Spotrebovaná kozmetika | október 2021

Taška na prázdne obaly sa opäť naplnila a predtým ako všetky obaly poputujú do separovaného odpadu si ešte užijú svojich posledných päť minúť slávy v podobe mini-recenzií v článku o spotrebovaných produktoch. Pripravte si šálku kávy alebo čaju a pustite sa do čítania. Kozmetiky - prírodnej i tej konvenčnej sa za september nazbieralo dosť.


  V októbri som spotrebovala 9 produktov, z toho do kategórie prírodnej kozmetiky spadajú 3 kusy.

 

Baths bomb Habriella Salvete je stredne veľká kúpeľová bomba ružovej farby. Po umiestnení do kúpeľa dokáže šumieť tak 10 - 15 minút, avšak tým, že bomba je veľmi ťažká, veľmi rýchlo klesá na dno. Pokožka je po kúpeli vďaka obsahu bambuckého masla príjemné hydratovaná, nesvrbí a nie je podráždená. Vo vani nezostávajú trblietky a ani zvyšky farby. Pre koho bude tento produkt vhodný? Ak si chcete vychutnať šumenie, vôňu a rôzne farebné efekt, tak radšej siahnite po inom produkte. Ak však máte suchú pokožku, tak bomba od Gabriella Salvete s obsahom bambuckého masla by mohla byť tou správnou voľbou.

Cena: 2  
Celkové hodnotenie: dobrá

Pure breeze kids Gabriella Salvete som si najskôr splietla s penou do kúpeľa. Najskôr sa teda vyjadrím k použitiu vo forme peny do kúpeľa. Vďaka tomuto produktu sa mi podarilo vytvoriť dlhotrvajúcu výdatnú penu. Voda bola sfarbená jemne do modra a na použitie som ani nespotrebovala nejako veľa produktu. Vidím teda, že asi netreba mať v kúpeľni veľa obalov s rôznymi tekutinami. Sprchové gély sa dajú použiť i ako sprchová pena. Ak mám zhodnotiť primárne použitie, na ktoré ho určil výrobca tak ide o tyrkysový sprchový gél so slabou parfumáciou. Celkom však nerozumiem určeniu pre deti. Zloženie je veľmi podobné so zložením sprchových gélov pre dospelákov. Možno tak akurát veselý obal s motívom astronautov môže byť sypmatický skôr detskému používateľovi. Nuž zvláštne.

Cena: 2  
Celkové hodnotenie: dobrá
 
Romantic rose Gabriella Salvete má stredne intenzívnu a sladkú vôňu. Neviem ju prirovanť k nejakej prírodnej zložke či jedlu. Ide skôr o taký umelý vonný mix, ktorý je však pre čuchové bunky príjemný. Samozrejme za predpokladu, že máte radi sladké vône. Sprchový gél má ľahkú riedku konzistenciu a jemné ružové zafarbenie. Pení len veľmi málo, avšak svoju funkciu - odstrániť nečistoty splní. Pokožku nedráždi a nevysušuje. Škoda však, že nemá o niečo lepšie zloženie. Môže však nájsť svoju cieľovú skupinu. V jeho prospech hovoria sladká vôňa, pekný obal a nízka cena. 
 
Cena: 2  
Celkové hodnotenie: dobrá
 

Sprchový krém Nivea je pomerne hutný a pri kontakte s vodou výrazne pení. Vôňa je silná, skôr pánska Z tela sa nedá celkom opláchnuť, čo je však vzhľadom na charakter produktu - sprchový krém, zrejme aj cieľom. Z tohoto hľadiska mi ani veľmi nevyhovoval.
 
Cena: cca 1,30 € (prepočítané na počet kusov v adventnom kalendári)
Celkové hodnotenie: priemerný
 
 
Šampón proti lupinám SebaMed mal sladkú vôňu a strednú penivosť. Z vlasov sa dobre oplachoval, avšak bolo nutné použiť kondicióner, nakoľko sa vlasy ťažšie upravovali. Svojim účinkom proti lupinám príjemne prekvapil a myslím, že v budúcnosti sa k nemu opäť vrátim.
 
Cena: cca 7 €
Celkové hodnotenie: dobrý
 
Maska na vlasy CareMedica je v obale z tvrdého plastu. Designovo ide naozaj o pekný kúsok. Samotná maska má jemnú žltú farbu. Na vôňu pripomínajúcu huby som si musela trochu zvyknúť. Vo vlasoch však neostáva a keďže nie je veľmi intenzívna, dá sa to akceptovať. Konzistencia pripomína ľahučký krém. Na vlasy sa dobre nanáša, rozotiera sa a z vlasov sa aj dobre oplachuje. Vlasy sa po nej dobre upravujú, nie sú ničím zaťažené a spľasnuté a to ani vtedy, keď si masku doprajem vo väčšom množstve. Masku som začala používať na vlasy v dobrom stave a počas jej celého používania zdravé zostali. Svoju funkciu predchádzať poškodeniu vlasov teda splnila.
 
Cena: cca 11 €
Celkové hodnotenie: dobrá

 


Soľ na nohy watermelon + mint Sunday Rain mal príjemnú melónovú vôňu a kúpeľ zafarbil do ružovej farby. Skôr to bola taká vizuálna ako efektná záležitosť. Produkt potešil, no znovu ho nepotrebujem.

Cena: cca 3 € 
Celkové hodnotenie: dobrý

 

Kompaktný púder Alverde je stálym sortimentom DM drogérie už pekných pár rokov. Ja som si vybrala najsvetlejší odtieň 010 Naturelle, ktorý by som však označila ako transparentný. Ja vlastne tento púder na tvári vôbec neregistrujem ani farebným odtieňom a ani štruktúrou. Zo začiatku som si vôbec nevedela zvyknúť, že stále tým štetcom púder naberám a naberám a na tej tvári vôbec nič nie je. Už som z neho začínala byť tak trochu zlá. Proste žiaden viditeľný efekt sa nekonal. A tu som si uvedomila, že nejako sa mi v práci nemíňajú vreckovky na odstránenie prebytočného lesku, že nejako nepotrebujem prepúdrovať, a že tento púder napriek tomu, že ho nie je vidieť, dokonale zmatňuje. Každopádne ak s tým púdrom máte skúsenosť, dajte mi vedieť, či tak účinkuje aj na vás, ale u mňa ide o najlepší zmatňujúci púder, aký som kedy skúšala. Ak by som ho mala porovnať s minerálnym púdrom Alverde, tak tento kompaktný síce vôbec nekryje, ale zmatnenie je oveľa lepšie.

Cena: cca 4 €
Celkové hodnotenie: výborný

 

Bio papaya AHA nočné sérum BIO:VÉGANE SKIN FOOD je v sklenenom obale s pipetou, ktorá dosiahne asi tak do troch štvrtín fľaštičky. Sérum je priehľadné a takmer bez vône. Do pleti extrémne rýchlo vsiakne. Nelepí, však pleť pôsobí vyhladene. Pri mojej zmiešanej pleti môžem sérum používať samostatne ako jediný produkt, no nemám problém ani s použitím ďalšieho produktu - napríklad v podobe krému alebo pleťového oleja. Výsledný efekt som pozorovala už po týždni používania. Upchatých pórov výrazne ubudlo a nové sa tvorili len vo veľmi obmedzenej miere. Zo séra som úplne nadšená. Ide o prírodný a zároveň pomerne lacný produkt s viditeľným účinkom.

Cena: cca 13 €
Celkové hodnotenie: jedno z najlepších

Celkovo som v marci spotrebovala kozmetiku v hodnote 45 €. Po odrátaní darčekov, zliav a spoluprác sú reálne náklady 28 €.

Komentáre

  1. SebaMed ma nikdy ani nenapadlo vyskúšať, nejak k tejto značke nemám vzťah. Ale tip na dobrý šampón proti lupinám sa vždy hodí, vďaka za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky