Weleda | levanduľa v hlavnej úlohe

Vôňa levandule patrí k mojím obľúbeným. Levanduľový esenciálny olej som už vyskúšala v podobe voňavého levanduľového séra, či v podobe nevoňavej kvetovej vody. V telovej kozmetike však nejako chýbala. Bola to však len otázka času a tak na mojej kozmetickej poličke skončila voňavá levanduľová sada z obchodíka Elnino, o ktorej vám viac napíšem v dnešnej recenzií.


 

 Sprchový krém Weleda

Levanduľový relaxačný sprchový krém Weleda je podľa oficiálneho popisu krémovo hebkou emulziou s čistým sezamovým olejom, ktorý šetrne čistí a zároveň intenzívne hydratuje pokožku. Levanduľový éterický olej ma upokojiť myseľ a podporiť dobrý spánok. Podľa databázy EWG neobsahuje žiadne rizikové látky  a v množstve 200 ml sa predáva za cca 7 €. 

WELEDA - levanduľový relaxačný sprchový krém - INCI

aqua   |  voda  |  rozpúšťadlo
sesamum indicum seed oil   |  sezamový olej  |  starostlivosť o pokožku
coco-glucoside  |  tenzid  |  čistenie
alcohol   |  alkohol  |  konzervant
disodium cocoyl glutamate |  tenzid  |  čistenie
glycerin  |  viaže vodu v pokožke
carrageenan   |  zahusťovadlo z rias
sodium cocoyl glutamate |  tenzid  |  čistenie
lavandula angustifolia oil   |  levanduľový olej  |  starostlivosť o pokožku
xanthan gum    |  zahusťovadlo zo xantánovej gumy
lactic acid   |  kyselina mliečna  |  konzervant
fragrace  |  vonné zložky

 

Produkt má ľahkú krémovú konzistenciu a bielu farbu. Pení len veľmi mierne, no na účely umývania i napriek tomu slúži pomerne dobre. Sprchovacia emulzia pleť nijak nedráždi, nevysušuje a zanecháva príjemný pocit. Moja normálna pleť po použití tohoto sprchovacieho krému nevyžaduje žiadnu následnú hydratáciu. Za najväčšie benefity okrem prírodného zloženia považujem príjemnú levanduľovú arómu. Tá je stredne intenzívna, neprechádza na pokožku a je veľmi podobná vôni pravých nefalšovaných levanduli, ktoré si pestujem v záhrade. Sprchový krém ma očaril a v budúcnosti sa k nemu určite rada vrátim.

plusy:

  • certifikát prírodnej kozmetiky NATRUE
  • design
  • vôňa
  • účinok
  • obal

mínusy:

  • trochu vyššia cena
Celkové hodnotenie: jeden z najlepších

 


 Telový olej Weleda

Levanduľový relaxačný olej Weleda je podla oficiálneho popisu určený na uvoľnenie svalového napätia a podporu pokojného spánku. Výrobca odporúča olej vmasírovať pred spaním do pokožky, alebo pridať do kúpeľa. Olej podľa databázy EWG neobsahuje žiadne rizikové látky  a v množstve 200 ml sa predáva za cca 11 €.

Weleda - levanduľový relaxačný olej - INCI

 prunus amygdalus dulcis oil   |  mandľový olej  |  starostlivosť o pokožku
sesamum indicum seed oil   |  sezamový olej  |  starostlivosť o pokožku
lavandula angustifolia oil   |  levanduľový olej  |  starostlivosť o pokožku
fragrace  |  vonné zložky
limonene  |  vonná zložka
linalool  |  vonná zložka
geraniol  |  vonná zložka
coumarin   |  vonná zložka

Olej sa nachádza sklenenej fľaši z tmavého skla. Je tak chránený pred slnečným svetlom a zároveň používateľ vidí, koľko oleja mu ešte zostáva. Fľaša má na boku priehlbiny s vrúbkami na lepšie uchopenie oleja. Niekto by mohol povedať, že na obale predsa nezáleží a dôležitý je obsah. Áno, ale špeciálne pri olejoch platí, že fľaša sa pri aplikácií vždy od oleja trochu zamastí a vtedy príde takýto sofistikovaný uchop vhod, aby celá nádoba aj s obsahom neskončila na podlahe. Plastový aplikátor v podobe praktickej pumpičky je tiež prispôsobený tomu, aby z fľaše vytieklo primerané množstvo oleja. Netreba sa obávať, že budeme olej kvapkať do dlane po kvapkách a tiež naraz nevylejeme polovicu fľaše. Obalu vlastne nie je čo vytknúť.

Výrobca odporúča relaxačný olej aplikovať na vlhkú pokožku a toho sa treba aj držať. Jednak pri aplikácií na sucho spotrebujete oveľa viac oleja a jednak bude musieť dlhšie čakať na jeho vsiaknutie. Pri suchej pokožke však ani takáto aplikácia nie je vylúčená. Ja som ho teda pekne podľa návodu aplikovala na vlhkú pokožku a pri takejto aplikácií nebol žiaden problém s dĺžkou vsakovania. 

Prírodný olej krásne levanduľovo vonia. Z vône som bola nadšená hneď po prvom ovoňaní.  Spočiatku, kým som si na to zvykla, som na gauči pri telke prekvapene zisťovala odkiaľ ide príjemná vôňa, kým mi došlo, že to vonia levanduľový olej, ktorým som sa natrela pred viac ako hodinou. Hydratáciu by som označila ako nadpriemernú. Počas používania moja normálna pleť nemala žiadne problémy s vysušovaním pokožky. V budúcnosti určite rada siahnem aj po ďalšom balení. Jeho kúpa sa napriek vyššej sume určite oplatí.

 

plusy:

  • certifikát prírodnej kozmetiky NATRUE
  • design
  • vôňa
  • účinok
  • obal

mínusy:

  • žiadne
Celkové hodnotenie: jeden z najlepších

 


Ak vás recenzované produkty zaujali, aktuálne sa dajú zakúpit nielen samostatne, ale aj v podobe peknej darčekovej kazety, ktorá vychádza cenovo predsa len o dosť výhodnejšie ako kúpa dvoch samostatných produktov. Takúto darčekovú sadu nájdete napríklad aj v interneteovej parfumérií Elnino, odial ju mám aj ja.

Máte radi vôňu levandule?

 

Podobné články na blogu:

Komentáre

  1. Já moc levanduli nemusím, ale tohle mi voní, měla jsem vzorečky a byla jsem spokojená. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to je velmi podrobná a vydařená recenze, myslím že Weleda si pomalu buduje velmi jisté místo v oblasti tělové kosmetiky na trhu, sama ji mám ráda a neznám nikoho kdo by ji vyzkoušel a neseděla. :)

    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiez mam Weledu rada. Jedine, co mi od nej az tak nesadlo, je mandlova rada a aj to len kvoli tomu, ze je bez vone. Inak efekt tiez dobry.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky