Argital - čístiaca maska pre lenivé

Ako si vybrať dobrú čistiacu masku? Blogerky odporúčajú čo najvyšší obsah prírodných ílov - bentonit, zelený íl, valcharskú hlinku či rhassoul. Pokojne môže ísť i o jednozložkovú kozmetiku, pričom samotnú masku si vyrobíte až doma tým, že íl zmiešate s vodou. Tieto masky mám veľmi rada a kupujem si ich stále dokolečka. Často mi však píšete, že vám by sa takto miešať kozmetiku nechcelo. Nuž našlo sa riešenie. Taliansky výrobca prírodnej kozmetiky Argital dokázal vymyslieť také zloženie, že čistiaca maska zo zeleného ílu je už namiešaná priamo výrobcom a my ju môžeme len rovno aplikovať.


Maska zo zeleného ílu Argital je podľa oficiálneho popisu revitalizačnou pleťovou, telovou a vlasovou maskou zo zeleného ílu, borakového a levanduľového oleja a extraktov z prasličky a nechtíka. Má pôsobiť proti starnutiu pleti, spevňovať, tonizovať, vyživovať, obnovovať, vyhladzovať a upokojovať pokožku. Všetky zložky sú čisto prírodné, čo potvrdzuje i certifikát prírodnej kozmetiky BDIH. V plnom 250 ml balení sa predáva za necelých 14 €.


ARGITAL - maska zo zeleného ílu 

solum fullonum   |   zelený íl    |  peeling, čistenie pleti
aqua   |   voda    |  rozpúšťadlo
glycerin   |   glycerín    |  viaže vodu v pokožke
alcohol   |  alkohol    |   konzervant
calendula officinalis extract   |   extrakt z nechtíka    |  účinná zložka
equisetum arvense extract   |   extrakt z prasličky    |  účinná zložka
borago officinalis seed oil   |   borakový olej   |  účinná zložka
lavandula hybrida oil   |   levanduľový olej   |  účinná zložka
xanthan gum  |  xantánová guma  |  zahusťovadlo a spojivo

Výrobok podľa databázy EWG neobsahuje žiadne "High Hazard" látky.


A ako maska obstála? Už samotné balenie masky bolo pre mňa šokom. Je totiž fakt obrovské. Jasné, v e-shope píšu, že ide o 250 ml, no to som pri výbere prehliadla. Aj som pozerala, či masky nie sú rozdelené podľa veľkosti a ja som nezvolila nejaké XXL balenie, ale nie. Maska sa predáva iba v tomto obrovskom balení. Čo však nakoniec nie je vôbec na škodu. Maska je totiž skvelá. Má hnedozelenú farbu a horkú levanduľovú vôňu. Aplikuje sa na čistú vyčistenú pleť, pričom doba pôsobenia je 15 až 20 minút. Výrobca odporúča udržiavať masku počas pôsobenia stále vlhkú. Môžete na ňu teda pomocou rozprašovača aplikovať napríklad ružovú vodu, ako to robím ja. Toto odporúčanie je podľa mňa skvelý nápad. Skúšala som nechať masku na pleti i bez zvhlčovania, no vtedy bola pleť napnutá, vysušená a po odstránení masky mierne červená. Zvlhčovanie je teda naozaj dobrá vec a vyskúšam ho aj pri iných čistiacich maskách. Maska sa pomerne dobre odstraňuje a nezanecháva v kúpeľni neporiadok. Pleť je po odstránení masky v dobrom stave. Treba ju síce hydratovať, no nemôžem ju označiť za vysušenú. Čistiaci účinok je tiež fajn. Maska odstráni zhruba 80 % upchatých pórov, čo je porovnateľné s jednozložkovými maskami založenými čisto len na účinku ílu. To, že by maska pôsobila proti stárnutiu pleti a pleť aj vyživovala, ako píše výrobca, potvrdiť nemôžem. Vôbec netuším, prečo to na krabičku píšu. Už podľa zloženia vidieť, že ide o masku s výlučne čistiacim účinkom. A na tento účel je samozrejme skvelá.

plusy:
  • certifikovaná prírodná kozmetika
  • pomer množstvo - cena - kvalita
  • čistiaci účinok
  • dobre sa aplikuje i odstraňuje
  • obrovské balenie
mínusy:
  • žiadne

Komentáre

  1. Tiež mám rada ílové masky na čistenie pleti. Mám doma aj čistý zelený íl, no nie vždy sa mi chce ho miešať. Táto maska vyzerá super už len podľa zloženia. Avšak ako sa poznám, 250 ml masky by mi skôr vyschlo ako by som ho reálne minula.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zatial nepozorujem ziadne znamky schnutia, takze verim tomu, ze az do spotrebovania zostane v rovnakom stave :-)

      Odstrániť
  2. Ja mám zatiaľ len bahennú masku od Nuskin a je skvelá. Tiež je to veľké balenie ale zase výhodu má v tom že keď ti schne tak vkľude môžeš pridať vodu, pretrepať a je ako nová. Takže aj tých 250ml čo má určite využiješ a ešte je super že ju môžeš dať aj do vody na kúpanie a urobiť si bahenný kúpel.

    PRVÉ FOTENIE S FOTOGRAFKOU A NAŠTVANÝM CHLAPOM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super napad, ak by nahodou uschla, tak to vyskusam. I ked zatial je stale v nezmenenom stave.

      Odstrániť
  3. Tahle maska mi přijde skvělá a to množství, wow absolutně ideální pro pravidelné používání v silnější vrstvě, což se mi osvědčilo nejvíc.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky