Júnové prázdne obaly

V dnešnom článku môžem znovu pozdraviť všetkých kozmetických voyerov, ktorí sa tešia na články o spotrebovanej kozmetike. Raz darmo. Tieto články majú takmer vždy najvyššiu čitateľnosť. Takže nech sa páči. Prajem príjemné čítanie.

V júni som spotrebovala celkovo 11 výrobkov, z ktorých 8 spadá do kategórie prírodnej kozmetiky. 



Defrizz sérum Keune je sérum s leskom, ktoré zabraňuje krepovatosti vlasov a dodáva im lesk bez toho, aby zanechalo vlasy mastné. Používala som ho ako ochranu pred teplom pri žehlení vlasov. Vlasy vydržali vyžehlené 2 dni, nekrepovateli, nepoškodzovali sa. Jedno balenie mi vydržalo neskutočne dlho. Tuším to budú aj tri roky. Keďže som s nim bola spokojná, už používam ďalšie balenie.
Cena: cca 18 €
Celkové hodnotenie: jedno z najlepších

Žihľavový šampón proti lupinám Urtekram dobre pení už pri prvom umývaní vlasov. Myslím, že penivosťou sa nelíši od konvenčných šampónov. Vlasy sa po použití dobre upravujú, sú príjemné na dotyk. Šampón som používala na pokožku hlavy s chronickým výskytom lupín. Ako plus hodnotím to, že pokožka hlavy po použití šampónu vôbec nesvrbela. Účinkoval i proti výskytu lupín. Ak by som to mala odhadnúť na percentá, tak zredukoval cca 75 % lupín. Ak by som mala šampón zhodnotiť ako celok, tak skúšala som horšie, no i lepšie šampóny proti lupinám. Ľudia s občasným výskytom lupín s ním podľa mňa budú spokojní.
Cena: cca 6 €
Celkové hodnotenie: dobrý

Šampón s aloe vera na citlivú pokožku hlavy Cien pekne voňal, dobre penil, pokožka hlavy po ňom nesvrbela. Keďže však nie je určený na lupiny, používala som ho iba občasne, prípadne na prvé umytie vlasov, pričom pri druhom som už použila šampón určený na lupiny. Ide o fajn šampón za dobrú cenu.
Cena: cca 1,50 €
Celkové hodnotenie: dobrý


Arnikový sprchový gél Weleda má výraznú bylinkovú vôňu. Najskôr som si na ňu musela zvykať, no teraz patrí k mojim obľúbeným. Po použití tohto gélu vždy vonia celá kúpeľňa. Samotný gél je jemný, príjemný, ľahko pení, dobre umýva. Nikdy som nechápala, prečo si niekto kupuje tak drahé prípravky na umývanie, no teraz som sa do tejto skupiny zaradila aj ja. Treba skrátka vyskúšať.
Cena: 8,50
Celkové hodnotenie: jeden z najlepších

Sprchový gél tropické leto Cien je z jarnej limitky. Sprchové gély Cien mám rada, ale tento sa im rozhodne nevydaril. Bol príliš tekutý, málo penil a čo je najhoršie farbil vaňu do oranžova. Som rada, že som nekúpila viac kusov.
Cena: 0,80
Celkové hodnotenie: podpriemerný


Borievková silica Hanus sa vyrába destiláciou nefermentovaných bobúľ vodnou parou. Je veľmi dobrá do krémov určených na namáhané svaly, či kŕčové žily. Okrem krémov som ju zvykla pridávať aj do kúpeľa, kde príjemne drevito prevoňala celú kúpelňu. Plusom je tiež to, že ju vyrába slovenský výrobca priamo na Slovensku.
Cena: 3,30
Celkové hodnotenie: výborná

Vitamín E z Ekokozy som používala ako konzervant do krémov. Mal však veľmi zlý obal. Časť vitamínu E sa vyliala už v balíku a to čo zostalo, sa pri výrobe domácej kozmetiky dosť zle dávkovalo. Na stránke žiaľ nebola fotografia obalu, takže som netušila, čo príde. Ak ešte budem objednávať vitamín E, rozhodne v inom balení.
Cena: 3,40
Celkové hodnotenie: podpriemerný

Deodorant Ranná rosa Navia počas chladnejších dní som mala vcelku rada. Konzistenciou pripomínal tuhý krém, dobre sa nanášal, rozotieral a príjemné voňal. Poteniu nezabraňoval vôbec a zápachu bránil približne štyri hodiny. Potom bolo potrebná opätovná aplikácia. Malé praktické balenie však umožňovalo nosenie v kabelke, takže s tým nebol až taký problém. Akonáhle teploty na teplomery prekročili dvadsiatku, deodorant prešiel do tekutého stavu. Doslova sa lial. Aplikácia sa stala nepraktickou a aj obal bol celý zapatlaný od oleja. Však to vidíte aj na fotke. Prenášanie v kabelke teda neprichádzalo do úvahy. Počas leta by pokojne mohol byť v obale s guľôčkovým aplikátorom. Na oblečenie sa bežne neotláča a nenecháva fľaky. Pozor však ak sa počas dňa potrebujete prezliecť. Pri prezliekaní najmä na tmavom oblečení môže nechať šmuhy.
Cena: 7
Celkové hodnotenie: priemerný

 
Pleťová voda Terra Naturi bez obsahu alkoholu výborne dočistí pleť, bez toho aby ju vysušovala.  Pleť po použití tejto pleťovej vody nie je lepkavá, vysušená, či nejako inak podráždená. V skratke povedané skvelá pleťová voda bez alkoholu za veľmi priaznivú cenu. Problémom je tak trochu uzáver, ktorý ťažšie prilieha a je riziko, že pri zlom zatvorení by sa mohla vyliať. V rubrike o spotrebovaných výrobkoch sa objavuje opakovane.
Cena: cca 2,25 €
Celkové hodnotenie: jedna z najlepších

Rafinovaný avokádový olej Ekokoza som kvôli veľkému množstvu vitamínov A, B, D, E a sterolov pridávala do doma pripravovaných krémov a mydiel. Nebol zlý, no už by som kvoli nemu asi objedávku nerobila. V Lidli sa dá kúpiť avokádový olej v potravinárskej kvalite, s ktorým som tiež spokojná a má dvojaké využitie.
Cena: cca 3,30 €
Celkové hodnotenie: dobrý



Double wear light od Estee Lauder v odtieni 2 vo vzorke ma dosť zaujal. Poskytuje stredné krytie no je zároveň ľahký a na tvári ho necítiť. Dobre sa rozotiera, ak môžem posúdiť podľa dvoch použití, tak má aj vcelku dobrú výdrž. Odtieň 2 bol na mňa trochu tmavší, no odtieň 1 by mohol byť fajn. Myslím, že sa časom pozriem aj po plnom balení. Ak viete o nejakej dobrej akcií na tento kúsok, určite mi dajte v komentároch vedieť.

Hnedý gél na obočie Alverde mi vydržal dva roky a bola som s nim veľmi spokojná. Krásne voňal, kefkou sa dalo obočie pekne upraviť a hnedá farba ho skvele zvýraznila. Výdrž bola tiež dobrá a v priebehu dňa som obočie už neupravovala. Časom siahnem po ďalšom balení.
Cena: cca 3 €
Celkové hodnotenie: výborný

Celkovo som v júni minula kozmetiku v hodnote cca 57 €. Po odrátaní výhier a zliav sú reálne náklady 48 €.

Máte skúsenosť s niektorým z výrobkov?

Komentáre

  1. ten gel na obočie v drogerke vždy chytím do ruky a položím naspäť :-) zaujal ma ten olej,že sa dá kupiť v lidli.je v stálej ponuke?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie, olej nie je v stalej ponuke, no zaraduju ho do predaja pomerne casto.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky