Obľúbené výrobky | jar

Študujúcim prajem super prázdniny a pracujúcim príjemné leto. Je trochu paradoxné, že to píšem v článku o obľúbených jarných výrobkoch, ale skrátka povinnosti je toľko, že čas na napísanie a publikovanie tohto pravidelného článku o super výrobkoch, nastal až v najlepšom ročnom období. Myslím však, že lepšie neskôr ako nikdy. Takže aká kozmetika ma bavila za posledné mesiace? Poďme na to.

DEKORATÍVNA KOZMETIKA

O leskoch Long Last Glosswear od Clinique som už na blogu niekoľkokrát písala. Objavili sa aj v rubrike obľúbené výrobky za ročné obdobie jeseň. V zime som síce prešla na rúže, ktoré predsa len pery viac chránia a hydratujú, no s príchochom jari znovu nastala Clinique éra. Pery sú po nanesení leskov výrazne pigmentované, lesk neprechádza do okolia pier, vydrží približne 4 hodiny v dobrom stave a potom sa postupne nenápadne vytráca. Na perách síce zanecháva pocit, ktorý by niekto označil sa jemne lepivý. Pre mňa je to však indikátorom toho, že na perách je všetko ok, prípadne viem, či treba lesk obnoviť aj bez toho aby som sa kontrolovala v zrkadle. Lesky sú síce v cestovnom balení, no ešte som neminula ani jeden. A to ich nosím veľmi často. Najviac ma baví odtieň purple crush.


TVÁR

Kolagénové sérum Dulcia má jemnú textúru, ktorá okamžite vsakuje do pleti. Vôňa je slabučká, príjemná. Pleť po nanesení séra zostáva zamatovo jemná. Keďže pri večernej starostlivosti uprednostňujem oleje, séru som vyhradila priestor v raňajšej rutine. Mojej zmiešanej pleti vyhovovalo použitie samotného séra bez krému i kombinácia s pleťovým krémom. Pri nanesení make-upu tiež nespôsobovalo žiadne problémy. Pleť bola po použití séra dostatočne hydratovaná, vyhladená, zamatovo jemná. Efekt by som prirovnala ku konvenčným krémom s obsahom silikónov. Tu však na rozdiel od prípravkov s obsahom silikónov nedochádzalo k upchávaniu pórov a zhoršovaniu stavu pleti. Na pleti sa nevyskytovali žiadne suché miesta a šupinky, ako sa to zvykne na prechode ročných období stávať. Z mojej strany môžem hovoriť o absolútnej spokojnosti a určite po tomto sére siahnem aj v budúcnosti.


TELO

Nohy som na leto pripravovala pomocou výživného balzamu na nohy a päty od značky my-sys. Bambucké maslo a kakaové maslo, ktoré tvoria základ balzamu, podmieňujú, že krém je na dotyk pomerne tvrdý. Po dotyku s pokožkou sa však masla, oleje a vosky začnú topiť. Krém sa dobre rozotiera, dobre vsakuje. Pokožka zostáva po kréme mastná a určite si treba nasadiť ponožky. Ďalší deň je však príjemné regenerovaná a hydratovaná. Pri pravidelnom používaní sa mi darí udržať pokožku nôh v dobrom stave. Balzam sa dá vďaka extraktu z arniky použiť aj pri pocite ťažkých nôh. Kombinácia balzamu s vyloženými nohami a relaxom ťažkým uchodeným nohám pomôže. Toto zistenie má teší asi najviac. Balzam som si totiž vybrala práve kvôli obsahu arniky, ktorá je známa svojím blahodarným účinkom na unavené nohy so sklonom k tvorbe kŕčových žíl. Samozrejme ak už niekto kŕčové žily má, tak siahne po špecializovaných prípravkoch z lekárne. Ako prevencia sú však takéto krémy rozhodne užitočné
 

HYGIENA A RELAX

Počas jari som zmenila moju rutinu v odličovaní očí, kedy micelárku nahradil jemný odličovač oči od estónskej značky Joik. Zmena sa vyplatila. Tampón s odličovačom 2 - 3 sekundy podržím na očnom viečku a potiahnem smerom nadol. Odlíčenie je perfektné. Na prvýkrát dokáže odlíčiť celé líčenie očí. Oči netreba drhnúť, nie sú podráždené. Ani raz sa mi nestalo, že by som po odličovaní videla zahmlene. Podľa popisu by pokožka nemala zostávať mastná. To je ťažko hodnotiť, lebo každý pod tým môže chápať niečo iné. Ak by som oči odlíčila a ďalej sa ich nedotýkala, poviem že mastná nie je. Ak sa jej však dotknem, tak pozorujem, že tam zostala jemnučká vrstva olejov, ktorá však nijak nevadí a postupne vsiakne. Beriem to ako také sérum na očné okolie, ktoré predchádza vzniku vrások. Ďalším benefitom tohto príravku je to, že odlíči aj klasický make-up z tváre. Vzhľadom na pomer cena - množstvo to určite nie je na každodenné použitie, no ak potrebujete odcestovať na predĺžený víkend, tak je oveľa efektívnejšie niesť so sebou túto malú milú fľaštičku ako obrovskú a ťažkú micelárnu vodu. Skrátka myslím, že som objavila ideálny produkt.


VLASY

Ichtamolový šampúch Ponio odporúčam na blogu veľmi často. Na pokožku so seboroickou dermatitídou je priam ideálny. Šampúch je charakteristický ichtamolovou arómou. Niekto by povedal, že vonia. Niekto zase naopak, že smrdí. Ja sa neprikláňam ani k jednej strane. Je to jednoducho aróma farmaceutického ichtamolu a tak to treba aj brať. Určite každý mal niekedy doma ichtamolovú masť z lekárne, takže si vie posúdiť, či by mu taká vôňa vadila alebo nie. Mne nijako neprekáža. Vďaka množstvu peny, ktorú dokáže vyprodukovať sa používa veľmi dobre. Nikdy by som nepovedala, že prírodná kozmetika dokáže takto peniť. Vlasy umyje dobre a vlasy sa tiež po umytí dobre upravujú aj bez použitia kondicionéra či masky. A teraz to najdôležitejšie. Svrbenie pokožky zmizlo na 100 % a lupiny na 98 %. Tie dve percentá predstavuje už iba niekoľko šupiniek tesne pred plánovaným umývaním hlavy.


ABSOLÚTNY VÍŤAZ

Ošetrujúce sérum Aknea od značky Cannaderm môžem označiť za jediný výrobok na akné, ktorý u mňa naozaj fungoval a možno ho použiť počas dňa, bez toho aby som mala na tvári viditeľné nánosy bielej alebo inak sfarbenej hmoty. Samozrejme na noc, keď ma nikto nevidí, zostávam pri zinkových a ichtamolových mastičkách, ale cez deň idem na vlne tohto neviditeľného séra. Dá sa použiť na i pod make-up kedykoľvek v priebehu dňa. Hoci sérum nevidieť, jeho účinok je viditeľný. Akné sa väčšinou do 12 hodín poriadne zmenší a za ďalších 12 hodín takmer úplne zmizne. Ja som z tohto výrobku jednoducho nadšená. Netreba ho hľadať ani v e-shopoch, lebo značka Cannaderm sa bežne predáva vo väčšine lekárni alebo v bioobchodíkoch.


Čo je vaším absolútnym víťazom tohto ročného obdobia?

Komentáre

  1. Pre mňa je to hlavne dobrý balzám na pery. Najradšej mám vajíčko z Oriflame, či balzám od SebaMed.

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Purple crush vyzerá neskutočne krásne :) Ja som si neskutočne obľubila oleje. Už mám doma asi 5 druhov :)

    Lavandula Diary


    OdpovedaťOdstrániť
  3. To Aknea serum ma zaujalo. Celkovo citam na tuto radu same dobre ohlasy, tak musim konecne aj ja vyskusat :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky