AHAVA | čierna zlupovacia maska

Človek si občas myslí, že z kozmetického sveta vyskúšal toho už veľmi veľa. A tu zazvoní kuriér a prekvapí ho izraelskou kozmetikou pochádzajúcou priamo z Mŕtveho mora. Kto by veru nebol zvedavý? Najmä ak vie, že čierne zlupovacie masky sú v recenziách väčšinou chválené a odporúčané. Osvedčila sa teda táto maska aj na mojej zmiešanej pleti? To vám prezradím v dnešnej recenzií.


Zlupovacia maska AHAVA má podľa oficiálneho popisu pomáhať oživiť , vyhladiť a zmäkčiť unavenú a matnú pokožku. Zloženie masky zároveň zabezpečí odstránenie nečistôt, prebytočného mazu a čiernych bodiek. O tento účinok sa postará najmä uhoľný prášok, aloe vera, alantoín, výťažok z morskej riasy, výťažok z plodov datľovníka či vitamín B3. V množstve 125 ml sa dá kúpiť za približne necelých 12 €.


AHAVA - all-in-one-maska, peel-off mask - INCI

aqua   |  voda  |  rozpúšťadlo
polyvinyl alcohol   |  kontrola viskozity
glycerin   |  glycerín  |  viaže vodu v pokožke
charcoal powder   |  uhlie  |  absorbuje nečistoty a kožný maz
aloe barbadensis leaf juice   |  aloe vera  |  upokojuje
peg-8 dimethicone   |  starostlivosť o pokožku
glycereth-26   |  rozpúšťadlo
phenoxyethanol   |  konzervant
dimethicone   |  silikón  |  vyhladzuje
dimethiconol   |  silikón  |  vyhladzuje
laureth-23   |  emulgátor, čistenie
laureth-4   |  emulgátor, čistenie
caprylyl glycol   |  starostlivosť o pokožku
chlorphenesin   |  konzervant
methylsilanol mannuronate   |  starostlivosť o pokožku
sorbic acid   |  kyselina sorbová  |  konzervant
allantoin   |  starostlivosť o pokožku
maris aqua   |  morská voda  |  rozpúšťadlo
parfum   |  vonné zložky
linalool   |  vonná zložka
hexyl cinnamal   |  vonná zložka
citronellol   |  vonná zložka
geraniol   |  vonná zložka
butylphenyl methylpropional   |  vonná zložka
squalene   |  skvalén  |  starostlivosť o pokožku
dunaliella salina extract   |  riasa z Mŕtveho mora  |  starostlivosť o pokožku
hydrogenated polydecene   |  zmäkčuje
phoenix dactylifera fruit extract   |  extrakt z plodov datľovníka |  starostlivosť o pokožku
niacinamide   |  vitamín B3  |  starostlivosť o pokožku

Podľa databázy EWG k "High Hazard" látkam patria geraniol a butyphenyl methylpropional.


Po rozbalení výrobku môžete z plastovej tuby vytlačiť lesklú čiernu hmotu, ktorá je pomerne konzistentná, mierne parfumovaná a ktorá bez problémov zostáva na mieste, kde ju umiestnite. Pri nanášaní na tvár sa však určite vyhnite použitiu kozmetických štetcov a masku nanášajte pekne prstami. Z kozmetických pomôcok by ste totiž čiernu hmotu odstraňovali len problematicky. Výrobca odporúča nanášať masku v rovnomernej vrstve na čistú a suchú pokožku, pričom sa treba vyhnúť oblasti oči, obočia a vlasovej línie. Je to každopádne dosť logické odporúčanie. Podľa ďalších odporúčaní, by maska mala pôsobiť 15 - 20 minút. Za tento čas však nestihne úplne zaschnúť, čiže ja ju nechávam pôsobiť až pol hodinu. Potom začnem robiť rôzne grimasy, čím sa maska trochu uvoľní a dá sa z tváre stiahnuť. Sťahuje sa v pomerne veľkých celkoch a viacmenej bezproblémovo. Ak by sa vám náhodou stalo, že maska v niektorých úsekoch ešte úplne nezaschla, tak ju určite nedávajte dole vodou. Viem o čom hovorím. Radšej ešte pár minút počkajte na zoschnutie a potom ju z tváre stiahnite. Sťahovanie masky vôbec necítiť a nie je to absolútne nepríjemné. Použitie je teda celkom praktické. Samozrejme až keď na vlastnej koži zistite, že s vodou sa pri použití tejto masky nemá veľmi zahrávať. Určite vás tiež zaujíma výsledok. Maska krásne odstráni čierne póry. Z tohoto výsledku som bola veľmi príjemné prekvapená. Čistiaci efekt patrí k tým lepším. Akurát pri prvých dvoch použitiach sa mi stalo, že niektoré póry na čele sa po použití masky zapálili a prešli do stavu akné. Pripisujem to tomu, že maska pór nevyčistí až na samotné dno (čo nespraví asi žiadna maska) a tomu, že masku som začala používať po návrate z dovolenky, kedy moje póry boli naozaj poupchávané. Pri pravidelnom používaní sa ale už nič také nedeje a maska udržiava pleť vo veľmi peknom stave.

plusy:
  • príjemné používanie
  • spestrenie kozmetickej rutiny
  • krásne čistí upchaté póry

mínusy:
  • dve "High Hazard" látky v zložení

Celkové hodnotenie: jedna z najlepších

Vyskúšali ste už nejakú zlupovaciu masku? Aké dojmy vo vás zanechala?

Komentáre

  1. Ja som používala masku s čajovníkom a uhorkou od Avonu. Bola priehľadná a pleť pekne čistila, avšak čierne bodky rozhodne nie. Zlupovací efekt bol fajn, ale niekedy mi ostali také mini časti a tie šli dosť zložito, avšak vodou sa dali dať dole bez ťažkostí.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám tieto čierne dosť rada, ale obvykle ma ich zlupovanie bolelo. Tejto by som rada dala skúsenosť. Inak mám zlupovacie masky mám rada, teraz sa akurát snažím dopoužívať zlatú z Avonu. Tá je fajn, skôr rozjasňujúca.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky