Kozmetické nákupy | apríl 2020

Situácia a karanténne opatrenia, ktoré momentálne stále na Slovensku pretrvávajú, výrazne ovplyvňujú i moju nákupnú rutinu. Už sa neprechádzam po obchodoch a nenakupujem cestou z práce, čím sa vyhnem neuváženým a neplánovým nákupom. Moje nákupy sa však presunuli do online priestoru. Keďže som však človek pomerne konzervatívny, nakupovala som výhradne v mojom overenom a obľúbenom obchodíku Krásna každý deň.

KOZMETICKÉ STÁLICE

V nákupnom košíku nesmel chýbať ichtamolový šampúch Ponio. Ten si objednávam prakticky stále. Na pokožku so seboroickou dermatitídou je priam ideálny. Šampúch je charakteristický ichtamolovou arómou. Niekto by povedal, že vonia. Niekto zase naopak, že smrdí. Ja sa neprikláňam ani k jednej strane. Je to jednoducho aróma farmaceutického ichtamolu a tak to treba aj brať. Určite každý mal niekedy doma ichtamolovú masť z lekárne, takže si vie posúdiť, či by mu taká vôňa vadila alebo nie. Mne nijako neprekáža. Vďaka množstvu peny, ktorú dokáže vyprodukovať sa používa veľmi dobre. Nikdy by som nepovedala, že prírodná kozmetika dokáže takto peniť. Vlasy umyje dobre a vlasy sa tiež po umytí dobre upravujú aj bez použitia kondicionéra či masky. A teraz to najdôležitejšie. Svrbenie pokožky zmizlo na 100 % a lupiny na 98 %. Tie dve percentá predstavuje už iba niekoľko šupiniek tesne pred plánovaným umývaním hlavy.



KOZMETICKÉ NOVINKY

Aby toho ichtamolu nebolo v balíčku málo, rozhodla som sa vyskúšať ichtamolové mydlo od rovnakej značky. Mydla na tvár mám rada a používam ich ako posledný krok čistenia pleti. Zatiaľ som siahala po prírodných mydlách s obsahom uhlia, no tento ichtamolový zázrak sa javí oveľa lepšie. Výrazná lekárenská aróma po pár použitiach vyprchala a teraz je už pomerne slabá a akceptovateľná. Mydlo je jemné a hoci to bude znieť zvláštne, pleť vôbec nevysušuje. Celkovo pozorujem na pleti zlepšenie. Pri slovenskej značke Ponio však ešte zostaneme. Legendárne Ponio pazúchy sú známe asi v celom stredoeurópskom priestore. Ja som sa im však vyhýbala kvôli obsahu mastenca v zložení. Ponio však inovovalo a prinieslo na trh vylepšenú verziu bez obsahu tejto kontroverznej látky, pričom účinok dezodorantov by mal byť založený najmä na účinku magnézia. Zatiaľ výrobok vo variante levanduľa ešte len testujem, čiže s dojmami sa podelím až o niečo neskôr v komplexnej recenzií. Vôňa a spôsob aplikácie sú však super. Po dobrej skúseností s pleťovou kozmetikou Argital dostal priestor i šampón určený na pokožku s lupinami. Konzistencia je taká zvláštna. Pôsobí ako riedke tekuté blato. Dokonca takmer vôbec nepení. Vlasy však napriek tomu pekne umyje a účinok tiež nevyzerá zle. Uvidíme, ako bude moja vlasová pokožka reagovať pri dlhšom používaní. Rozmarínový šampón Urktekram a vlastne šampóny Urtekram sú u nás doma takou klasikou. Prírodné šampóny za pomerne priaznivú cenu, ktoré pekne voňajú, penia a nedráždia vlasovú pokožku. S lupinami si žiaľ veľmi neporadia, no zvyšok rodiny si ich pochvaľuje.


Vzorka k nákupu očné sérum 3x kyselina hyalurónova Dulcia veľmi nezaujala. Sérum bolo bez vône avšak s pomerne nepríjemnou lepivou konzistenciu. Nanášanie make-upu bolo po použití tohoto séra pomerne náročné. Hydratačné účinky sa zdali priemerné a vzorka ma nepresvedčila k nákupu plného balenia.  V súvislosti so vzorkou, by som vás chcela upozorniť, že obchodík Krásna každý deň zmýšľa na less waste vlne a vzorky do balíčkov nedáva automaticky. Jednak nie každý po vzorke túži a tiež nie každý chce vyskúšať práve daný produkt. Ak však patríte ku skupine zákazníkov, ktorá rada vyskúša niečo nové v minibalení, pri nákupe určite kliknite na kategóriu ,,Vzorky", kde si môžete navoliť, produkt, ktorý by ste radi vyskúšali. Myslím, že je to celkom praktické. Len na to netreba zabudnúť.

Poteší vás vzorka kozmetiky k nákupu?

Komentáre

Obľúbené príspevky