Čo nakúpiť na Ecco Verde?

Možno obrovský internetový obchod plný prírodnej kozmetiky poznáte a možno je pre vás novinkou. Ja v Ecco Verde nakupujem už niekoľko rokov, no vždy som z obrovského výberu a množstva pre mňa neznámych prírodných značiek kozmetiky zmätená. Preto som sa rozhodla pridať na blog dnešný článok, ktorý vám možno trochu pomôže získať prehľad o niektorých značkách v e-shope. Takže najskôr nalinkujem staršie články s recenziami výrobkov, ktoré na Ecco Verde objednávam opakovane: majiteľky mastnej a zmiešanej pleti by určite mohli omrknúť jemný čistiaci gél s čajovníkovým olejom od značky CMD. Prírodná maskara so skvelým efektom je jednoznačne tá od Avril a ak ešte k tomu hľadáte ideálny balzam na pery, kliknite na Laveru. Z posledného nákupu ma zaujal aj dekoratívna kozmetika Lili Lolo a pleťová kozmetika s AHA kyselinami. A k tomu všetkému som dostala i niekoľko vzoriek, na ktoré sa dnes pozrieme trochu podrobnejšie.

 KÓREJSKÝ PRÍRODNÝ TONER

Organic flower toner refresh od značky Whamisa zbúral moje predsudky voči kórejskej kozmetike. Vzorku vo veľkosti 20 ml som si zobrala na dovolenku a prakticky veľa som od nej nečakala. Prekvapilo ma však, že moja pleť je počas celého pobytu v super stave. Nevznikalo žiadne akné a ani iné nedokonalosti, ktoré ma potrápia vždy so zmenou prostredia. Pripisujem to inej vode, menej dôkladnej starostlivosti, nedodržiavanie stravovacieho režimu, slnku, potu a pod. Tentokrát sa to však nekonalo a zrejme za to môže toner, ktorý však 155 ml v plnom balení stojí nekresťanských 65 €. Suma je to veru riadna, avšak bude to odôvodnené zložením výrobku. Toner je obohatený o extrakty z kvasených lotosových kvetov, citrusových extraktov a hydratačných kvasiniek získaných z prírodnej fermentácie. Takto získané získané ingrediencie sú bohaté na vzácne zložky a môžu byť vstrebávané rýchlejšie ako zložky vyrobené klasickým spôsobom.

TALIANSKE PRÍRODNÉ SÉRUM

Od Face serum impure skin Beonme som naopak čakala veľa a nakoniec bola sklamaná. Sérum je určené na problematickú pleť. Ľahká textúra sa okamžite vstrebáva, nelepí a pleť pôsobí aj hydratovane. Na mojej pleti však vyvolalo vznik nepekného akné. Zrejme moja pleť nebude dobre reagovať na aloe vera, ktoré je hlavnou zložkou produktu. Za seba sérum teda neodporúčam. Ak však s aloe vera nemáte žiaden problém, potom sa plné  30 ml balenie predáva za cca 12 €.


 TALIANSKY PRÍRODNÝ MAKE-UP

Make-up drop foundation anti pollution Puro Bio Cosmetics môže pokojne konkrovať konvenčnej dekoratívnej kozmetike. Poskytuje vysoké krytie, dobre sa rozotiera a v dobrom stave vydrží na pleti približne šesť hodín. Bonusom je aj ochranný faktor SPF 10 a zloženie vhodné aj pre problematickú pleť. Odtieň 02 Y by som zaradila k svetlejším odtieňom so žltým podtónom.  Pri výbere plného balenia by som teda asi skôr zvolila neutrálny odtieň 02. Mimochodom - plné avšak len 15 ml balenie stojí cca 16 € a ja dosť uvažujem o jeho kúpe.

NEMECKÁ HYDRATAČNÁ MASKA

Maska proti stresu 2i1 I+M rozhodne zaujala.  Skladá sa z čistiacej a hydratačnej časti. Čistiaca časť je vlastne čistiace mlieko, ktoré má pleť vyčistiť. Ja som časť produktu použila na odlíčenie make-upu a a časť nechala na pleti pôsobiť ako hydratačnú masku. V oboch prípadoch som bola s použitím spokojná. Aj keď výrobca si to predstavoval asi trochu inak. Hydratačná časť je už maskou v pravom zmysle slova. Výrobca ju odporúča nechať pôsobiť desať minúť a následne odstrániť navhlčeným vatovým tampónom. Maska pleť pekne hydratuje a nespôsobuje vznik nedokonalosti. Predáva za za necelé 3 €. Masku odporúčam a pri ďalšom nákupe ju plánujem vhodiť do nákupného košíka.


Nakupujete v obchode Ecco Verde?

Komentáre

  1. Myslím, že na EV som ešte nenakupovala, ale zaujalo ma, že majú značku I+M. Ak si to správne pamätám, mala som od nich v nejakom Ladyboxe už hrozne dávno celkom dobrý šampón proti lupinám a svrbeniu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak na Ecco Verde jsem ještě nenakupovala a žádný z produktů nebo značek myslím neznám, ale dle článku to vypadá vše velmi fajn a nějaké ty produkty mě hodně zaujaly, tak asi vyzkouším. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky