Kozmetické nákupy | december 2021

Teším sa, že ste zavítali na môj blog. V dnešnom príspevku sa totiž budem venovať kozmetickým stáliciam ale i niekoľkým novinkám, ktoré som si kúpila počas novembra. V krátkosti zhrniem prvé dojmy a časom sa určite budete môcť tešiť i na podrobnejšie recenzie. 

 

KOZMETICKÉ STÁLICE 

Po približne roku som znova zavítala na stránku Eccoverde a doplnila zásoby mojej obľúbenej kozmetiky. Ide najmä o prírodnú kozmetiku s AHA kyselinami, odličovací gél CMD a maskaru Avril. Zvyšok už tvorí kozmetika konvenčná. Môžete vidieť najlepší make-up na svete od Clinique, ktorý si kupujem so železnou pravidelnosťou a po zlej skúsenosti s no name exfoliačnými ponožkami sa vraciam k mojim overeným Parasoftin.


KOZMETICKÉ NOVINKY

Pod vianočným stromčekom som našla kopec produktov odznačky Annemarie Börlind. Zvyšok tvorí objednávka z Eccoverde v podobe krému CMD a séra s bakuchiolom. Šampón proti lupinám z lekárne je pre mňa veľkou neznámou, ale verím, že bude fungovať.

Máte s niektorým z produktov skúsenosť?   

Komentáre

  1. Musím sa priznať, že mne parasoftin ponožky skoro vôbec nepomáhajú. Neviem, či moja koža je moc hrubá, ale skúsila som ich už asi 3x a nikdy ten výsledok nebol nejaký wau.. je mi to ľúto, lebo veľmi sa mi páči ten koncept!
    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky