Moja zbierka ceruziek - Alverde, Max Factor, Gosh, L.A. Girl

V mojej kozmetickej zbierke ceruzky niekoľko rokov úplne absentovali. Tento úkaz vlastne ani neviem celkom vysvetliť. Asi ma ich používanie prestalo baviť. Ceruzkové prázdniny však nedávno skončili a ja vám dnes chcem ukázať moju malú zbierku ceruziek. Nájdete v nej dva kúsky určené na pery a rovnakom počte sú zastúpené i ceruzky určené na oči.  Poďme teda priamo k recenzií.

PERY

Lipliner Alverde v odtieni 16 pretty mauve patrí do kategórie prírodnej kozmetiky s certifikátom Natrue. Je bežne dostupná v DM drogérií a je dosť lacná. Ak si dobre pamätám, stála niečo pod 2 €. Línia pier sa s ňou vykresľuje dobre. Je mäkká, matná, bez vône. Strúha sa v celku dobre. Keď však nanášam rúž, prestáva držať na svojom mieste, jej farba sa mieša s farbou rúžu a celkový efekt na perách nie je dobrý. Na perách vidieť fľaky vytvorené ceruzkou. O tom, že ceruzka by mala zabrániť prechádzaniu rúžu do okolia pier, sa samozrejme nedá ani hovoriť. Ide o podpriemerný produkt a jeho kúpu neodporúčam.

Universal lip liner Colour elixir Max Factor je presne to, čo som hľadala. Dlho som nemohla nájsť transparentnú ceruzku na pery, ktorá by zabránila rozpíjaniu rúžu a jeho prechádzaniu do okolia pier. Ceruzka je transparentná, má voskovú konzistenciu, na perách ju vôbec nevidieť, je bez vône a dobre sa nanáša. Čo je však hlavné, zabraňuje prechodu rúžu do okolia a pier a predlžuje tak trvácnosť líčenia. Je trochu drahšia. Predáva sa za približne 8,50 €, no stojí za to. Výhradu mám akurát voči strúhaniu, čo môžete vidieť aj na fotografií. Moje strúhadlo ju nejako nedokáže zastrúhať do ideálneho tvaru. I tak ju však odporúčam a myslím, že po spotrebovaní pôjdem do ďalšieho balenia.



OČI

Gélová ceruzka na oči L.A.Girl v odtieni brown sa dá kúpiť za necelých 7 €. Vzhľadom na cenu, značku a popis som od nej čakala viac. Spokojná však nie som. Ceruzka má síce pekný design i peknú matnú hnedú farbu, no tým pozitíva končia. Neviem ňou nakresliť pekné očné linky. Medzi riasami a linkou mi vždy zostane nenaklíčený priestor, čo nevyzerá dobre. Linka je pomerne trvácna a ak sa ňou zle nalíčite, už to nezachránite rozmazaním. Treba odlíčiť celé oko. Strúha sa pomerne ťažko a ideálny tvar ako pri kúpe, som nikdy nedosiahla. Produkt neodporúčam.

Velvet touch eye liner Gosh v odtieni 021 renaissance gold je podľa mňa super. Krásny zlatý odtieň sa hodí k väčšine líčení. Ceruzka je mäkká, dobre sa ňou kreslí. Linka vyzerá dobre. Je trvácna a vydrží počas celého dňa. Dokonca dlhšie ako očné tiene. Zrejme to bude jej vodeodolnosťou, čo som zistila až pri písaní tejto recenzie. Odličuje sa však dobre i bežnou micelárnou vodou. Predáva sa za približne 6,50 € a môžem ju len odporúčať. Myslím, že sa pozriem i po ďalších odtieňouch. Výhradu mám iba voči ťažšiemu strúhaniu ceruzky.



Koľko ceruziek je vo vašej kozmetickej zbierke? Ktorú odporúčate?

Komentáre

  1. Ceruzky od Goshu mám aj ja veľmi rada, veľmi dobre sa s nimi pracuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja nie som veľmi ceruzkový fanúšik. Nejaké doma mám, ale podľa mňa sa mi zatiaľ žiadnu ešte nepodarilo spotrebovať. Teraz mám veľmi rada tyrkysovú na oči od Gabrielly Salvete. Pekne mäkko kreslí a má krásnu sýtu farbu.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky