WELEDA | ružový vyhladzujúci očný krém

Po ružovom očnom kréme od značky Weleda som pokukovala už niekoľko rokov. Cena sa mi však vždy zdala dosť vysoká a tak stále zostával na mojom wishliste. S postupom rokov som však akosi prirodzene začala siahať po očných krémoch z vyšších cenových kategórií. Predsa len citlivé očné okolie si zaslúži kvalitnú starostlivosť. A tak v mojom nákupnom košíku skončila i vysnívaná Weleda. A ako to dopadlo? To vám prezradím v dnešnej recenzií.


Ružový vyhladzujúci očný krém Weleda nie je podľa oficiálneho popisu parfumovaný a dobre ho znáša i citlivá pokožka v okolí očí. Vitalizujúci olej zo semien Rosa Moschata a výťažok z rozchodníka purpurového oživujú kožu i podkožné tkanivo okolo očí, vyhladzujú prípadné vrásky. Výťažok z očianky sa tradične používa na starostlivosť o podráždený a vysoko namáhaný zrak. Celý tento zázrak sa v množstve 10 ml predáva za necelých 18 €.

WELEDA - ružový vyhladzujúci očný krém

aqua   |  voda  |  rozpúšťadlo
prunus persica kernel oil   |  broskyňový olej  |  starostlivosť o pokožku
prunus amygdalus dulcis oil   |  mandľový olej  |  starostlivosť o pokožku
alcohol   |  alkohol  |  rozpúšťadlo, konzervant
simmondsia chinensis seed oil   |  jojobový olej  |  starostlivosť o pokožku
hydrolyzed beeswax   |  hydrolyzovaný včelí vosk  |  upravuje konzistenciu
rosa moschata seed oil   |  ružový olej  |  starostlivosť o pokožku
olea europaea oil unsaponifiables   |  olivový olej  |  starostlivosť o pokožku
sedum purpureum extract   |  extrakt z rozchodníka |  starostlivosť o pokožku
glyceryl stearate se   |  emulgátor
euphrasia officinalis extract   |  extrakt z očianky  |  starostlivosť o zrak
xanthan gum   |  xantánová guma  |  zahusťovadlo a spojivo
sodium beeswax   |  sódna soľ včelieho vosku  |  emulgátor


Očný krém slabúčko príjemne voňal. Oči nedráždil. Ľahká konzistencia krému umožňovala rýchle vsiakovanie. Make-up sa na neho dobre nanášal. A hydratácia bola priemerná. Krém nebol zlý, no pravdu povediac som od neho očakávala viac. Vyššia hydratácia alebo vypnutie pokožky by pri očnom kréme v tejto cenovej kategórií nebolo na škodu. Toto dokážu aj očné krémy od Alverde. Som rada, že som produkt vysúšala, no ďalšie balenie nepotrebujem.


plusy:
  • certifikát prírodnej kozmetiky Natrue
  • vhodný aj na citlivé očné okolie
  • pekný obal
  • bežná hydratácia

mínusy:
  • vysoká cena
  • nevyhladí pokožku
Celkové hodnotenie: dobrý

Aký je váš obľúbený očný krém?

Komentáre

  1. Škoda, značku mám rada a tuším mi zatiaľ sedel každý jeden produkt. Avšak pokiaľ to nič nerobí tak sa investovať neoplatí. Mne vyhovuje koefínový od značky Dulcia. Pekne vonia a pokožku hydratuje a vidím aj nejaké to mierne zosvetlenie očného okolia. Ja však príliš na kruhy pod očami netrpím čiže toto príliš posúdiť neviem.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky