Clinique - tri produkty v jednom balíčku

Pri cestovaní lietadlo najviac obľubujem čakanie na letisku plnom obchodíkov. Najčastejšie v nich siaham po cestovných baleniach drahších značiek. Cestovné balenia považujem za skvelý spôsob, ako získať názor na danú značku. K môjmu potešeniu som takéto sety prednedávnom objavila i v internetovom obchodíku Elnino. Zo širokej ponuky som siahla po sete Clinique obsahujúcom ceruzku na oči, riasenku a legendárnu chuby stick. To, ako sa produkty osvedčili, som zhrnula v dnešnej recenzii.


Riasenka chubby lash Clinique je určená na dosiahnutie efektu objemných a oddelených rias. Hneď po otvorení ma prekvapil aplikátor. Ako vidíte na fotke, kefka je pomerne dlhá a musela som si na ňu najskôr zvyknúť. Zvyšné vlastnosti sú už takou klasikou. Je rovná s krátkymi a hustými štetinami. Počas celého dňa sa neotláča, neopadáva, nedráždi oči. Tieto vlastnosti oceňujem. Často totiž mávam problém s tým, že opadávajúca riasenka mi počas dňa spôsobí slzenie očí. S odličovaním tiež nie je žiaden problém. A aký je výsledný efekt? Riasenka dokáže vytvoriť efekt hustejších rias a oči pôsobia výraznejšie. Ja však skôr vyhľadávam riasenky, ktoré riasy predlžujú. Preto v budúcnosti budem hľadať skôr niečo iné. Ak však hľadáte riasenku určenú vyslovene na zahustenie riedkych rias, je chubby lash dobrou voľbou.


Ceruzka na oči quickliner for eyes intense Clinique v odtieni 09 intense ebony ma príjemné prekvapila. Po nie práve najlepšej skúsenosti s klasickou strúhacou ceruzkou od tejto značky som sa veru obávala. Vysúvacia ceruzka je však skvelá. Už len ten faktor, že nepotrebujem strúhadlo, jej dáva plusové body. Okrem toho je ceruzka príjemne mäkká a očná linka sa s ňou veľmi dobre kreslí. Nerozmazáva sa a na oku vydrží počas celého dňa. Môžem len odporúčať. Škoda, že Elnino zatiaľ v ponuke nemá i iné farebné odtiene.


Rúž chubby stick lip balm Clinique v odtieni 05 plushet punch bol pre mňa hlavným faktorom, prečo som siahla práve po tomto cestovnom sete. Ide o výraznú farbu s jemnými trblietkami. Oveľa výraznejšiu ako je môj obľúbený punčový koláč. Žiaľ v prípade mojich pier chubby stick dosť prechádza do okolia pier. Musím preto používať kontúrovaciu ceruzku. Ak ste ešte nenašli tú svoju, tak vám môžem odporučiť bezfarebnú kontúrku od Max Factor. S ňou je líčenie v poriadku a rúž vydrží približne tri hodiny, čo považujem za slušný čas. 


Aká je vaša skúsenosť s dekoratívnou kozmetikou Clinique?

Komentáre

  1. Já jsem upřímně od této značky ještě snad nic nezkoušela ale mám to v plánu. Produkty vypadají zajímavě :).

    TheBlondieTale

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od Clinique som mala Chubby stick, s kt. som bola spokojná. Veľmi som si obľúbila aj ich lícenky :-)

    Suesanqa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Rúž má veľmi peknú farbu. Clinique mám veľmi rada, najmä ten antiblemish makeup, ktorý aj ty používaš. Inak, podarilo sa mi minule objednať za celkom dobrú cenu tu 01 z vivantis :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky