ADVENTNÝ KALENDÁR NIVEA | micelárne obrúsky, micelárna voda a pleťový krém

Adventné kalendáre už niekoľko rokov u mňa doma nesmú chýbať. Minulý rok som siahla po značke Nivea, ktorá sa aj pekne postupne objavuje v článkoch na blogu. Ten tohtoročný Nivea kalendár je takmer totožný s minuloročným, ktorý som vyskúšala. Ak teda zvažujete nákup, možno vám dnešný článok, prípadne i niektoré staršie články pomôžu v rozhodnutí.

Micelárne obrúsky MicellAIR SKIN BREATHE NIVEA výrobca prezentuje ako jemnú kombináciu micelárnej vody a vitamínu E, ktoré pomôžu zbaviť pleť nečistôt, riasenk a make-upu. Plné balenie sa predáva za cca 4,50 €. Micelárne obrúsky boli z príjemného netrhajúceho sa materiálu. Vôňa bola tiež celkom fajn a produkt nedráždil ani oči a ich okolie. O odličovacej schopnosti tu však ťažko hovoriť. Podobný efekt by som dosiahla vreckovkou namočenou v čistej vode. Pritom ani nepoužívam vode-odolné líčenie.  Obrúsky som spotrebovala na čistenie umývadla. Škoda.

Upokojujúca micelárna voda micellair for senstitive skin Nivea má podľa oficiálneho popisu odstraňovať make-up, pleť hĺbkovo čistiť a hydratovať. Plné balenie sa predáva za cca 4,60 €. Upokojujúca micelárna voda je klasický jednofázový bezfarebný produkt bez vône a zápachu. Nedráždi oči a ani pleť a nezanecháva na pleti lepivý pocit. Myslím, že kľudne po tejto micelárnej vode môže siahnuť majiteľka akejkoľvek pleti, nie len citlivej. Výsledný efekt sa asi nezmení. Pleť odlíči tak na 70 %. S riasenkou si tiež poradí celkom dobre. Skúšala som odličovací efekt porovnať i s legendárnou micelárkou od Biodermy a Bioderma jednoznačne vedie. Čiže vyskúšala som, spotrebovala som a po ďalšom balení už nesiahnem. 

Výživný krém Nivea Care by mal podľa oficiálneho popisu pleť intenzívne vyživovať bez pocitu mastnej pokožky. Plné 50 ml balenie sa predáva za cca 3 €. Ide o stredne hutný krém, ktorý rýchlo vsakuje a pleť necháva vyhladenú. Taký klasický silikónový krém, ktorý by som síce na tvár nedala, no na použitie na dekolt je určite super. Lacný, dostupný a príjemný. Nie je mu čo vyčítať. 


 Aký adventný kalendár ste si tento rok vybrali?

Komentáre

Obľúbené príspevky