Kozmetické nákupy | jún

Po májových skromných nákupoch v počte presne dva kusy kozmetiky, som sa v júni znovu rozšupla a tak i dnešný článok bude o niečo dlhší. Určite sa tešíte spolu so mnou, však? Poďme teda na to.

KOZMETICKÉ STÁLICE

Kompaktný púder Alverde v odtieni 010 Naturelle bol skôr z núdze cnosť. Niežeby bol zlý. Pekne zmatní a ani veľmi nepráši. Obsahuje však mastenec, ktorý sa snažím obmedzovať ako sa dá. V drogériách a ani v parfumériach však žiaľ žiaden púder bez obsahu talcu - mastenca nepredávajú, takže som aspoň zvolila lacnú a prírodnú variantu. Staršiu recenziu si môžete pozrieť na tomto mieste. Našťastie však čoskoro dorazila objednávka z Krásna každý deň, kde okrem iného bol i Minerálny make-up matte od Everyday Minerals Base v odtieni ivory 1N. Samozrejmosťou je, že neobsahuje mastenec a hlavne je dostatočne krycí a stačí ho používať samostante bez korektorov či iného make-upu. V letných horúčavach, keď sa všetko líčenie rozteká je priam záchranou. Akurát dierky, cez ktoré sa má aplikovať sú v porovnaní s hrubšie namletým púdrom dosť malé, takže som ho premiestnila do obalu z iného púdru. Škoda, no nič nie je ideálne. Staršiu recenziu si môžete prečítať tu. Obľúbený a účinný ichtamolový šampúch od Ponio sa na blogu objavuje s priam železnou pravidelnosťou, takže už len dodám, že podrobnejšia recenzia je napríklad tu.


KOZMETICKÉ NOVINKY

Časť noviniek tvorí sortiment e-shopu Krásna každý deň. Časť som si vybrala za účelom napísania recenzie a časť zakúpená, len tak pre radosť a úžitok. Darčekový set prírodných parfumov Balm Balm je podľa mňa priam skvostom. Obsahuje päť rôznych vôni, ktoré možno používať samostatne, prípadne kombinovať a vytvárať tak vône takmer vlastné. Teším sa na používanie. Aroma olej Migrena od Nobilis Tilia síce prvoplánovo nevonia, no vôňa sa postupne rozvinie do vcelku príjemnej. Dôležitejší však bude účinok. Časom vám dám vedieť, či proti bolesti hlavy naozaj pomáha. Sprej Do Lesa od slovenskej značky Mylo je prvou pomocou proti premnoženým komárom a inej hávedi. Ľuďom vonia, komárom zjavne smrdí. V e-shope si ho však treba vyčíhať, pretože býva skoro stále vypredaný. Nuž ani sa pri tohtoročnom množstve komárov nečudujem. Prvý krát budem skúšať značku Couleur Caramel, konkrétne ich transparentný hodvábný púder. Som naň dosť zvedavá, ale myslím, že podľa zloženia bude dobrý. Balzam po holení Dulcia skúšal zatiaľ len manžel a zatiaľ ho dosť chváli. Akurát však v e-shope pozerám, že Dulcia ho už presunula do iného obalu.


O šampóne proti lupinám od Natura Siberica som čítala viacero pozitívnych recenzií. Keď som ho teda zahliadla v bežnom supermarkete, hneď som ho brala. Naozaj sa teším, že prírodná kozmatika sa dostáva už aj do bežných obchodoch. Zatiaľ vyzerá byť fajn. Vlasy sa s ním dobre umývajú i upravujú, len zdá sa, že skôr sa po ňom mastia. Opaľovaciu penu Piz Buin som vyhrala a vzhľadom na to, že cestovať do teplých krajín sa veľmi nechystám, tak ochranný faktor 30 bude pre mňa asi postačujúci.


Nákupnú poukážku do Bella Rose som využila na nákup kozmetiky. Bol to vcelku zaujímavý výber, pretože v e-shope sa nachádzali pre mňa neznáme značky. Vybrala som teda pekné farebné a aj voňavé mydielka od Almara Soap, tekuté mydlo Savon a deodorant meraki. Zatiaľ som nič z toho neskúšala, takže s dojmami sa podelím neskôr.



Koľko ste toho  nakúpili vy? Budem rada, ak to napíšete do komentárov.

Komentáre

  1. Ja ani neviem kedy naposledy som nakúpila kozmetiku, posledné úlovky sú oblečenie zo sekáča :D
    www.thenoela.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je teda kosmetiky, já už dlouho nedělala větší nákup :/ ale někde v srpnu si plánuju udělat radost k narozeninám, chci si objednat vlasovou kosmetiku. Ta mýdýlka vypadají nádherně, úplně bych si kousla!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já bych se měla s nákupy kosmetiky docela krotit, ale nejde to. Všude je tolik lákavé a voňavé kosmetiky, že nemohu odolat :-) momentálně mám nové opalováky Vivaco, tak snad mi budou na dovolené dobrými společníky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám pocit, že som doma ešte nemala žiadny z týchto produktov, ale vyzerá to na super nákup :) Ja som v poslednej dobe kupovala len to, čo mi došlo - čiže nejaká špirála, korektor a podobne :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky