ADVENTNÝ KALENDÁR NIVEA | odličovač očí, univerzálny krém a hubka na make-up

K mojím záľubám určite patria kozmetické adventné kalendáre. Dvadsaťštyri výrobkov v cestovných baleniach sú vždy príležitosťou ako získať ucelenejší pohľad na značku, ako zistiť čomu sa vyhnúť a naopak čo vyskúšať v plnom balení. Kalendár Nivea som minulý rok v DM drogérií nemohla nechať. 

Univerzálny krém Nivea bol u nás doma vždy takou klasikou. Používali ho vari všetci členovia rodiny na ruky, nohy, telo a kto mal suchú pokožku, tak i na tvár. Myslím, že podobne to bolo dlhé roky i v iných domácnostiach. Univerzálny krém má teda všestranné využitie a ja ho používam v podobe nočného krému na ruky a nohy. Nočného preto, že hoci sa ľahučko rozotiera, tak pokožka po jeho použití zostáva mastnejšia. V kancelárií by sa preto asi neuplatnil, no na nočné použitie je super. Ruky i nohy sú po jeho použití príjemné hydratované. O charakteristickej Nivea vôni vari ani nemusím písať. Ak cestujem niekam na víkend, zvyknem si ho brať so sebou aj ako alternatívu telového krému. 

Dvojfázový odličovač očí Nivea treba pred použitím zamiešať a začať s odličovaním. Pocitovo je produkt celkom fajn. Bezfarebný, nemastný, neparfumovaný. S výsledným efektom je to však už horšie. Poradí si s očnými tieňmi, no úplne obyčajnú riasenku, prípadne už spomínaný gél na obočie veru neodlíči. Produkt som teda dopoužívala na odličovanie make-upu z tváre. I tu bol efekt priemerný, no nejako ho bolo potrebné spotrebovať. Ešte mám jedno balenie, ktoré sa ukrývalo v adventnom kalendári Nivea, čiže ešte s ním budem mať tú česť, no sama si ho v drogérií určite nekúpim. 


Hubka na make-up Nivea sa samostatne pravdepodobne kúpiť nedá, čo považujem za veľkú škodu. Ide totiž o kvalitný produkt. Je akurát tak mäkká - tvrdá, má dobrý tvar a make-up sa s ňou dobre nanáša. Ja ju používam najmä na zapracovanie korektora pod očí. Ak by som ju videla niekde v predaji, určite si ju kúpim. 


 

Aká je vaša skúsenosť so značkou Nivea?

Komentáre

Obľúbené príspevky