Kozmetické nákupy | september

Myšlienka pridávať na blog krátke články s prehľadom kozmetických nákupov sa osvedčila a teší ma, že ich čítate s radosťou. I dnes vám chcem ukázať osvedčené kúsky, o ktorých som už na blogu písala. Dobré produkty sa oplatí pripomenúť. No a samozrejme informácie o novinkách tiež nemusia byť na zahodenie. Môžete tak získať prehľad o plánovaných recenziách, prípadne o novinkách vo svete kozmetiky.

KOZMETICKÉ STÁLICE

V DM drogérií som opäť siahla po ceruzke na obočie Catrice v odtieni 030 dark. Je proste skvelá. Netreba ju strúhať, dobre sa s ňou upravuje obočie a má aj kefku na začesanie chĺpkov. Tá predošlá mi vydržala približne tri mesiace takmer každodenného používania. Nerozumiem teda ponosom niektorých blogeriek, na tému rýchleho spotrebovania. Mne príde trojmesačné používanie úplne v poriadku. V lekárni som po vyše roku kúpila exfoliačne ponožky Parasoftin. Výrobca síce obmenil zloženie, no výsledný efekt je stále fajn. Podrobná recenzia sa ešte pripravuje.


KOZMETICKÉ NOVINKY

Tušil niekto, že Baleaočnú masku a navyše za skvelú cenu dvoch eur? Hneď ako som ju zbadala, putovala do nákupného košíka. Zloženie nie je vôbec zlé, tak hádam ani efektom nesklame.  Zvyšné produkty som dostala z e-shopu s prírodnou kozmetikou Sportique. Z telovej starostlivosti som si vybrala krém na ruky s vôňou geranium-lavander-rose Sportique a bambucké maslo s vôňou levandule Sportique. Oboje krásne voňajú a hlavne bambucké maslo parfumované esenciálnymi olejmi som si ja osobne pri žiadnej inej značke ani nevšimla. Čoskoro si budete môcť prečítať komplexnú recenziu. Ďalšie dva produkty z rovnomenného e-shopu sú z rady Deoguard a konkrétne ide dezodorant v spreji s vôňou bergamonu a limetky a neparfumovaný tuhý dezodorant. Už pri výbere ma zaujalo zloženie bez sódy, hliníkových solí či parabénov avšak naopak obohatené o magnésium. Poviem pravdu, prírodných deodorantov som výskúšala už kopec, no s takýmto netradičným zložením som sa ešte nestretla. Prvé dojmy sú tiež pozitívne, tak verím, že sa to nezmení. E-shop Sportique poskytol pre čitatľov blogu i 15 % zľavu, ktorú si môžete uplatniť ak zadáte kód kaviarenumacky15. Tento kód má platnosť do konca kalendárneho roka.


Máte skúsenosť s niektorým produktom?

Komentáre

  1. To od CATRICE je mikroceruzka na obočie, ktorú používam aj ja? Lebo mne vydrží pri každodennom používaní asi tak dva týždne! :D
    Mňa osobne značka Sportique veľmi milo prekvapila...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano to je ona. Mne pri kazdodennom pouzivani cca 3 mesiaci. Hm ... :-)

      Odstrániť
    2. Podľa mňa si ňou musíš dopĺňať maximálne tak tri chlpy, inak to nevidím! :D
      Ja úplne seriózne miniem dva kusy do mesiaca a to si to obočie nemusím vyslovene "kresliť nanovo"...

      Odstrániť
  2. Voňavé bambucké másla má i RaE kosmetika. Po té oční masce se asi podívám. Díky za tip.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky