Ako používať bronzer

S prichádzajúcou jarou sa začneme líčiť tak, aby naša tvár vyzerala aspoň trochu opálená. Kým dosiahneme jemné opálenie pomocou slnečných lúčov, môžeme používať bronzer. Ten nemusíme odkladať ani neskôr. Zvýrazňujeme ním opálenie, vyrovnávame rozdiely medzi opálenými a neopálenými časťami tela, prípadne modelujeme kontúry tváre. A ako sa vlastne ten bronzer používa? Použitiu bronzera predchádza nanesenie make-upu a púdru. Samotný bronzer sa nanáša stredne veľkým guľatým štetcom, prípadne skoseným štetcom, ktorým sa nanáša aj lícenka. Na štetec sa naberie malé množstvo bronzeru, ktorý treba ešte oklepať o chrbát ruky. Pri používaní tohto prípravku totiž platí pravidlo, že menej je niekedy viac. Na tvári vykúzlime vtiahnutím líc grimasu. Štetcom zľahka prejdeme oblasť pod lícnymi kosťami (priehlbinu, ktorá vznikla pri grimase), okraje čela  a bradu. Z profilu by to vyzeralo ako číslo tri. Vo všetkých troch prípadoch nanášame bronzer v smere od stredu tváre k okrajom. To isté urobíme aj na druhej strane tváre. Prípadne použijeme rôzne alternatívy s vynechaním čela, brady, či oboch. Ak máme bronzer bez trblietok, môžeme ho použiť aj na kontúrovanie tváre. To znamená naniesť ho na miesta, ktoré chceme potlačiť. Napríklad pri širokom nose ho nanášame po okrajoch nosa, pri dlhšom nose ho nanesieme na špičku nosa, prípadne pri hrboľatom nose ním poprášime hrbolček.

how to use bronzer
ako používať bronzer

Ak budete premýšľať o kúpe nového bronzera, odporúča sa riadiť pravidlom, že by nemal byť príliš tmavý a tiež pokiaľ ho chcete používať aj na kontúrovania, nemal by obsahovať trblietky. A to je môj večný problém pri výbere líceniek i bronzerov. Rozhodnúť sa pre ten správny odtieň je u mňa hotová katastrofa. Váham, premýšľam, zvažujem, až kým sa výrobok nevypredá :-). Tento rok mi výber uľahčila značka českej prírodnej kozmetiky Cosme´etika, ktorá ponúka iba jeden jediný bronzer. Bronzer spĺňal kritérium aby bol bez trblietok. Na obrázku i v obale síce vyzeral tmavo, ale vieme, že prírodne tiene, lícenky, bronzery v realite pigmentáciou veľmi nevynikajú, takže som to s výberom riskla. A ako to teda dopadlo?

kompaktný bronzer Cosme´etica
Podľa popisu výrobcu má bronzer zvýrazniť letné opálenie a pomáhať pri kontúrovaní tváre. Predáva sa v jednom odtieni, ktorý nesie označenie bronzová matná hnedá. Výrobok má certifikáty Vegan (neobsahuje žiadne živočíšne zložky) a CPK (obsahuje len prírodne a z prírody pochádzajúce zdroje). Možno ho zakúpiť samostatne, alebo spolu s lícenkou ako náplň do magnetickej paletky.  Balenie vo veľkosti 6 g sa predáva za približne 11 €. Momentálne je však v e-shope Krásna každý deň akcia na bronzer i lícenky tejto značky.




Cosme´etica:  Kompaktný bronzer brown
INCI:
Popis:
mica
sľuda
účinná a farbiaca látka
zea mays starch
kukuričný škrob
absorpčné vlastnosti
squalane
skvalén
olej, starostlivosť o pokožku
zinc stearate
stearán zinočnatý
protihrudkujúca látka
magnesium aluminium silicate
kremičitan horečnato hlinitý
prirodzené zahusťovadlo
helianthus annuss seed oil
olej zo slnečnicových semienok
olej, starostlivosť o pokožku
sucrose tristearate
tristearát sacharózy
jemný emulgátor
octyldodecyl stearate

zmäkčuje a chráni kožu
oleic/linoleic/linolenic polyglycerides

regulátor viskozity, zmäkčovadlo
sesamum indicum oil
sezamový  olej
olej, starostlivosť o pokožku
silver
striebro
farbiaca zložka, antimikrobiálne účinky
caprylic / capric triglyceride
kaprylové / kaprinové trigliceridy
starostlivosť o pokožku, premasťuje
theobroma cacao extract
extrakt z kakaovníka
účinná zložka
tocopherol
vitamín E
antioxidant
Môže obsahovať : CI 77891, CI 77491, CI 77499, CI 77510, CI77007, CI 77742, CI 77288, CI 77289
farbivá
farbiace zložky

Podľa databázy EWG výrobok neobsahuje žiadne "High Hazard" látky.

kompaktný bronzer Cosme´etica

Bronzer je v papierovom obale, čo je síce ekologické, ale mám obavy ako bude vyzerať po napríklad pol roku  používania. Mám ho zatiaľ dva mesiace a zatiaľ je obal v poriadku, takže časom uvidím. Na štetec sa naberá v primeranom množstve a pigmentácia je o niečo slabšia ako je v obale, takže tým pádom mi vyhovuje. Pri nanesení väčšieho množstva sa však dá docieliť aj tmavšia farba ako vidíte v balení, to však nevyužívam. Oceňujem tiež, že ide o jeden odtieň, lebo pri bronzeroch, ktoré boli tvorené mozaikou rôznych odtieňoch aj tak používam iba niektoré odtiene. Výdrž by som označila ako strednú. Vydrží približne polovicu pracovného času, potom sa začne postupne vytrácať, ale nevytvára pri tom nejaké fľaky. Z moje strany teda spokojnosť.


plusy
  • neobsahuje trblietky a je tak vhodný aj na kontúrovanie
  • dá sa vrstviť
  • možno ním vytvoriť výrazné i nenápadne líčenie
  • prírodná kozmetika
  • pekný odtieň
mínusy:
  • papierový obal
Celkové hodnotenie: výborný

Značka Cosme´etica okrem bronzera ponúka širokú škálu dekoratívnej kozmetiky. Všetky tieto výrobky má v ponuke e-shop Krásna každý deň, ktorý určite poznáte najmä vďaka krásne zabaleným zásielkam a ktorý doručuje objednávky tak do Čiech ako aj na Slovensko. 


Ďakujem e-shopu Krásna každý deň za poskytnutie výrobku na zrecenzovanie.

Komentáre

  1. vyzera teda dosť tmavo, ja mam od tejto kozmetiky licenku je moc bledá ani ju skoro nevidno ale mám rada také nevýrazné:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ktory odtien mas? Ja tiez uprednostnujem nevyraznejsie farby.

      Odstrániť
  2. Ja používam tieto prípravky presne opačne, v zime brozner a v lete lícenku, neviem akosi sa mi zdá, že v lete by som mala mať menej farby a v zime viac. Bronzer momentálne nevlastním žiaden, naposledy som používala na tento účel púder od Max Factor, lebo bol tmavší a na tento účel sa skvelo hodil, no už mi došiel, tak neviem, musím sa po nejakom pozrieť.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Registrujem aj navody, ze ludia pouzivaju sucasne bronzer aj licenku. Aj som to skusala, ale nejako sa mi zdalo, ze uz je toho na mne privela. Takze ja sa licim bud jednym alebo druhym. V zime vsak bronzer pouzivam menej.

      Odstrániť
  3. Presne na neho som pozerala pred par dnami a zvazovala jeho kupu. Recenzia mi padla naozaj vhod a pravdepodobne pri dalsej objednavke poputuje do kosika. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Děkuju za úvodní návod, trojku si budu pamatovat :) Cosme´etiku, ač je česká, moc neznám a zatím jsem nic nevyzkoušela.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som pred casom skusala riasenku od tejto znacky a bola som spokojna. Takze som tak nejako tusila, ze i ostatne vyrobku mozu byt fajn :-)

      Odstrániť
  5. Moc pěkný článek.. já poslední dobou mám raději matné bronzery, ale za to nešetřím rozjasňovačem.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pekný článok. Veľmi sa mi páči farba toho bronzera, je taká prirodzená a nie umelá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Este som o tejto znacke nepocula, ale ten bronzer vyzera strasne milo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Maju pekny vyber a aj ceny su vzhladom na kvalitu prijatelne. Ja urcite budem chciet znovu aj riasenku. Len ta byva vzdy vypredana, ked robim objednavku.

      Odstrániť
  8. Pekný článok :) Ja bronzery nepoužívam, nejaké sú na mňa až moc teplé, skôr kontúrujem studenými hnedými očnými tieňmi. Samozrejme matnými :) Páči sa mi to tak viac. To balenie je neskutočne krásne ,musím niečo od tejto značky vyskúšať :)

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Očné tiene by mi asi nenapadlo použiť, ale ak budem mať vhodný odtieň, vyskúšam.

      Odstrániť
  9. Super článok! :) Mne určite pomohol :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. skoda, ze si nedala svoje fotky, aj ked uznavam, ze popis bol super :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky