Moja prvá prírodná micelárka

V oblasti používania micelárnych vôd sa považujem za veľmi konzervatívnu spotrebiteľku. Dlhé roky som bola verná značke Bioderma. Ona prišla na trh s prvou micelárnou vodou. Jej micelárne vody mi vyhovovali, tak prečo meniť. Pred časom som dala šancu micelárnej vode od značky Biopha, aby som sa utvrdila v tom, že zostať pri osvedčených produktoch sa oplatí. Pri surfovaní po stránkach e-shopu Ecco-Verde, som však narazila na prírodnú micelárnu vodu s certifikátom Ecocert. To ma rozhodne zaujalo. Vyrobiť micelárnu vodu, ktorá spĺňa podmienky na udelenie certifikátu garantujúceho prírodnosť, sa podarilo už aj vo sférach značiek vyrábajúcich prírodnú kozmetiku. Zvedavosť ma prinútila vložiť ju do nákupného košíka.


Podľa oficiálneho popisu je micelárna voda určená na jemné odlíčenie očí a make-upu, pričom má pleť zároveň aj hydratovať. Predáva sa v množstve 500 ml za cca 9 €. Okrem zahraničných e-shopov je dostupná už aj na Slovensku napríklad v e-shope Biokrása. Zloženie je na micelárne vody pomerne krátke. K účinným zložkám patria najmä glycerín, nevädza, aloe. Obsahuje tiež viacero konzervantov prírodného  pôvodu. Podľa databázy EWG neobsauje žiadne "High Hazard" látky.

SO´BiO etic: micelárna voda s aloe vera
INCI:
Popis:
aqua
voda
rozpúšťadlo
glycerin
glycerín
účinná zložka, viaže vodu
polyglyceryl-4 caprate

emulgátor
centaurea cyanus water
nevädzová voda
starostlivosť o pokožku
aloe barbadensis leaf juice
aloe
upokojuje
sodium levulinate

konzervant
benzyl alcohol

konzervant, rozpúšťadlo, vonná látka
parfum

vonné zložky
sodium benzoate

konzervant
sodium hydroxide
hydroxid sodný
úprava ph
aloe barbadensis leaf juice powder
aloe prášok
upokojuje
limonene

vonná zložka
linalool

vonná zložka
citric acid
kyselina citrónová
úprava ph
citronellol

vonná zložka
dehydroacetic acid

starostlivosť o pokožku



Samotná micelárna voda je jemne parfumovaná v klasickom plastovom obale, ktorý sa počas celej doby používania nepoškodil. Pokožku nedráždi, nevysušuje, nevyvoláva žiadne nepríjemné pocity. Očný make-up odličuje priemerne. Často sa stávalo, že po odlíčení ešte zostalo trochu maskary na očiach. Preto som ju na oči veľmi nepoužívala. Na odlíčenie očného make-upu sa mi skôr osvedčil jemný odličovač očí Joik, založený na báze rastlinných olejov. Micelárku som používala na prvotné odlíčenie make-upu. Na vatový tampón som si naliala potrebné množstvo micelárnej vody, zotrela líčenie a následne dočistila gélom alebom mydlom. Odličovaciu schopnosť by som označila ako dobrú. Rozhodne lepšiu ako mala micelárka Biopha, ktorá make-up vlastne skôr len rozmazala, no zase o niečo horšiu ako micelárky Bioderma. Aké je teda konečné zhodnotenie? Rozhodne stojí za vyskúšanie. Ak viete vystriehnúť akciu na micelárku od Biodermy a nie ste zaťažený na prírodnú kozmetiku s certikátom, tak potom zostaňte pri lekárenskej kozmetike. Ach chcete experimentovať, ak nie je práve akcia na Biodermu a vy potrebujete micelárku, prípadne trváte na používaní čisto prírodnej kozmetiky, tak vtedy je SO´BIO ETIC dobrá voľba.

plusy:
  • prírodná kozmetika s certifikátom
  • nedráždi pleť
  • dobre odlíči make-up 
mínusy:
  • Bioderma odličuje o niečo lepšie
  • očné líčenie neodlíči dokonale

Celkové hodnotenie: výborná


Poznáte aj iné prírodné micelárne vody?

Komentáre

  1. Ja skúšam rôzme micerálky ako napríklad aj soraya raz som si ju kúpila v lídli ale som zbadala po čase asi po minutí pol fľaštičky som bola na čele dosť vyhádzaná a tak som ju vyradila a prestala tak často micerálky používať ako pleťovú vodu na tvár iba sem tam, teraz mám ešte od avonu a stou som zatiaľ problém nemala a tak isto ani z Yves Rocher z tejto som si dokonca kupila ďalšie balenie:) tato vyzera fajin ale keď už nebudem mať inú po ruke najradšej asi siahnem po bioderme:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som zatiaľ s micelárkami veľmi neexperimentovala, no aj tak som sa stále vrátila späť k Bioderme :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ak som dobre pochopila ten clanok, tak pani tu micelarku pouzivala ako jediny prostriedok na odlicenie. To potom verim, ze plet bola v hroznom stave. Ja micelarnu vodu pouzivam ako prvy krok na odlicenie, nasleduje cistiaci gel a tonikum. Nepaci sa mi vsak, ze napr. Bioderma na obale uvadza neoplachovat. Podla mna ak niekto pouziva micelarku ako posledny krok namiesto tonika, mal by ju este oplachnut.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som chcela vyskúšať micelárku od BIOpha, ale recenzie na ňu sú tak 50:50. Mne najviac vyhovuje Bioderma a ak neni v akcii tak Aj Garnier dvojfázová je super :)

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. BIOpha podla mna make-up skor rozmazavala ako odlicovala. Tu odporucit nemozem. Ovela lepsia je tato SO´Bio etic, alebo ako hovoris Bioderma.

      Odstrániť
  5. Já mám micelárku od Olivu, též přírodní. Ale používám ji jen na dolíčení. Na odlíčení používám mlíčko. Myslím, že by to ani ta micelárka nedala. Hlavně ji nemohu dávat na oči. Je v ni nějaká složka, která mi vadí. Asi ta slaměnka..

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky