Tipy na vianočné darčeky (2) - prírodná kozmetika

V tomto príjemnom predvianočnom čase sa opäť stretávame pri článku s množstvom tipov na vianočné darčeky. Kým prvá časť bola zameraná skôr na parfumérkovú kozmetiku, dnes sa stretneme s kozmetikou čisto prírodnou. Tento druh kozmetiky môžeme pokojne darovať aj niekomu, kto sa o zloženie produktov príliš nezaujíma. V takomto prípade však treba výber starostlivo zvážiť a darovať niečo naozaj osvedčené. Veď ak niekto používa chemické farby na vlasy, použitie prírodnej henny by asi bolo trochu problematické. Do výberu som preto zaradila moje obľúbené produkty, ktoré si kupujem pravidelne a ktoré by som i ja sama darovala i niekomu, kto s prírodnou kozmetikou nemá žiadnu skúsenosť. Tipy na vianočné darčeky som vyberala z môjho obľúbeného obchodíka Krásna každý deň, s ktorým mám už niekoľko rokov veľmi dobrú skúsenosť.


JOIK

Pravidelné čitateľky blogu určite vedia, že estónska značka Joik patrí k mojím favoritom v oblasti prírodnej kozmetiky.  Vlastne je aj akýmsi maskotom obchodíka Krásna každý deň. V inom slovenskom alebo českom obchode som Joik veru nevidela. Ako vianočný darček by som rada odporučila micelárnu vodu a dvojfázový odličovač na oči. Sú to perfektné produkty a mne osobne sa osvedčili viac ako legendárna micelárka od Biodermy. A to už je čo povedať. Podrobnejšiu recenziu si môžete prečítať tu a ešte tu. Tento vianočný výber môžete prípadne ešte doplniť o hodvábne pleťové olejové sérum, ktoré pleť jemne vyživuje a vyhladzuje jemné vrásky. Možno ho používať na celú tvár, prípadne len na očné okolie ako alternatíva očného krému. Podrobnejšia recenzia sa nachádza na tomto mieste.

ARGITAL

Možno ste už postrehli, že obchodík Krásna každý deň rozšíril svoju ponuku o produkty značky Argital. Ide o taliansku značku špecializujúcu sa na výrobu prírodnej kozmetiky so sicílskym zeleným ílom a z liečivých rastlín s certifikáciou Demeter. Popis, zloženie a obaly určite zaujmu na prvý pohľad. Z vlastnej skúsenosti môžem odporučiť obrovské balenie masky zo zeleného ílu Argitalturbo, jemný pleťový peeling a krém na akné a červenanie pleti.  K týmto produktom sa pravidelne vraciam a viem si predstaviť, že by pod vianočným stromčekom určite vedeli potešiť širokú cieľovú skupinu. Podrobnejšie recenzie si môžete pozrieť po kliknutí na tento link.



DULCIA

Ak svojim nákupom radi podporíte niektorého z regionálnych výrobcov, potom by dobrou voľbou mohla byť práve slovenská Dulcia. Zo širokej ponuky som zvolila legendárne výrobky tejto značky určené na upokojenie pokožky. Konkrétne ide zinkovú mastičku, ružovú vodu v spreji a balzam po holení. Podrobnejšie recenzie si môžete prečítať na tomto mieste.




URTEKRAM


Neodmysliteľnou súčasťou vianočných darčekov sú telové mlieka a sprchové gély. Tu je však dobre myslieť na to, že sprchový gél či telové mlieko, ktoré chceme darovať, by malo byť niečim výnimočné. Z oblasti prírodnej kozmetiky toto kritérium spĺňa napríklad dánska značka Urtekram. Ja sama som bola nadšená z telového mlieka s aloe vera. Zaujali ma však ešte telové mlieko severské bobule či sprchový gél severská breza. Podrobnejšie recenzie na produkty znaky Urtekram si môžete prečítať tu.


NOBILIS TILIA


Veľkú úlohu počas Vianoc hrajú vône. Čo takto obdarovať svojich blízkych kvalitným esenciálnym olejom? Ja mám rada vôňu sladký pomaranč, mandarínka, prípadne zmes olejov s názvom Kúzlo adventu. Tie si dávam buď do aromalampy alebo na keramicku podložku. Viac o značka Nobilis Tilia si môžete prečítať tu.




Ak vás niektorý z tipov zaujal, prípadne sa rozhodnete obchodík Krásna každý deň preskúmať trochu podrobnejšie, určite nezabudnite na sekciu Adventný kalendár. Miška v tejto sekcii pre svojich zákazníkoch pripravila 24 mini prekvapení v podobe zliav na rôzne značky, poštovné zdarma či darček k nákupu grátis. Treba len vystriehnuť to správne okienko, ktoré by mohlo potešiť práve vás.



Podobné články na blogu:

Komentáre

  1. Utrekam sprcháč som mala u kamošky a prišlo mi, že sú skvelé a vôbec nevysušujú pokožku. A čo sa týka aromaterapie tak súhlasím je to skvelý darček.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky