povedané ide o peknú sladko-púdrovú vôňu strednej intenzity.


December klasicky u mňa patrí otváraniu adventného kalendára. Tento rok som zvolila prírodnú kozmetiku Kneipp. Prevažuje kozmetika do kúpeľa - kúpeľové oleje, soli, sprchové gély. Tento druh produktov u mňa určite nájde využitie.


Druhým adventným kalendárom je Havlíková apotéka. S touto značkou nemám praktický žiadnu skúsenosť a teda 24 produktov je skvelou možnosťou ako si utvoriť na značku názor. Zatiaľ som v kalendári objavila pleťové séra, krémy na tvár, krémy na ruky a pod.


 Máte s niektorým z produktov skúsenosť?

Komentáre

Obľúbené príspevky