Spotrebovalo sa v júni

Ahojte moji čitatelia. Dnes si opäť môžete prečítať sériu minirecenzii na niekoľko kozmetických produktov. Tento mesiac som kozmetiku len spotrebovala. Nekonali sa žiadne nákupy. To je i vysvetlením, prečo bude nákupný článok za mesiac jún chýbať. Nedávala som si žiadnu nákupnú stopku ani nič podobné. Jednoducho ma nič extra nezaujalo, tak aby som si to musela kúpiť a aspoň som preriedila moje kozmetické zásoby. Poďme však už k tomu, čo sa minulo a poputuje do separovaného odpadu. 
V júni som spotrebovala 15 produktov, z toho do kategórie prírodnej kozmetiky spadá 6 kusov.


Exfoliačne ponožky Parasoftin sú produktom, ktorý je bežne dostupný v lekárňach. Parasoftin je mojou druhou skúsenosťou s exfoliačnymi ponožkami a rozhodne ide o lepší produkt, ako to bolo v prvom prípade. Prípravok síce výrazne cítiť alkoholom, no účinok je dobrý. Po asi štyroch dňoch sa koža na chodidlách začala šúpať, pričom celý proces skončil za približne desať dni. Pokožka na chodidlách bola hladká, zhrubnuta koža odstránená. Myslím, že takéto ošetrenie nôh uprednostním i pred kozmetickou pedikúrou.
Cena: cca 8 € 
Celkové hodnotenie: výborné

Krém na ruky Frais Monde bol bielej farby a pomerne ľahkej konzistencie. Rozotieral sa dobre. Vsakoval rýchlo, takže sa dá použiť aj pri kancelárskej práci. Hydratačné účinky sú priemerne. Vôňa je slabučká. Takmer ju necítiť. Ak teda vyberáte krém kvôli čerešňovej vôni, radšej siahnite po niečom s výraznejšou parfumáciou. Veľkým bonusom krému je obal zdobený čerešňovými kvetmi. Je to niečo nové, neopozeráne. Určite spestrí kozmeticku poličku, prípadne niekoho poteší ako darček.
Cena: cca 8 € 
Celkové hodnotenie: dobrý

Gabrielle Chanel edp má máť podľa popisu kvetinovú vôňu, ktorej základ tvora jazmín, ylang-ylang, pomarančový kvet a tuberóza. Mne kvetiny nepripomínala vôbec. Išlo o pomerne výraznú vôňu, ktorá mala blízko k pánskym druhom parfumov. Vôňa mi nesadla a plné balenie by som nechcela.


Sprchový gél Terra Naturi patrí k mojim obľúbeným sprcháčom. Príjemne voňal pomarančom a mätou. Umýval, nevysušoval, osviežoval. Pomaranč a mäta sú podľa mňa ideálne vône. Výhradu mám iba voči baleniu, ktoré sa zle zatváralo a celkovo bolo také akési nízkonákladové. Tieto sprchové gély si vždy kupujem do zásoby v drogérií Mueller a keďže zásoby sa už minuly, asi je najvyšší čas spraviť si výlet do Nemecka.
Cena: cca 1,45 €
Celkové hodnotenie: výborný

Gélový šampón proti lupinám Eucerin je priehľadný s jemnou lekárenskou vôňou. Dobre pení, dobre sa oplachuje. Vlasy umyje a dokonca sa vlasy po jeho použití i dobre upravujú. Používateľské hľadisko bolo teda fajn. Dôležitý je však efekt pôsobenia proti svrbeniu vlasovej pokožky a výskytu lupín. Nuž vlasová pokožka po jeho použití vôbec nesvrbela. S lupinami si však dokázal poradiť iba tak na 60 %, čo sa mi zdá málo. Ak som ho používala v kombinácií s ichtamolovým šampúchom, tak moje vlasy boli bez lupín. Ak som však vyskúšala samostatné použitie, už to nestačilo. Stretla som sa už s horšími šampónmi, no zároveň poznám i lepšie. Myslím, že v budúcnosti po ňom už nesiahnem.
Cena: cca 11 €
Celkové hodnotenie: dobrý



Omladzujúci elixír Joik sa nachádza vo fľaštičke z tmavého skla, ktorá chráni účinné látky pred znehodnocovaním. Naberá sa sklenenou pipetou, ktorá siaha približne do troch štvrtín nádoby. Keď sa budete blížiť k samotnému dnu, bude teda potrebné fľaštičku mierne nakloniť, aby sa sérum dalo nabrať. Konzistencia je skvelá. Vsakuje okamžite, presne tak, ako som si to predstavovala. Ja zvyknem sérum nanášať pred umývaním zubov. Po dvoch - troch minútach je sérum už absorbované v pleti a dá sa na tvár bez problémov naniesť krém alebo pleťový olej. Sérum takmer nevonia a je jemne zakalené. Predpokladám, že je to spôsobené práve extraktom z rakytníka. Okrem dobrej aplikácie vás však určite zaujímajú aj účinky. Pleť je viditeľné rozjasnená a omladená. Účinok bolo vidieť už po niekoľkých použitiach. Sérum síce neposkytuje pleti nejaký extra pocit hydratácie, no keďže ho nepoužívam samostatne, nie je to vôbec problém. Hydratáciu zabezpečí predsa dobrý pleťový krém. Takéto pleťové sérum som dlho hľadala a osobne ho môžem len odporúčať.
Cena: cca 36 €
Celkové hodnotenie: jeden z najlepších

Odličovač na viečka, riasy a pery Clinique sa nachádzal v adventom kalendári a veru plné balenie by som nechcela ani náhodou. Oči odličoval podpriemerne. Mal problém si poradiť s riasenkou a na viečkach nechával mastný povlak. Ak som mala na perách nejaký odolnejší rúž, tak s tým si poradil dobre, no ale zase podzme si pravdu, pery sa dajú odlíčiť aj lacnejšími prípravkami.
Cena: cca 3,50 € /prepočítané na počet kusov v adventom kalendáro/
Celkové hodnotenie: priemerný

Nočný krém smart night Clinique sa tiež ako predošlý produkt nachádzal v adventnom kalendári. Ide o hydratačný nočný krém, ktorý má pôsobiť proti jemným vráskam a dehydratovanej pleti. Krém mal výraznú vôňu, ktorá je typická pre produkty určené ženám vo vyšších vekových kategóriach. Bol pomerne hutný, no vsakoval rýchlo. Pleť naozaj pôsobila spevnene a jemné vrásky boli menej viditeľné. Problémom však bolo to, že mi upchával póry na čele, ktoré sa u mňa viac mastí. Zvyšok tváre bol v poriadku. Krém som preto používala každý druhý deň. Po plnom balení by som teda zatiaľ nesiahla. A to najmä z dôvodu, že na večerné použitie uprednostňujem produkty bez obsahu silikónov.
Cena: cca 3,50 € /prepočítané na počet kusov v adventom kalendáro/
Celkové hodnotenie: dobrý



Micelárna čistiaca voda Nuxe má pomerne praktické balenie s akurátne veľkým otvorom na dávkovanie micelárky. Viečko pevne prilieha, takže v prípade že často cestujete, nemusíte sa báť, že by sa micelárka vyliala. Vôňa je slabá a cítiť v nej arómu ružovej vody. S odličovacími schopnosťami som spokojná. Na odlíčenie make-upu spotrebujem dva kozmetické tampóny navlhčené v micelárke. Spotreba je teda primeraná. Nemíňa sa ani rýchlo a ani pomaličky. Produkt používam i na odličovanie očného okolia. S očnými tieňmi si poradí bez problémov a maskaru odlíči tak na 80 %. Pleť a ani očné okolie nedráždi. Prekvapila ma však jej penivosť, ktorá závisí od druhu použitého make-upu. Ak ňou odličujem prírodný BB krém od značky SO´BIO etic, tak neskutočne pení. V tomto prípade som ju dokonca i prestala používať. Prírodný bb krém sa napokon odličuje dobre bez micelárky, takže to možno ani nie je potrebné. Pri odličovaní make-upu anti-blemish solution od Clinique však žiadne penenie nepozorujem. Predpokladám, že zrejme tam bude dochádzať k nejakej reakcií s prírodnými zložkami. Celkovo som však s micelárnou vodou spokojná a môžem ju odporučiť.
Cena: cca 10 €
Celkové hodnotenie: dobrá

Jemný čistiaci gél s čajovníkovým olejom CMD naturkosmetik mal jemnú čajovníkovú vôňu. Nie je to klasický čistý čajovník, z ktorého vám začnú slziť oči. Stále síce dominuje čajovník, no e zjemnený levanduľou. Gél je naozaj jemný, nedráždi pleť ani oči, nevysušuje ju. Gél čistí pleť dôkladne a do hĺbky. Pri následnom dočisťovaní pleti zostáva na vatovom tampóne len veľmi máličko nečistôt. Za posledné obdobie ho hodnotím ako najdôkladnejší prípravok na čistenie pleti.  Nakoniec i pleť sa vďaka dôkladnému vyčisteniu dosť zlepšila a nedokonalosti sa mi tvoria už len zriedkavo. Výhradu mám akurát voči obalu. Viečko sa iba zaklapne, no už ta obale nie nič, čo by ho zatvorené udržalo. Ak necestujete, nie je to problém. Mne sa však pri cestovaní gél vylial, takže na cesty musím mať aj iný prípravok, čo sa mi veľmi nepáči. Inak je však tento gél ideálny a odporúčam ho.
Cena: cca 10 €
Celkové hodnotenie: jeden z najlepších


Transparentný púder Terra Naturi vyraďujem takmer nepoužitý. Napriek označeniu transparentný je totiž poriadne tmavý s podtónom dožlta. Neviem či výrobca na obal nalepil zlú nálepku, alebo ide o štandard, každopádne ma to pekne nahnevalo.
Cena: cca 5 €
Celkové hodnotenie: chybné označenie výrobku

Fluid s trblietkami Alverde má príjemnú vôňu, ľahkú gélovitú konzistenciu a na pleti necháva trblietky. Skúšala som ho použiť na tvár ako rozjasňovač a výsledný efekt bol fajn. Keďže však na tvár uprednostňujem práškové produkty a fluid leží na kozmetickom stolíku nepoužívany, posúvam ho ďalej.
Cena: cca 0,83 € (prepočítané na počet kusov v adventom kalendári)
Celkové hodnotenie: dobrý

Olej do kúpeľa Alverde má zvláštnu vianočnú vôňu. Čítala som na ňu pozitívne i negatívne ohlasy. Mňa necháva chladnou. Neskáčem z nej od nadšenia, no ani mi nevadí. Olej sa pridáva do kúpeľa, kde však na hladine nevyzerá veľmi dobre. Pokožka po ňom nie je veľmi hydratovaná. Balenie vydrží asi na päť - šesť použití a po plnom balení by som nesiahla.
Cena: cca 0,83 € (prepočítané na počet kusov v adventom kalendári)
Celkové hodnotenie: dobrý




Zamatový matný tekutý rúž Bourjois pekne hydratuje a je tak priam predurčený na toto mrazivé zimné obdobie. Nekonali sa žiadne vysušené pery so šupinkami. V tomto je skvelý. Menší problém však nastal pri aplikácií. Očakávala som, že po nanesení prvej vrstvy budu pery krásne nalíčené. Tu sme sa museli trochu skamarátiť a musela som si nájsť spôsob nanášania. V skratke - jedna vrstva nestačí. V takom prípade sa robia šmuhy a farba nepokrýva celé pery. Rúž treba nanášať v dvoch vrstvách, pričom ešte treba chvíľočku počkať, aby tá prvá uschla. Potom už pery vyzerajú pekne. Rúž sa nerozpíja a neprechádza do okolia pier. Výdrž je o niečo kratšia, ako som očakávala. V dobrom stave vydrží približne dve hodiny. Potom treba líčenie upraviť. Opakované nanášanie však problém nerobí. Nevznikajú žiadne žmolky a ani nič podobné. A aký je odtieň. Presne akurát do práce. Je dostatočne sýty aby ho bolo vidieť a zároveň nepriťahuje pohľady iba na pery. Pokojne sa dá použiť i na dôležité schôdzky či iné meetingy.
Cena: cca 6,50 €
Celkové hodnotenie: dobrý


Riasenka chubby lash Clinique je určená na dosiahnutie efektu objemných a oddelených rias. Hneď po otvorení ma prekvapil aplikátor. Ako vidíte na fotke, kefka je pomerne dlhá a musela som si na ňu najskôr zvyknúť. Zvyšné vlastnosti sú už takou klasikou. Je rovná s krátkymi a hustými štetinami. Počas celého dňa sa neotláča, neopadáva, nedráždi oči. Tieto vlastnosti oceňujem. Často totiž mávam problém s tým, že opadávajúca riasenka mi počas dňa spôsobí slzenie očí. S odličovaním tiež nie je žiaden problém. A aký je výsledný efekt? Riasenka dokáže vytvoriť efekt hustejších rias a oči pôsobia výraznejšie. Ja však skôr vyhľadávam riasenky, ktoré riasy predlžujú. Preto v budúcnosti budem hľadať skôr niečo iné. Ak však hľadáte riasenku určenú vyslovene na zahustenie riedkych rias, je chubby lash dobrou voľbou.
Cena: cca 4,60 € /prepočítané na počet kusov v cestovnom balení/
Celkové hodnotenie: dobrá



Minerálny make-up Everyday Minerals vo forme vzoriek ma viac ako zaujal. Make-up poskytuje stredne krytie, neoxiduje, nevysušuje pleť. Aspoň podľa týchto troch vzoriek. Čo sa týka farebných odtieňov tak všetko išlo o svetlé odtiene. Rosy light 2C bol na mňa príliš ružový a golden iwory 1w zase príliš žltý. Keď som ich spolu zmiešala, vyzerali však dobre. Výborne mi sadol odtieň light 2N s neutrálnym podtónom. Zaujal ma tak, že som si objednala i plné balenie. Ak by vás zaujímalo, kde sa dajú vzorky vyskúšať, tak ja ich mám z e-shopu Krásna každý deň. Samozrejme tam potom majú i plné balenia, no predsa len by som odporučila najskôr vyskúšať vzorky.
Cena: 0,75 € za jednu vzorku, čiže spolu 2,25€
Celkové hodnotenie: dobrá

V júni som spotrebovala kozmetiku v hodnote cca 111,46 €, pričom po odrátaní zliav, výhier a spoluprác sú reálne náklady cca 80 €.
Zaujal vás niektorý produkt?

Komentáre

Obľúbené príspevky