Znovu tá Annemarie

Prípravky na zmiešanú pleť majú ťažkú úlohu. Musia vyhovovať jednak mastnej pokožke na čele, nose a brade a tiež normálnej až prípadne i suchej pokožke na zvyšných častiach tváre. Dalo by sa povedať, že ide o univerzálne prípravky pre všetky typy pleti s výnimkou veľmi suchej pokožky. Jedným z takýchto prípravkov je i denný krém na zmiešanú pleť od mojej obľúbenej Annemarie Börlind.

Podľa popisu výrobcu ide o ľahkú dennú emulziu s výťažkami z morských rias, zeleného čaju a vitamínu E, ktorá by mala normalizovať pleť,  ponúknuť jej intenzívnu ochranu počas celého dňa, regulovať tvorbu mazu, zanechať pokožku matnú a hydratovanú. Mala by byť vhodná aj pod make-up. Na Slovensku sa 75 ml balenie tohto krému predáva u výhradného distribútora tejto značky za približne 25 €. Menšie 30 ml balenie, ktoré mám z nemeckej drogérie Müller, kde sa predáva za približne 8 - 10 €, som v ponuke tohto e-shopu  nevidela. 




ANNEMARIE BÖRLIND: ĽAHKÁ DENNÁ ESENCIA NA ZMIEŠANú PLEŤ
INCI:
Popis:
aqua
voda
rozpúšťadlo
simmondsia chinensis seed oil
jojobový olej
starostlivosť o pokožku
ascophyllum nodusm extract
extrakt z rias                    
starostlivosť o pokožku
hydrogenated lecithin
hydrogenovaný lecitin
koemulgátor
octocrylene

ochranný faktor proti slnečnému žiareniu
sorbitol

účinná zložka
alcohol
alkohol
rozpúšťadlo, konzervant
glyceryl stearate

starostlivosť o pokožku, emulgátor
cetyl palmitate

stabilizátor
phenoxyethanol
fenoxyetanol
konzervant
butyl methoxydibenzoylmethane

ochranný faktor proti slnečnému žiareniu
brassica campestris sterol
steroly z repky olejnej
fytosterol
panthenol
provitamín B5
regeneruje, podporuje obnovu buniek
chondrus crispus (carrageenan)
karagenan
zahusťovadlo z rias
tocopheryl acetate
tokoferol acetát
antioxidant
xanthan gum
xantánová guma
zahusťovadlo a spojivo
ethylhexylgycerin

deodorant
benzyl benzoate

predlžuje trvanlivosť
camellia sinensis leaf extract
extrakt z čajovníka čínskeho
účinná zložka
aroma

vonné zložky
linalool

vonná látka
hexyl cinnamal

vonná látka
benzyl salicylate

vonná látka
citronellol

vonná látka


Podľa databázy EWG k "High Hazard" látkam patrí benzyl salicylate, ktorý môže spôsobovať alergiu. Výrobok spĺňa kritéria certifikátu prírodnej kozmetiky EcoControl.


Krém je balený v tube, čo obmedzuje prístup kyslíka a baktérií ku krému počas aplikácie. Je bielej farby a má úžasnú našľahanú konzistenciu, čo pre krémy v tube je raritou. Krém má jemnú príjemnú vôňu, ľahko sa rozotiera a rýchlo vsakuje. Je tiež dobrým podkladom pod make-up. Neupcháva póry a nepozorovala som žiadne zhoršenie pleti. Hydratáciu by som označila ako bežnú. Prirovnala by som ju k hydratačným schopnostiam krému na mastnú pleť od rovnakej značky. Nie je to teda žiaden problém, len ak hľadáte vyslovene niečo hydratačné, tak hydratačný wau efekt tento krém neposkytuje. Zaujímavosťou je tiež, že hoci sa v popise výrobku nespomína nič o ochrane pred UV žiarením, v zložení výrobku sa nachádzajú zložky, ktoré túto ochranu poskytujú. Nebude zrejme extra vysoká, ale aj menší ochranný faktor určite poteší. S krémom som spokojná, ale vzhľadom na cenu si ďalšie balenie kúpim, iba ak by som našla zaujímavú akciu. Predsa len môj obľúbený krém na problematickú pleť z rady Purifying Care od rovnakej značky je skvelý a podstatne lacnejší.

plusy:
  • balenie v tube
  • našľahaná konzistencia
  • príjemná vôňa
  • rýchlo vsakuje
  • vhodný ako podklad pod make-up
  • obsahuje ochranný faktor voči slnečnému žiareniu
  • bežná hydratácia
  • nezhoršuje stav pleti

mínusy:
  • cena

Celkové hodnotenie: výborný

Komentáre

  1. Ja mám tieto tvoje príspevky o produktoch od Aničky hrozne rada. Značka ako taká ma láka, keďže je prírodná. Ja momentálne uvažujem, že vyskúšam niektorý šampón.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sampon proti lupinam mne osobne pomohol najviac zo vsetkych, takze urcite odporucam.

      Odstrániť
  2. Hoci pleťové krémy vo všeobecnosti moja pleť prijíma horšie ako oleje, celkom ma láka vyskúšať práve nejaký krémik od AB. Práve som začala používať jej šampón proti lupinám a už po prvom použití sa mi zdá byť skvelý. Podobne som na tom s makeupom, ktorý bude zrejme mojou stálicou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Šampón je jednoznačné skvelý. S make-upom (Feuchtigkeits make-up) až tak spokojná nie som. Slabšie krytie by sa ešte dalo vyriešiť, ale dosť mi zvýrazňuje póry. Vyslovene si to žiada podkladovú bázu, ale zase dávať silikóny pod prírodný make-up je nelogické. Pleťové krémy však určite odporúčam.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky