Clinique | všetko o tieňoch

Nájsť ideálnu paletku s dvanástimi či pätnástimi očnými tieňmi a nemusieť vlastniť žiadne ďalšie menšie paletky sa mi zatiaľ nepodarilo a na nejaký čas som sa tejto mojej snahy i vzdala. To je i dôvod, prečo v mojom nákupnom košíku pred časom skončila paletka fialových očných tieňov Clinique, ku ktorej som si po pár mesiacoch zadovážila ešte i jej zelenú variantu. V tom čase som doma mala paletku očných tieňov cool spectrum Zoeva, v ktorej tie fialové a zelené odtiene boli skrátka nepoužiteľné. No a ja som sa o ne v mojom líčení nechcela ochudobňovať.


All about shadow quad Clinique - 05 on safari tvoria štyri trblietavé zelené očné tiene, pričom najsvetlejší obsahuje len minimum trblietok a naopak najviac ich nájdete v odtieni najtmavšom. Hoci sú odtiene len štyri, dajú sa s nimi vytvárať rôznorodé líčenia. Je už len na vás, či budete kombinovať dva tiene, alebo sa vyhráte so všetkými štyrmi. S farebným výberom som spokojná a nemusím ich pri líčení dopĺňať už žiadnym iným monotieňom. Sú preto ideálne na cestovanie. Stačí do kabelky hodiť toto malé pevné balenie a je to vybavené. Kvalita očných tieňov je výborná. Sú silne pigmentované. Bez podkladovej bázy vydržia približne päť - šesť hodín. Pri nanášaní síce jemnučko prášia, no je to naozaj len minimálne.

All about shadow quad Clinique - 08 ticklist tvoria štyri trblietavé fialové očné tiene, pričom množstvo trblietok je zastúpené rovnomerne v každom jednom odtieni približne rovnako. Hoci pri nákupe som bola z voľby fialových odtieňov nadšená, pri samotnom líčení však toto nadšenie trochu opadlo. V prom rade mi tam chýba nejaký svetlý béžový tieň, ktorým by sa dala líčiť horná časť viečka. Lebo však natrieť ci cele viečko fialovou, no neviem. Preto pri líčení ešte siaham po béžovom odtieni zo zelenej paletky. Na cesty, keď potrebujem šetriť miesto, tak logicky túto fialovú verziu so sebou nenosím. Celkom však pri líčení vyberám len jeden z fialových odtieňov a kombinujem ho s tieňmi z iných paletiek. Celé líčenie touto paletkou mi nejako farebne nesedí. V kvalite nie sú žiadne odchýlky medzi zelenou a fialovou verziou. Všetko je teda o farebných preferenciách danej užívateľky.


Celkovo hodnotím očné tiene Clinique kladne. Ide o kvalitnú dekoratívnu kozmetiku v praktických obaloch, ktorá je navyše bežne dostupná v kamenných parfumériách. Takže pozrieť si ich naživo a prípadne i trochu obchytať by nemal byť problém.


Páčia sa vám očné tiene Clinique, prípadne máte s nimi i osobnú skúsenosť? Budem rada, ak sa o váš názor podelíte v komentároch.

Komentáre

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky