Pomoc z lekárne (3. časť)

V prvých dvoch dieloch série ,,Pomoc z lekárne" som písala o krémoch Ichtoxyl a Sudocrem, ktoré je však kvôli zafarbeniu možné používať iba doma. Tretí príspevok bude venovaný prípravku, ktorý je možné použiť aj v práci, alebo v škole. Ide o RSB roztok.

Čo hovorí lekárnička:  RSB roztok má dezinfekčný, antibakteriálny, protizápalový a keratolytický (zmäkčuje rohovitú vrstvu pokožky) účinok. Roztok pripravujú priamo v lekárni.

Zloženie: 60%-ný lieh, kyselina boritá a salicylová a resorcín.

Cena: cca 3 €

Moje subjektívne hodnotenie: RSB roztok možno použiť na akýkoľvek druh akné. RSB roztok na akné účinkuje spôsobom, že akné vysuší. Doba liečenia prejavov akné je cca 3-4 dni.

plusy: 
  • vysušuje akné
  • bezfarebný
  • možno ho použiť aj pod make-up 

 mínusy: 
  • liehová aróma počas nanášania
  • podobne ako väčšina liečiv sa nemá používať pri pobyte na slnku

Perspektíva produktu na mojej poličke: prípravok si kupujem pravidelne. Je to stálica v mojej kúpeľni.

Celkové hodnotenie: Výrobku dávam 4 body z mojej päťbodovej hodnotiacej stupnice.



Čo sa vám osvedčilo na liečbu prejavov akné?

Komentáre

  1. O tom slyším poprvé :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kedysi som ho mala doma, ale podla mna je strasne agresivny :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ak by sa nanasal na celu tvar, tak by som suhlasila s tym, ze je agresivny a vysusuje. RSB roztok sa vsak nanasa iba na vyrazku, ktoru vysusi.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky