Zoznámte sa s Hildegard

O mojom nadšení z drogérie Müller už z viacerých článkoch určite viete. Pri každej návšteve Nemecka, Rakúska či Maďarska sa snažím začleniť návštevu tohto obchodu do programu. To množstvo kozmetiky, tie kozmetické balíčky, či výber adventných kalendárov má skrátka fascinuje. V lete som si v tejto drogérií všimla pre mňa dovtedy neznámu značku Hildegard Braukman. Ide o nemeckú značku kozmetiky, ktorá sa síce nezaraďuje do kolonky prírodná značka, no vo svojom zložení používa veľa prírodných účinných zložiek. Rozhodla som sa niekoľko výrobkov vyskúšať a medzi nimi bolo i letné sérum, ktorému venujem dnešnú recenziu.

Summer serum hyaluron fresh od značky Hildegard Braukmann podľa oficiálneho popisu na obale, či podľa popisu v e-shope, ktorý túto značku distribuuje do Čiech a na Slovensko, sľubuje vyhladenie vrások, intenzívnu hydratáciu, upokojenie a starostlivosť o pokožku a tiež regeneráciu pokožky po opaľovaní. V množstve 30 ml sa dá kúpiť za cca 15 - 16 €. A ako je to so zložením? Okrem bežných konvenčných látok obsahuje napríklad kyselinu hyalurónovú, mandľové proteíny, avokádový olej či skvalén. Okrem týchto látok je zloženie dlhé skoro ako telefónny zoznam. Podľa databázy EWG k "High Hazard" látkam patrí butylphenyl methylpropional, ktorý je však na samom konci zoznamu a v zložení ho nebude veľa.

hildegard braukmann: summer serum
INCI:
Popis:
aqua
voda
rozpúšťadlo
glycerin
glycerín
účinná zložka, viaže vodu
caprylic/capric triglyceride
kaprylové činidlo
starostlivosť o pokožku, premasťuje
isostearyl alcohol

stabilizátor
dicaprylyl ether

olejová zložka
hydrolyzed corn starch
hydrolyzovaný kukuričný škrob
absorpčné vlastnosti
cetyl alcohol

zjemňuje a vyhladzuje
persea gratissima oil
avokádový olej
starostlivosť o pokožku
squalane
skvalén
olej, starostlivosť o pokožku
stearic acid
kyselina stearová
emulgátor
butylene glycol cocoate

stabilizátor
beta vulgaris root extract
extrakt z červennej repy
účinná zložka
ammonium acryloyldimethyltaurate/vp copolymer

zabezpečuje viskozitu
phenoxyethanol

konzervant
hydrolyzes sweet almond protein
manľové proteíny
hydratujú, upokojujú
propylene glycol

rozpúšťadlo, zmäkčuje pokožku, uľahčuje prienik látok do pokožky
arginine

účinná zložka, udržuje vlhkosť
xanthan gum
xantánová guma
zahusťovadlo a spojivo
sodium hyaluronate
soľ kyseliny hyalurónovej
tvorí ochranný film a chráni pokožku
benzoic acid

starostlivosť o pokožku
ethylcellulose

zabezpečuje viskozitu
tocopherol
vitamín E
antioxidant, predlžuje trvanlivosť
lecithin
lecitin
starostlivosť o pokožku, emulgátor
dehydroacetic acid
dehydroctová kyselina
konzervant
helianthus annuus seed oil
slnečnicový olej
starostlivosť o pokožku
parfum

vonné zložky
sodium benzoate

konzervant
ethylhexylglycerin

deodorant
limonene

vonná zložka
p-anisic acid

vôňa
potassium sorbate
sorbat draselný
konzervant
hexyl cinnamal

vonná zložka
linalool

vonná zložka
butylphenyl methylpropional

syntetická vonná zložka



A aké je samotné sérum? Začnem tým, čo od séra očakávam. Sérum je podľa mňa niečo navyše v starostlivosti o pokožku. Očakávam od neho, že do pokožky vsiakne, poskytne jej účinné zložky, ktoré zlepšia jej stav a hlavne, na sérum sa bude dať bez problémov naniesť bežný krém alebo olej podľa preferencií zákazníka. Nuž túto požiadavku letné sérum nesplnilo. Aspoň nie na mojej zmiešanej pleti. Pri samostatnom použití bolo fajn, no keď som naniesla krém alebo olej, pleť už bola mastná a bolo toho na ňu priveľa. Ďalšie hodnotenie teda bude pokračovať, akoby som hodnotila ľahký krém alebo emulziu, ktoré sa používajú samostatne. Konzistenciou pripomína emulziu a je takmer bez vône. Vsakuje rýchlo, chvíľočku mierne lepí, no tento pocit po chvíli prestane. Hoci neobsahuje silikóny, dokáže pleť pekne vyhladiť. Poslúži teda ako dobrý podklad pod make-up. Hydratácia počas leta bola skvelá. Nie nadarmo má v názve uvedené, že ide o letné sérum. S príchodom jesene a ochladením, sa však na mojej pleti objavili suché miesta. Teraz, keď si pleť na chlad už zvykla, jej sérum znovu postačuje, no ten prechod z leta do jesene nezvládlo. Pri každodennom používaní sa mi trochu upchávali póry na čele, ktoré mám mastnejšie. Sérum som teda požívala každý druhý deň a vtedy to bolo v poriadku. Ak by som to mala zhodnotiť, tak som rada, že som objavila pre mňa novú šancu. Sérum nebolo zlé, no vzhľadom na to, že ja hľadám sérum, na ktoré budem môcť naniesť krém, tak po ďalšom balení už nesiahnem.

plusy:
  • viacero prírodných zložiek v sére
  • dobre vsakuje
  • pekný obal
  • pleť hydratuje a regeneruje
mínusy:
  • nevyhladí vrásky (hm, no by som chcela vidieť prípravok, ktorý to dokáže)
  • v prípade zmiešanej a mastnej pleti je lepšie použiť sérum každý druhý deň
Celkové hodnotenie: dobré

Počuli ste už o značke Hildegard Braukmann, alebo to je pre vás tiež novinka tak ako aj pre mňa?

Komentáre

  1. Aktuálne(posl.3 týždne) používam maslo na nohy Hildegard Braukmann- Moringa ,,Foot Butter" a je to zatiaĺ najlepší krém na nohy- je dostatočne husté, optimálne mastné, vláčne pre pokožku chodidiel- zvlášt na päty, kde je hrubšia a tvrdšia koža. Túto kozmetiku skúšam prvýkrat a za mna number 1👍

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky