Ružová paletka očných tieňov

Dnešná recenzia bude venovaná ružovej paletke značky Gabriella Salvete. Hoci má tato česko-talianska značka už vyše tridsaťročnú tradíciu, pre mňa to bude celkom prvá skúsenosť s ňou. O paletke som v našom česko-slovenskom kozmetickom rybníčku čítala len pozitívne recenzie. Viac ma však ovplyvnilo, že u niektorých blogeriek sa ružová paletka pravidelne opakovala medzi spotrebovanými výrobkami. Nuž a to ma presvedčilo. Predsa si nikto nebude opakovane kupovať zlý produkt. Mňa však žiaľ veľmi nezaujala.

OBAL

Prvý problém som zaznamenala hneď pri obale. Drogéria naň totiž nalepila nálepku, po odlepení ktorej zostalo na obale dosť nepríjemné lepidlo. Hovorím si, to predsa nie je žiadny problém. Môžem predsa použiť odstraňovač nálepiek, ktorý mimochodom doma používame celkom často a nikdy s ním nebola nejaká nepríjemnosť. Obal Gabriella Salvete a odstraňovač nálepiek však očividne neboli naladení na správnej vlnovej dĺžke, pretože celá vrchná časť paletky očných tieňov sa pôsobením prípravku rozleptala. No to skrátka chcete. Našťastie sa to dalo vyriešiť prelepením čiernou fóliou. To vlastne vidíte už aj na fotografii. Takže nie, nekúpila som si fake. Len som zachraňovala obal.

 


 KVALITA

K paletke očných tieňov je pribalený i aplikátor. Odporúčam ho naozaj aj používať. S ním nejako tie očné tiene fungujú lepšie. Ak som na líčenie použila niečo iné, očné tiene dosť prášili. Nevýhodou je však to, že takýchto aplikátorov by som teda potrebovala viac, prípadne by som tento jeden mala po každom použití čistiť ak nechcem, aby sa mi tiene pri ďalšom líčení miešali a menili farbu.

Farebne ide o taký mix teplých a studených odtieňov a tiež odtieňov s trblietkami a odtieňmi bez trblietok. Mne by skôr sedeli iba odtiene studené, prípadne pár neutrálnych. Ak už je to teda takto, tak by určite pomohlo, ak by výrobca tie odtiene usporiadall nejako inak - studené pri studených a teplé pri teplých. Určite by to uľahčilo líčenie. Problém mám aj s pigmentáciou. Jasné, chápem že niektoré očné tiene sú pigmentované viac a iné menej. No zvyčajne to vrámci jednej paletky býva jednotné. Tuna ma praktický každý tieň inú pigmentáciu a vy tak musíte paletku veľmi dobre poznať. Niektorého tieňa treba na aplikátor nabrať veľmi máličko. Na iný tieň treba zase poriadne pritlačiť. No neviem. Ja sa takto neviem pekne nalíčiť a paletka ma veru nebaví. Škoda.

 

 

Viete odporúčiť nejakú dobrú ružovú paletku očných tieňov?

Komentáre

  1. Fakt zvláštne, ja mám s ňou len dobré skúsenosti. Pigmentované mi prídu perfektne všetky tiene a to ja si na pigmentáciu potrpím. Aplikátor jasné trebalo by viacej, no ja už toto neriešim, pri každej paletke je to tak isto. Používam svoje štetce a ide to tým pádom skvelo. Nuž neviem ja mám ešte UD paletku, ale s tou príliš spokojná nie som. Táto ma lepšiu pigmentáciu tieňov a to doslova. Z UD Naked nevidím niekedy na oku nič.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, je to zvlastne, lebo naozaj som citala len dobre recenzie. Aj som rozmyslala, ci nebola pred nakupom zle skladovana, alebo take nieco. Ale kupovala som ju v kamennej drogerii, takze skor myslim ze nie. S tymto maju problem skor niektore e-shopy.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky