Spomienkové okienko

Make-up používam približne od mojich devätnástich rokoch a za ten čas som ich už vyskúšala pomerne dosť. Niektoré ma zaujali viac, iné menej. Niektoré sa už nedajú kúpiť, iné s väčšou či menšou obmenou vidím stále v regáloch. Jedným z takýchto make-upov, ktoré som používala dlhodobo počas môjho vysokoškolského štúdia bol Lasting Performance od Max Factor. Viem, že mi ho vtedy odporučila moja kozmetička a že som si ho kupovala pravidelne. V podstate už ani neviem, prečo som od neho upustila a začala používať iné značky. Keď som ho však pred časom našla v e-shope Mojalekaren v 70 % zľave nebolo čo riešiť.



Lasting Performacne Max Faktor

Podľa popisu výrobcu ide o prirodzený jemný tekutý make-up so špeciálne vytvorenými silikónovými zložkami. Je ľahší a menej mastný ako tradičné make-upy vytvorené na olejovej báze. Je odolný voči oteru. Farba má pôsobiť na tvári celých 8 hodín, má vyzerať prirodzene, má byť odolný voči dotyku a nezanechávať stopy na oblečení, má sa rovnomerne rozotierať, neupchávať póry a má byť vhodý aj pre citlivú pleť.

Cena: cca 17 €

Zloženie: aqua, cyclopentasiloxane, propylene glycol, dimethicone, talc, aluminum starch octenylsuccinate, peg/ppg-18/18 dimethicone, sodium chloride, pvp, laureth-7, trihydroxystearin, methicone, arachidyl behenate, titanium dioxide (nano), silica, polyglyceryl-4 isostearate, cetyl peg/ ppg-10/1 dimethicone, hexyl laurate, ethylene / methacrylate copolymer, synthetic wax, ethylene brassylate, behenic acid, polyethylene, aluminum hydroxide, stearic acid, isopropyl titanium triisostearate, sodium dehydroacetate, methylparaben, propylparaben [ +/- CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499 ] . Podľa organizácie EWG k "High Hazard" látkam patrí propylparabén.   
                    
Lasting Performacne Max Faktor
Moje subjektívne hodnotenie: make-up sa veľmi dobre rozotiera prstami i štetcom. Závisí od vašej nálady, čo uprednostníte. Polovicu balenia som používala tak, že som ho rozotierala prstami a druhú polovicu balenia som nanášala štetcom. V porovnaní s inými make-upmi sa otláčala podstatne menej, ale čakať že je úplne odolný voči otláčaniu nemožno. Balenie je pekné, však zvýšok make-upu tesne pred minutím z neho vydolujete len veľmi ťažko. Ja som si myslela, že v balení bude make-up možno na dve - tri použitia. Preto som obal horko - ťažko rozstrihla (pretože je z dosť tvrdého plastu) a na moje prekvapenie tam bol make-up na približne celý mesiac. Make-up poskytuje stredné krytie. S korektorom a púdrom nie je čo riešiť ani pri problémovej pleti. Najsvetlejší odtieň ivory beige mi tiež veľmi pekne sedel. Tu je však jedno veľké ale. Make-up krátko po nanesení (možno do jednej hodiny) na pleti dosť stmavne a chytí tmavšiu oranžovejšiu farbu. V tejto tmavšej podobe vydrží na tvári už bez iných väčších problémov počas celého pracovného času.

plusy:
  • stredne krycí make-up
  • dobre sa nanáša
  • nezhoršuje stav pleti
  • otláča sa v menšej miere ako iné make-upy
  • nevysušuje a zároveň zmatňuje
 mínusy:
  • propylparabén
  • krátko po nanesení stmavne
  • vyššia cena
Lasting Performacne Max Faktor

Perspektíva produktu na mojej poličke: za plnú sumu by som si ho nekúpila. Myslím, že za tú cenu sa dajú nájsť lepšie make-upy. Ak by však niekedy bol zase v takej skvelej zľave, ako sa mi ho podarilo kúpiť teraz, nebudem váhať. Ak by ste si ho chceli kúpiť, odporúčala by som, aby ste si vybrali svetlejší odtieň ako potrebujete. On aj tak na pleti stmavne.

Celkové hodnotenie: výborny

Chcela by som vyskúšať nejaký nový make-up so stredným krytím. Poznáte taký, ktorý by ste mi odporučili?

Komentáre

  1. Ja by som ti odporucila gosh, revlon colorstay alebo bourjois healthy mix.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento make-up som počas strednej a zčasti aj na vysokej používala aj ja, dlho mi vyhovoval a na pleti si držal svoj tón, zmenu farbu čiže oxidáciu make-upu som až do istého času nepozorovala, ale potom sa to zmenilo a začal oxidovať aj na mne a v takom prípade u mňa každý make-up končí, pretože inak mi odtieň sedí, ale ak sa mení jeho farba, tak to nie je nič pre mňa. A ešte jeho výdrž, no nanášala som ho prstami to je pravda a možno aj preto sa mi po čase začala už po 2 hodinách totálne vytrácať z pleti, minule som si ho na skúšku či z nostalgie kúpila zase a po 2 hodinách bol preč, v minulosti vydržal aj 6 hodín, no možno sa zmenila moja pleť, neviem, skrátka mi už nesedí. A nejaký stredne krycí make-up ani neviem, asi Dermacol Imperial, ale z toho ja mám akné a iné som neskúšala.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na makeupy od Max Factor raz za čas pozerám, ale nejak ma nikdy nezaujali natoľko, aby som si aj nejaký kúpila. Za mňa určite vyskúšaj Revlon Colorstay :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky