Rozjasnenie v prášku

Občas sa stane, že človek dlho hľadá ideálny kozmetický produkt a keď ho nájde, tento produkt sa prestane vyrábať. To sa mi stalo s pleťovou maskou na problematickú pleť od značky Dulcia. Prestala sa vyrábať vari už pred tromi rokmi a odvtedy som hľadala niečo s podobným zložením a účinkom. Podarilo sa to pri rozjasňujúcej pleťovej maske Joik. Vy už iste viete, že značka Joik sa dá kúpiť v príjemnom obchodíku s ešte príjemnejším názvom Krásna každý deň. Ak ste zvedaví, čo táto maska obsahuje a ako účinkuje na pleť, pustite sa do čítania.

Rozjasňujúca pleťová maska Joik sa v množstve 50 g predáva za necelých 11 €. Jej zloženie je pomerne krátke. Íl pleť vyčistí. Mliečný a medový prášok pleť upokoja a brusnicový a ríbezľový prášok by mali vďaka obsahu vitamínu C pleť rozjasniť. Poviete si, prečo masku nevyskúšať.

JOIK - rozjasňujúca pleťová maska

kaolin   |  červený íl   |   absorbčné vlastnosti, odstraňuje toxíny z pleti
CI77004   |  biely íl   |   absorbčné vlastnosti, čistí pleť
whole milk powder   |  mlieko v prášku   |   zjemňuje pleť
mel powder   |  medový prášok   |   upokojuje pleť
vaccinium macrocarpon fruit powder   |  brusnicový prášok   |   rozjasňuje pleť
ribes nigrum fruit powder   |  ríbezľový prášok   |   rozjasňuje pleť



Maska má podobu prášku, ktorý treba pred aplikáciou zmiešať s vodou. Mne sa osvedčil pomer tri čajové lyžičky prášku s dvomi čajovými lyžičkami vody. Samozrejme vy si môžete nájsť svoje pomery, no ja preferujem hrubšiu a tuhšiu vrstvu masky. Maska by mala na pleti pôsobiť približne 15 až 20 minút. Po pár minútach od nanesenia na pleti zaschne a stvrdne, no pleť nejako výraznejšie nedráždi, neťahá a ani nevysušuje. Masku dávam dole navhlčenou hubkou a posledné zvyšky dočistím pleťovým gélom. Z pleti sa odstraňuje dobre a ani umývadlo nie je po jej použití extrémne špinavé, ako to pri niektorých maskách zvykne bývať. Maska Joik počas svojho pôsobenia z pleti vytiahne väčšinu nečistôt, prečistí upchaté póry a mierne pleť rozjasní. Napriek názvu rozjasňujúca prevažuje skôr čistiaci efekt. Po použití masky je odstránených zhruba 80 % upchatých pórov. Pozorovať síce i nejaké to rozjasnenie, no nie je to žiaden wau efekt. Vôbec mi to však neprekáža, pretože pleť je pri pravidelnom používaní masky v dobrom stave. Masku som si obľúbila a môžem ju odporučiť majiteľkám mastnej a zmiešanej pleti ako mám ja. Určite bude dobrá i na pleť normálnu. Pri suchej pleti by však asi bolo lepšie siahnuť po maskách krémových.

plusy:
  • prírodná kozmetika
  • zloženie
  • praktický obal
  • viditeľný účinok
  • pleť čistí a rozjasňuje
mínusy:
  • žiadne
Celkové hodnotenie: jedna z najlepších

Pri potulkách po obchodíku Krásna každý deň ma zaujalo, že značka Joik má pomerne širokú ponuku práškový pleťový masiek s rôznym účinkom. V ponuke je vyhladzujúca a čistiaca maska, vyživujúca pleťová maska, rozjasňujúca pleťová maska a omladzujúca čokoládová maska. Ktorú z nich by ste si vybrali?

Komentáre

  1. Ja používam zelený íl a pridávam doň ešte pár kvapiek tea tree oleja. Tiež mi to pekne vyčistí póry. Táto maska by mi teda mohla sedieť tiež.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, áno. Čítala som na blogu, že sa snažíš minúť čajovníkový olej :-)

      Odstrániť
  2. Mám ráda takové masky v prášku :) Mám momentálně Saloos bílý jíl :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Samostatný biely íl som ešte neskúšala. Mala som však zelená a aj kaolín. Neboli zlé, no viaczložkové masky mám radšej.

      Odstrániť
  3. Tuhle značku neznám ale maska vypadá zajímavě hlavně její konzistence se mi líbí.. navíc je i za krásnou cenu :)

    TheBlondieTale

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od značky Joik som toho vyskúšala už dosť a so zlým výrobkom som sa ešte nestretla.

      Odstrániť
  4. tak toto je super, ešte som nemala masku v prášku, rada by som to skúsila ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky