Adventný kalendár JOIK - organic

So značkou Joik sa na blogu stretávame pomerne často. Patrí k mojim obľúbeným značkám. Veď prečo aj nie? Ide o kvalitnú prírodnú kozmetiku. Keď som teda pred Vianocami dostala od Mišky z obchodíka Krásna každý deň adventný kalendár Joik, mala som megaobrovskú radosť. Radosť sa ešte zvýšila po podrobnejšom preskúmaní balíčka. Adventný kalendár bol tento rok iný. Chýbalo označenie škatuliek podľa dátumov. Kalendár som si tak mohla otvárať podľa nálady a nie len práve tretieho decembra. Ako som postupne vybaľovala jednotlivé škatuľky s kozmetikou, všimla som si, že produkty majú nielen nový obal, ale hlavne obsahujú certifikát prírodnej kozmetiky ECOCERT. Síce som nikdy nemala pochybnosti, že Joik je naozaj čisto prírodnou kozmetikou, no takáto informácia určite poteší. Nie každý vie pri pohľade na zloženie odhadnúť či ide o prírodnú alebo konvenčnú kozmetiku a takýto certifikát iste uľahčí mnohým zákazníkom ich nákup. 


A čo teda kalendár obsahoval? V dnešnom článku sa pozrieme na jeho prvú časť, ktorá bola zabalená v bielej škatuľke. Tú čiernu som nechala do ďalšieho článku.  Článok bude len informačný, pretože výrobky používam ešte len krátko. Ak som však výrobok už v minulosti používala, pripojím vám odkaz na staršiu recenziu a podelím sa so svojimi dojmami. Takže poďme na to.


Exfoliačný toner s ovocnými AHA kyselinami bol v kalendári aj minulý rok a kvôli lepivému pocitu na tvári zanechal vo mne negatívny dojem. Výrobca však mierne upravil zloženie, takže je je šanca, že by to mohlo byť tento rok lepšie. Každopádne toner určite vyskúšam. Dvojfázový odličovač očí je u mňa už overenou klasikou. Vyskúšala som ho aj v plnom balení a už niekoľko rokov ho zaraďujem k najlepším prostriedkom na odličovanie očí. Podrobnejšiu recenziu si môžete prečítať na tomto mieste. Micelárna voda tiež pre mňa nie je žiadnou novinkou. V kalendári sa objavila i minulý rok a zanechala vo mne skvelé dojmy. Jednoznačne najlepšia micelárka, akú som kedy vyskúšala a navyše je i prírodná. Podrobná recenzia je zverejnená tu.


Exfoliačný peeling na tvár mi urobil obrovskú radosť. Mala som ho už v niekoľkých cestovných i plných baleniach a je jednoznačne skvelý. Jeho účinok je založený na kombinácií mechanického a chemického peelingu a to robí mojej pleti veľmi dobrú službu. Podrobnú recenziu nájdete na tomto mieste. Omladzujúca čokoládová maska je pre mňa absolútnou novinkou. Má pleť omladzovať a hydratovať . Navyše krásne čokoládovo vonia. Na jej vyskúšanie sa veru teším.



Hydratačný a ochranný balzam na pery je totálne skvelý. V minulosti som už nejaké tie balzamy Joik vyskúšala, no tu výrobca inovoval zloženie. Balzam tak nadobudol úplne iné vlastnosti. Stále je však rovnako dobrý. Pery počas zimy chráni a hydratuje. Spomedzi všetkych balzamoch, ktoré mám doma poto tomto siaham najčastejšie. Hĺbkovo hydratačný balzam na ruky a nohy sa v kalendári objavuje už opakovane. Je to však skvelý kúsok, ktorý som vždy zvykla používať počas nádchy na ochranu a hydratáciu pokožky nosa. Na rovnaký účel si odkladám i toto cestovné balenie. Aj keď samozrejme vždy je lepšie nádchu nedostať.


Hodvábné pleťové olejové sérum bolo na moju pleť príliš mastné, avšak našla som mu využitie v podobe hydratačného séra na očné okolie. Sérum nie je parfumované, čiže očné okolie nedráždi a ako jeden z mála produktov dokáže vyhladiť očné vrásky. Vzhľadom na veľkosť balenia asi iný produkt na očné okolie tento rok ani nebudem potrebovať. Podrobnejšiu recenziu si môžete prečítať tu. Ďalej sa v kalendári objavil omladzujúci denný krém. Ak ste produkt už používali, upozorním vás, že výrobca dosť výrazne zmenil zloženie. Staršia verzia mi vyhovovala, avšak dávam šancu i tejto novej. Dúfam, že budem môcť časom napísať, že ide o vylepšenú verziu.




Citrusovo-bergamonový telový peeling patrí do skupiný slaných telových peelingov. Peeling používam v plnom nasadení a môžem napísať, že výrobca vybral správny pomer peelingujúcich a hydratujúcich čiastočiek, takže produkt pri naberaní nepadal z rúk a neroztekal sa, ako sa to niekedy stáva. Zrniečka soli sú pomerne hrubé, čo ho predurčuje najmä na časti tela s hrubšou pokožkou - chodidlá, lakte, časti tela postihnuté alebo ohrozené celulitídou. Pokožka po peelingu bola vyhladenejšia a hydratovaná. Prírodné oleje sa postarali o to, že už nebolo potrebné používať telové oleje a masla. Odporúčam. Suchý telový olej s trblietkami je asi jedinou položkou kalendára, ktorá ma nepotešila. Trblietavé produkty veľmi nepoužívam. Suchý olej som však nikdy nevyskúšala, tak možno počas leta vyskúšam. Telové maslo pomaranč a mäta bude určite stávkou na istotu. Joik má všeobecne veľmi kvalitné telové masla, čiže dúfam, že inak to nebude ani v tomto prípade.


Máte skúsenosť so značkou Joik? Zaujal vás výber produktov do adventného kalendára?

Komentáre

Obľúbené príspevky