Clinique - krém na ruky, čistiaci gél, odličovač a rozjasňovač

Darček k nákupu je vždy milým potešením. Inak to nebolo ani pri vytváraní zásob môjho obľúbeného make-upu anti-blemish solution od značky Clinique. Zohnať najsvetlejší odtieň dá vždy poriadne zabrať, a keď ho už konečne nájdem, tak logicky nakupujem a nakupujem. A tak sa ku mne dostala kozmetická taštička, síce s trochu nelogickým obsahom, no krásnym designom. Taštičku veselo používam a na radu sa postupne dostal i jej obsah - krém na ruky, čistiaci gél, odličovač a rozjasňovač.

Chubby Stick Sculpting v odtieni 01 hefty highlight Clinique bol pre mňa prekvapením. Nejako som netušila, ze značka má v ponuke krémový rozjasňovač v ceruzke. Spočiatku som sa z neho však veľmi netešila. Moja pleť je zmiešaná a z krémového produktu som mala obavy. Vyskúšala som ho však a názor rýchlo zmenila. Na pleti vytvára krásne ružovkasté rozjasnenie, dobre sa nanáša, pekne sa dá zabrazovať pomocou beauty hubky a hlavne vôbec nezhoršuje stav pleti. Zistila som teda, že krémových produktov sa vôbec netreba báť. Recenziu však berte s rezervou, lebo ide o moju prvú skúsenosť s krémovým rozjasňovačom. Bola som s ním síce spokojná, no s inými produktami ho porovnať neviem. Ak by ste ho chceli vyskúšať, tak plné balenie sa dá kúpiť za cca 29 €.

Charcoal face wash for men Clinique som používala na dočistenie pleti po odlíčení. Mal výraznú čiernu farbu a bol takmer bez vône. Pleť dobre dočistil, pričom ju vôbec nevysušoval. Napriek označeniu for men, nevidím najmenší dôvod, prečo by ho nemohli používať i ženy. Na pleť so sklonom k upchávaniu pórov je ako stvorený. Počas jeho používania bola moja pleť v dobrom stave a pripisujem to okrem iného i tomuto čistiacemu gélu. Kľudne by som siahla i po plnom balení, ktoré sa predáva za cca 18 € a odporúčam ho majiteľom či majiteľkám zmiešanej i mastnej pleti.


Take the day off makeup remover for lids, lashes and lips Clinique je dvojfázovým odličovačom určeným na viečka, riasy i pery. Mala som od neho dosť veľké očakávania. Predsa len produkt, ktorý v plnom 125 ml balení stojí cca 18 € by mal byť vari až dokonalý. Minimálne v mojom prípade by to bol najdrahší odličovací produkt, aký som kedy použila. Som z neho však dosť sklamaná a plné balenie by som si nekúpila. Oči odličoval podpriemerne. Mal problém si poradiť s riasenkou a na viečkach nechával mastný povlak. Ak som mala na perách nejaký odolnejší rúž, tak s tým si poradil dobre, no ale zase povedzme si pravdu, pery sa dajú odlíčiť aj lacnejšími prípravkami. Cestovné balenie mi teda ušetrilo dosť peňazí.


Krém na ruky deep comfort od Clinique som mala v cestovnom balení, ale o plnom nerozmýšľam ani náhodou. Krém voňal divnou chemickou vôňou, čo súvisí s filozofiou značky nepoužívať vo svojich výrobkoch parfumáciu. Rýchlo vsakoval, ale hydratácia bola veľmi slabá. Dokonca som mala pocit, že pokožku rúk až vysušuje. Plné balenie za 20 € by som veru nechcela ani náhodou.


Máte skúsenosť s niektorým z produktov?

Komentáre

Obľúbené príspevky