Saloos | tuhý prírodný dezodorant

Prírodné dezodoranty nie sú pre mňa žiadnou novinkou. Našla som medzi nimi viacero účinnych kúskov, ku ktorým sa rada vraciam. Žiaľ vo všetkých prípadoch ide o produkty, kde je potrebné produkt do podpazušia naniesť prstami, čo mi až tak nevyhovuje. Rozhodla som sa teda pustiť do veľkej pátracej akcie a skúsiť nájsť produkt, ktorý sa bude dať aplikovať priamo z tuby. Skrátka hľadám klasický tuhý dezodorant s prírodným zložením. Žiaľ zaťiaľ nie práve úspešne.

 

Bio prírodný dezodorant grep mint Saloos má podľa oficiálneho popisu znížiť množstvo baktérií, neutralizovať zápach a absorbovať vlhkosť. Výrobca stavil na účinky magnézia, maranty, kukuričného prášku či rozmarínu. Výrobok spĺňa kritéria na certifikáciu prírodnej kozmetiky CPK a v množstve 50 ml sa predáva za približne 6 €.

  SALOOS - prírodný dezodorant grep mint

cocos nucifera oil   |   kokosový olej
maranta arundianacea root powder   |   koreň maranty trstinovej   |   absorbent  
zea mays starch   |   kukuričný prášok   |   absorbent   
theobroma cacao seed butter   |   kakaové maslo   
magnesium hydroxide   |   absorbent, úprava PH  
candelilla cera   |   vosk z rastliny pryštec    |   vyhladzuje  
parfum   |   vonné zložky  
tocopherol   |   vitamín E    |   antioxidant   
rosmarinus officinalis leaf extract   |   rozmarínový extrakt 
magnesium carbonate hydroxide   |   absorbent, úprava PH  
helianthus annuus seed oil   |   slnečnicový olej
limonene   |   vonná zložka  
citronellol   |   vonná zložka  
geraniol   |   vonná zložka  
linalool   |   vonná zložka  

 


Prírodný dezodorant Grep Mint Saloos ma v predajni zaujal spôsobom aplikácie. Tuhé prírodné dezodoranty sa väčšinou nanášajú prstami. Predstava, že by sa produkt mohol aplikovať priamo z tuby vyzerala lákavo. Žiaľ realita nebola príliš veselá. Produkt bol veľmi tuhý a prakticky bolo nemožné naniesť ho rovnomerne. Nepomohlo ani navlhčenie vodou. Vôňa grepu a mäty bola síce príjemná, no dosť prechádzala na oblečenie. Ak ste sa teda náhodou aj nespotili, oblečenie muselo ísť kvôli tejto vôni hneď do prania. Účinok tiež nič moc. Vďaka práci na home office a zimnému obdobiu, ktoré nekladú príliš veľké nároky na dezodoranty, som ho síce mohla používať, no akonáhle som do programu zaradila cvičenie, cestu na nákup a podobne, účinok rozhodne nepostačoval

plusy:

  • prírodný produkt

 

mínusy:

  • konzistencia
  • vôňa prechádza na oblečenie
  • slabý účinok
  • cena vs. výkon

Celkové hodnotenie: podpriemerný

Používate kozmetiku Saloos?


Podobné články na blogu:

Komentáre

  1. Ahoj, ja mám s týmto deodorantom tiež negatívnu skúsenosť ale v mojom prípade sa správa úplne inak ako tebe. Je to ten istý variant ale je strašne mäkký a mastný, môžem ho aplikovať len na mokrú pokožku a potom ho musím votrieť rukou a nechať dlho vstrebať a zanecháva na všetkom biele fľaky. Vôňa pekná, nedráždi pokožku ale neodporúčam ho.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je tady na blogu jsem dlouho nebyla :-) jsem ráda že stále běží! Jinak nás grepem jsem též rozmýšlela, ale nakonec jsem zkusila Litseu

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky