Obľúbené výrobky | zima

So zmenou ročných období pravidelne na blog pridávam články o výnimočných kozmetických kúskoch, ktoré som si špeciálne obľúbila a ktoré môžem odporučiť i mojim čitateľom. Inak to nebude ani teraz a v dnešnom článku dostali priestor konvenčné i prírodné produkty. Z tých konvenčných ide značky Vichy, Eucerin a Ducray. Z prírodnej kozmetiky zase Joik, Weleda a Soaphoria.

DEKORATÍVNA KOZMETIKA

Z dekoratívnej kozmetiky chcem spomenúť dva tónovacie a jeden hydratačný balzam na pery Joik. balenie dokazuje tvrdenie, že v jednoduchosti je krása. Čierny obal s bielym nápisom bez zbytočných ozdôb pôsobia štýlovo. Pre niekoho, kto nepozná značku a výrobok, môžu vzbudzovať dojem, že ide o nejaký drahý rúž. Zároveň je balenie tiež pevné a odolné. Balzamy sa dobre aplikujú a k aplikácií nepotrebujem ani zrkadielko. Výrobok zostane na perách a to je presne to, čo mi u väčšiny balzamoch chýba. Tá istota, že hoci mám málo času, môžem mať pekné pery. Na perách vydržia približne hodinu, čo je na tónovací balzám dobrý čas. Opätovná aplikácia mi vôbec nevadí, keďže nemusím riešiť to, že potrebujem zrkadlo, prípadne to, že farba prechádza do okolia pier. Ružová verzia by sa dala označiť ako moje pery, ale krajšie. Zvýrazní prirodzenú krásu pier, poskytne jemný ružový nádych a elegantný lesk. Nedá sa ním pokaziť žiadne líčenie. Červená verzia je výraznejšia. Ide o červenú s teplým hnedastým podtónom. Je výrazný, vidieť ho, no nie je to nič príliš. Hydratačná verzia balzamu je bezfarebná, no perám dodá jemný lesk. Zostáva v priestore pier a neprechádza na okolitú pokožku. V zimnom období je však dôležitý i hydratačný efekt. Pri ružovej verzií by som ju označila ako priemernú. Na udržanie pier v dobrom stave úplne postačujúcu. Lepšie hydratačné vlastnosti má červená verzia. Tento balzám sa dá použiť i v prípade suchých pier. Extrémne vysušenia samozrejme nerieši, no na sychravé jesenné počasie je ako stvorený. Podobne je na tom i bezfarebná hydratačná verzia. Určite nejde o extra hydratačný balzam, ktorý by zachránil už vysušené pery, no na udržanie dobrého stavu pier i počas mrazov postačuje. Veru siahala som po ňom často.


TVÁR

Očný krém proti vráskam Q10 Eucerin je v obale s praktickým aplikátorom. Pomocou neho si vieme vytlačiť potrebné množstvo krému. Krém je bielej farby a necítiť z neho žiadnu arómu. Patrí k stredne hutným krémom, no rozotiera sa a vsakuje veľmi dobre. Očné okolie nedráždi, rozumie si aj s make-upom. S mojim zimným problémom - suchým očným okolím si poradil výborne. Očné okolie bolo pekne hydratované a nemala som problém so striedaním teplôt. Sľubované vyhladenie vrások som si veľmi nevšimla. Nemyslím si však, že to niektoré krémy dokážu. Skôr ich beriem ako prostriedok na predchádzanie vzniku vrások a to sa dá zhodnotiť len veľmi ťažko a po dlhom období. Hydratuje však skvele a obsah UV faktora tiež nie je na zahodenie. Krém som si obľúbila a myslím, že v budúcnosti siahnem i po ďalšom balení.


TELO
Arnikový masážny olej Weleda používam už asi v druhom alebo treťom balení. Prírodný olej krásne bylinkovo vonia. Najskôr som síce z vône nebola nadšená, no po pár použitiach sa mi zapáčila. Olej sa dobre rozotiera a dobre i vsakuje. Svaly jemne prehreje, čiže sa vyhnem svalovej horúčke alebo ju minimálne znížim. Dá sa použiť i na stuhnuté svaly na chrbte. Nie je síce účinný ako krémy z lekárne, no pomôže.V budúcnosti určite rada siahnem aj po ďalšom balení.






HYGIENA

Deodorant Benátska noc  Soaphorie si s menšími prestávkami kupujem stále a stále do kolečka. Podľa mňa ide o najlepší prírodný deodorant a navyše za pomerne prijateľnú sumu. Produkt funguje na princípe sódy a bentonitu, ktoré pohlcujú pot. Človek sa síce potí, no cíti sa relatívne sucho. Konzistencia je príjemná. Deodorant sa do podpazušia dobre nanáša, nelepí, nedráždi pokožku, neničí oblečenie. Vôňa je príjemná, sladká, púdrová. Skrátka ide o veľmi dobrý kúsok, ktorý by som zaradila k najlepším prírodným deodorantom, ktoré som vyskúšala.


VLASY

V oblasti vlasovej starostlivosti sa objavuje úplne nový produkt - šampón proti lupinám Ducray Kelual DS. Odporučila mi ho lekárnička po mojej sťažnosti na výskyt mastných lupín a svrbiacej pokožky hlavy, na ktoré prestali účinkovať všetky moje osvedčené produkty. Cena za 100 ml šampón bola síce vysoká, no pani mi ho predávala s tým, že ak do dvoch týždňoch nezaberie, je potrebné navštíviť už len dermatológa. Našťastie zabral už po prvom umytí. Svrbenie prestalo úplne a výskyt lupín sa znížil o viac ako polovicu. Po štyroch umytiach nebolo po lupinách ani stopy. Okrem toho skvele pení, príjemne sladko vonia a má bielu farbu s krémovou konzistenciou. Odporúčam všetkým s výskytom seboroickej dermatitídy. Objav roka 2019.


VôŇA

Vôňa do bytu Lumiere du Soleil Joik sa nachádzala v nádhernom adventnom kalendári tejto estónskej prírodnej značky. Na prvé ovoňanie mi síce pripomínala starodávne vôňavky, no už o pár minút sa vôňa rozvinie do teplej arómy s podtónmi ružového korenia, bergamonu, neroli, kadidla, pačuli a vanilky. Voňa je veľmi príjemná, trvácna a celkový efekt na prevoňanie domácnosti je lepší ako pri použití vonných sviečok alebo voskov.




ABSOLÚTNY VÍŤAZ

Double glow peel mask Vichy som našla úplnou náhodou pri potulkách po e-shope Elnino. Ide o minerálnu rozjasňujúcu pleťovú masku, ktorej účinok je založený dvojitom peelingu. Mechanický peeling zabezpečia maličké čiastočky sopečných hornín a chemický ovocné kyseliny. Doba pôsobenia iba päť minúť je tiež viac ako skvelá. Podobný produkt som už dávnejšie mala od konkurenčnej značky no ten bolo treba nechať pôsobiť celú noc. To mi veľmi nevyhovovalo. Pri novinke od Vichy svieža gélová textúra na pleti príjemné chladí, po piatich minútach sa bez problémov oplachuje a na pleť možno naniesť ďalšiu starostlivosť v podobe sér a či krémov. Maska pekne odstránila šupinky na dehydratovanej pleti, s ktorou som počas zimy mala menší problém a pekne vyčistila i upchaté póry. Efekt čistenia zanesených však pórov bol však viditeľný skôr pri pravidelnom používaní. Pod pravidelným používaním u mňa myslím raz za týždeň. Výhradu mám akurát voči baleniu. Hoci som maskou nešetrila, naozaj na jedno použitie nespotrebujem 6 ml masky. Zvyšok som teda musela uzatvoriť gumičkou a použiť pri ďalšej aplikácií. Jeden sáčok 2 x 6 ml mi tak pri použití raz za týždeň vydržal na celý mesiac. A to za cenu cca 3 € vôbec nie je zlé.


Čo je vaším absolútnym víťazom tohto ročného obdobia?

Komentáre

  1. Deo od Soaphorie aj mne veľmi vyhovoval, musím si nabudúce kúpiť túto Benátsku noc, sladké vône mám rada :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky