Letný špeciál - starostlivosť po opaľovaní

V starostlivosti o pokožku tela by som sa označila za minimalistku. V tejto oblasti to nijak extra nepreháňam. Viem však, že pokožka si po vystavovaní slnečným lúčom zaslúži primeranú starostlivosť. Treba z nej zmyť zvyšky UV filtrov a dodať jej potrebnú hydratáciu. K tomu používam dva osvedčené produkty, ktoré vám môžem hneď v úvode recenzie len odporučiť.

Sprchová pena po opaľovaní Cien sa v Lidli objavila začiatkom leta. Predávala sa za približne 2 €, pričom obsahuje aqua, coco-glucoside, butane, glycerin, cocamidopropyl betaine, propane, decyl glucoside, sodium benzoate, parfum, glyceryl oleate, sorbitol, citric acid, sodium chloride, yogurt powder, potassium sorbate, linalool, hexyl cinnamal, benzyl alcohol, limonene, benzyl salicylate, tocopherol, hydrogenated palm glycerides citrate, lecithin, ascorbyl palmitate. Podľa databázy EWG k "High Hazard" látkam patrí butane a benzyl salicylate. Kto číta môj blog, vie že na peny ja veľmi dám. Takže som musela mať aj túto. Pena je pomerne výdatná, trvácna, s neutrálnou vôňou. Pokožku nevysušuje, telo umyje, vo vani sa z nej nešmýka. Taká klasika. Nič čo by som musela mať z týchto dôvodov aj v ďalšom balení. Napriek tomu som si kúpila ďalšie dve balenia. Pena je totiž výborná na holenie. No a také produkty, ktorými sa aj osprchujete aj upravíte, no už je niečo iné. Ak ju v Lidli ešte uvidíte, odporúčam vyskúšať.

Cien after sun

Panthenol spray je taká prvá pomoc po spálení pokožky. Človek nikde nevie, kedy ho bude potrebovať. Ja ho používam aj na bežnú hydratáciu pokožky namiesto telového mlieka. Obsahuje liečivú látku dexpanthenolum. Z pomocných látok sa v ňom nachádza tekutý vosk, emulgujúci cetylsterylakohol, ľahký tekutý parfín, kycelina percotová, čistená voda, zmes propánu, butánu a izobutánu. Je bežne dostupný v lekárni za približne 5 €. Sprej sa aplikuje v podobe peny, ktorá má chladivý účinok, dobre sa rozotiera a rýchlo vsiakne. Skrátka toto treba v lekárničke mať. Možno by som ale uvítala menšie balenie, lebo spotrebovať 130 g mi trvá už dve letné sezóny.


Používate po opaľovaní nejaké špeciálne prípravky?

Podobné články na blogu:
  • prípravky na ochranu tela pred slnečným žiarením: 2015, 2016, 2017
  • prípravky na ochranu tváre pred slnečným žiarením: 2015, 2016, 2017
  • prípravky po opaľovaní: 2015, 2016, 2017  

Komentáre

  1. Tá pena ma zaujala, pozriem sa po nej. Panthenol poznám a máš pravdu, ako taká prvá pomoc po spálení je skvelý. Tiež mám také väčšie balenia, ktoré už používam roky.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Cien opalovák nebo něco po opalování bych ráda zkusila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Koncom leta budu podla mna i nejake akcie, takze urcite sa pozri co ma Lidl v ponuke.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky