Čo očakávať od tónovacieho balzamu na pery?

Ponuka tónovacích balzamoch je pomere veľká, no nájsť taký, ktorý vyhovuje mojim požiadavkám je poriadna fuška. Pritom si nemyslím, že by moje kritéria boli prehnane veľké. No veď posúďte. Od tónovacieho balzamu očakávam, aby perám dodal jemný farebný nádych bez trblietok, aby sa dal použiť kdekoľvek bez nutnosti použiť pri aplikácií zrkadielko, aby poskytoval aspoň priemernú hydratáciu. Prírodné zloženie, praktický obal a prijateľná cena sú už len bonusom, od ktorých dokážem upustiť. Naozaj toho nechcem veľa. Moje skúsenosti sú však také, že vyhovujúci tónovací balzam som veľmi dlho nevedela nájsť. Až kým som nenatrafila na pre mňa novú estónsku značku prírodnej kozmetiky, o ktorú rozšíril svoju ponuku e-shop Krásna každý deň.

Hodvábný balzam na pery od značky Joik sa predáva v troch odtieňoch. Z čokoládovej, červenej a ružovej verzie som zvolila variantu pastel pink - pastelová ružová. Balenie vo veľkosti 7 g obsahuje čisto prírodné látky od lokálnych estónskych producentov.  Žiadna zo zložiek podľa databázy EWG nepatrí k "High Hazard" látkam. Hoci výrobca neuvádza informácie o ochrane pred slnečným žiarením, balzam obsahuje minerálny UV filter. Nebude zrejme vysoký, no nejaká ochrana pred UV žiarením tam predsa len bude.




joik: hodvábný balzam na pery – ružový hodváb
INCI:
Popis:
helianthus annuus seed oil
slnečnicový olej
starostlivosť o pokožku
simmondsia chinensis seed oil
jojobový olej
starostlivosť o pokožku
ricinus communis seed oil
ricínový olej
starostlivosť o pokožku
rhus verniciflua peel cera
vosk zo sumachovca
zahusťuje, chráni pred vonkajšími vplyvmi
cera alba
včelí vosk
zahusťuje, chráni pred vonkajšími vplyvmi
helianthus annuus seed cera
slnečnicový vosk
zahusťuje, chráni pred vonkajšími vplyvmi
euphorbia cerifera cera
vosk z rastliny pryštec
zahusťuje, chráni pred vonkajšími vplyvmi
shorea robusta resin
živica zo stromu shorea mohutná
zahusťuje
tocopherol
vitamín E
antioxidant, predlžuje trvanlivosť
ascorbyl palmitate
forma vitamínu C
predlžuje trvanlivosť
mica
sľuda
účinná a farbiaca látka
CI77491

farbivo
titanium dioxide

biele farbivo, minerálny UV filter
kaolin
kaolín
absorpčný prostriedok
zinc oxide
oxid zinočnatý
vstrebáva vlhko, pôsobí antibakteriálne, pôsobí proti zápachu, pôsobí proti zapareniam
oryza sativa powder
ryžový prášok
súčasť púdrov, zlepšuje konzistenciu




Balenie dokazuje tvrdenie, že v jednoduchosti je krása. Čierny obal s bielym nápisom bez zbytočných ozdôb pôsobia štýlovo. Pre niekoho, kto nepozná značku a výrobok, môžu vzbudzovať dojem, že ide o nejaký drahý rúž. Zároveň je tiež pevné a odolné. Hoci mi viackrát spadlo, nebadať na ňom žiadne prvky poškodenia. Balzam sa dobre aplikuje a k aplikácií nepotrebujem ani zrkadielko. Výrobok zostane na perách a to je presne to, čo mi u väčšiny balzamoch chýba. Tá istota, že hoci mám málo času, môžem mať pekné pery. Hydratácia je priemerná. Na udržanie pier v dobrom stave úplne postačujúca. Veď nakoniec, keď máme presušené pery, nesiahame po farbiacom balzame. A aká je tónovacia schopnosť balzamu? Niekedy sa zvykne hovoriť - moje pery, ale krajšie. Presne taký balzam je. Zvýrazní prirodzenú krásu pier, poskytne jemný ružový nádych a elegantný lesk. Ja som s balzamom spokojná. Po dlhom čase, som konečne objavila výborný tónovací balzam, ktorý aj naozaj používam a nezaberá mi len miesto v kabelke. Komu by som ho odporučila? Jednoznačne týmto dvom kategóriám žien: slečnám, ktoré nemôžu v škole používať rúže a ženám, ktoré nemajú v práci čas neustále kontrolovať stav rúžu. Pre ne je tento výrobok ako stvorený.

plusy:
  • prírodná kozmetika
  • zvýrazní prirodzenú krásu pier
  • perám poskytuje jemný ružový nádych a lesk
  • k aplikácií nie je potrebné zrkadlo
  • pekný a praktický obal
  • hygienická aplikácia
mínusy:
  • žiadne
Celkové hodnotenie: jeden z najlepších

Používate tónovacie balzamy? Čo od nich očakávate?

Ďakujem e-shopu Krásna každý deň za poskytnutie výrobku na zrecenzovanie.

Komentáre

  1. Tónovací balzámy mám ráda. Chci aby neflekatěly a drobet vydržely a hlavně hydratovaly.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Konečne prírodný balzám, ktorý je vo forme rúžu a nie v kelímku, do ktorého musíš strčiť prst... To je asi jediná moja podmienka, čo sa balzámov týka (okrem hydratácie, čo je ale samozrejmosť).
    A balenie vyzerá naozaj ako drahý rúž :)

    www.simonazacko.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Balzamy v kelimku pouzivam naozaj iba doma pred spanim. Z hygienickeho hladiska su na bezne denne pouzitie neprakticke tak ako pises.

      Odstrániť
  3. Nepoznám túto značku, ale uvažujem nad kúpou nejakého tónovacieho balzamu na pery.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento mozem odporucat. Na vyber maju este dalsie dva odtiene. Ja osobne som zvedava este aj na cervenu verziu.

      Odstrániť
  4. ja zbožňujem to tabuľkové zobrazenie..aspoň sa niečo nové o zložení dozviem aj ja :))

    BeautyMuffin

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nebola by nejaka fotka pier pred a po aplikacii? Dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nedavno som si objednala aj cervenu verziu, takze urcite este doplnim porovnavaci clanok aj s fotkami oboch balzamov a pier bez tonovacieho balzamu. Zatial mozete kliknut na stitok pery pod clankom a v niektorom z clankov urcite mam aj fotku nenalicenych pier.

      Odstrániť
  6. Už jsem na ně taky koukala a mě by se nejvíc líbil ten čokoládový. Po přečtení tvé recenze se mi líbí ještě víc :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten si vobec neviem predstavit na perach. Tak objednaj a pozrieme sa na recenziu ako vyzera :-)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky