Prírodné očné tiene

Leto a čas dovoleniek sú vhodnou chvíľou na recenzovanie kozmetiky, ktorú na Slovensku len tak jednoducho nekúpime. Ak teda plánujete oddych v krajinách ako sú Francúzsko, Belgicko, Holandsko, Veľká Británia, či dokonca Japonsko, môžete sa stretnúť s francúzskou značkou prírodnej kozmetiky UNE natural beauty. Túto značku vyrába rovnaká spoločnosť ako značku Bourjois, ktorú poznáme aj na Slovensku. S tým rozdielom, že výrobky UNE natural beauty spĺňajú kritéria certifikátu prírodnej kozmetiky EcoCert. Zo širokej ponuky výrobkov tejto pre mňa neznámej značky som mala možnosť vyskúšať nude očné tiene. Skúšanie bolo vcelku zaujímavé, nakoľko ide o moje prvé prírodné tiene a s nude líčením som sa musela tiež najskôr stotožniť.



Nude alebo inými slovami "nahé líčenie" je veľmi prirodzený spôsob líčenia, ktorý na tvári vyzerá, ako by sme neboli vôbec nalíčené, avšak prirodzene pekné. K takémuto druhu líčenia je určená aj TOP PALETTE 3 EYE NUDE COLLECTION P08. Pri tejto značke musím vyzdvihnúť obaly. Výrobca si na nich dal naozaj záležať. Očné tiene sú uložené v obale z bieleho tvrdého plastu, pričom vrchná časť obalu sa vysúva. Po odlepení nálepky na obale máme k dispozícií zrkadlo. Výrobok tiež obsahuje veľmi kvalitný aplikátor očných tieňov. Balenie je ideálne na cestovanie, alebo minimálne aspoň na každodenné prenášanie v kabelke. Poviem rovno, že ak by som mala hodnotiť iba obal, ide o najlepší, najzaujímavejší a najkvalitnejší kúsok v mojej kozmetické zbierke. Ostatné značky si môžu brať príklad.


Trojica očných tieňov v paletke spĺňa kritéria certifikátu prírodnej kozmetiky EcoCert. Podľa databázy EWG žiadna zložka výrobku nepatrí do kategórie "High Hazard" látok. Niektoré používateľky by mohlo zaujímať aj to, že očné tiene neobsahujú mastenec (talc).



UNE natural beauty: TOP PALETTE 3 EYE NUDE COLLECTION P08
INCI:
Popis:
caprylic / capric triglyceride
kaprylové / kaprinové trigliceridy
starostlivosť o pokožku, premasťuje
zea mays starch
kukuričný škrob
absorpčné vlastnosti
zinc stearate
stearán zinočnatý
protihrudkujúca látka
dimer dilinoleyl dimer dilinoleate

regulátor viskozity
glyceryl caprylate
glyceryl kaprylát
starostlivosť o pokožku, emulgátor
p-anisic acid

vôňa
tocopherol
vitamín E
antioxidant, predlžuje trvanlivosť
glycine soja oil
sójový olej
starostlivosť o pokožku
+/- mica
sľuda
účinná a farbiaca látka
+/- CI 77007, CI 7789, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77000, CI 77163, CI 77288, CI 77742, CI 77510, 13UMY005-1

farbivá


Samotné očné tiene majú veľmi pekné farby s podtónom do studena. Pigmentácia je, ako vidíte na fotografií veľmi jemná a slabučká. Keďže však ide o paletku určenú na nude líčenie, je to zrejme v tomto prípade zámerom. Samotné tiene pri nanášaní veľmi prášia. Najhoršie je na tom najtmavší hnedý tieň. Ten z tohto dôvodu pri  líčení ani nepoužívam, hoci farebne by sa k líčeniu hodil. Pri tejto palete je lepšie najskôr líčiť oči, následne oprášiť opadané očné tiene a až potom nanášať make-up. Ja však najskôr nanášam make-up, takže následne oprašovanie očných tieňov považujem za mínus. Výdrž je pomerne krátka. Maximálne do štyroch hodín. Očné tiene sa síce nezlievajú do záhybu očného viečka, ale pozvoľna sa z oka vytratia. Oko však nedráždia.


Balenie sa predáva za približne 19,50 € a odporúčala by som ho používateľkám, ktoré používajú prírodnú kozmetiku, majú rady prirodzené a nevýrazné líčenie a pri líčení nanášajú najskôr očné tiene a až potom make-up. V opačnom prípade budete mať voči výrobku výhrady. Ja sama nespĺňam tieto kritéria, takže po iných tieňoch UNE natural beauty pátrať nebudem. Čo ma však zaujalo, je výborný aplikátor, ktorý bol v balení, takže ak bude možnosť, budem chcieť vyskúšať štetce od tejto značky.

plusy:
  • certifikát EcoCert
  • praktické, pekné, originálne a kvalitné balenie
  • kvalitný aplikátor očných tieňov v balení

mínusy:
  • prášia
  • krátka výdrž
  • slabá pigmentácia
  • dostupnosť
Celkové hodnotenie: dobré

Aká je vaša skúsenosť s prírodnými očnými tieňmi?

Komentáre

  1. Škoda té pigmentace, jinak by se mi odstíny moc líbily.
    Beauty by K. - na blogu najdeš soutěž :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. fúúúha tá pigmentácia je dobrá smola :( skúšala som prírodné tiene od Cougar, Couleur Caramel a Benecos a prekvapivo som bola spokojná. Žiaľ táto značka ma veru neláka, lebo nemám rada, keď niečo slabo pigmentuje..
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľká škoda pigmentácie, toto by na mojej pokožke absolútne zaniklo :( Značku Une som už párkrát obzerala a zaujala ma práve týmito obalmi, ale inak by sme si asi veľmi nerozumeli. Keď sa líčim, chcem vidieť nejaký efekt, farbu, niečo...

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky