Čo skrýva pod názvom Bed Head?

Zo všetkých ročných období sú vlasy najviac zaťažované práve v zime. V zime často striedame pobyt vo vykúrených miestnostiach s pobytom v chladnom až mrazivom prostredí. Vlasy mechanicky poškodzujeme nosením čiapok a klobúkov. V neposlednom rade sa na stave vlasov v zime prejaví aj znížený príjem tekutín a vitamínov. V časopisoch a na internetových portáloch nájdeme množstvo odporúčaní, ako sa počas zimy starať o svoje vlasy. Poviem rovno, že ak by sme ich mali všetky dodržiavať stálo by to množstvo úsilia a času. Zo všetkých odporúčaní som si vybrala teda len niektoré, ktoré mi pomáhajú udržať moje vlasy v stave, ktorý možno označiť ako normálne. Vlasy umývam vlažnou vodou. Obmedzujem používanie žehličky, kulmy a pokiaľ je to možné nechám vlasy uschnúť bez použitia féna. Nevychádzam von z mokrými vlasmi. Dvakrát do týždňa si doprajem masku na vlasy. Práve v zime kladiem dôraz na to, aby šlo o naozaj kvalitnú masku. Potom ako sa mi minula moja obľúbená maska od značky Keune som hľadala niečo v porovnateľnej kvalite, avšak podľa možnosti v nižšej cenovej kategórií. Voľba padla na masku od značky Tigi.
maska Tigi - Bed Head na normálne vlasy

Tigi je britská značka profesionálnej vlasovej kozmetiky, ktorú založili odborníci z kaderníckych salónov Tony & Guy. Výslovnosť značky tý dží teda určite nebude čisto náhodná. Špecifický britský humor sa prejavil i v názve radu Bed Head, ktorý je zameraný na módne trendy a nápadité účesy. Z tohto radu som si vybrala masku určenú na normálne vlasy. Tie z vás, ktoré majú vlasy normálne by mali zbystriť pozornosť, lebo masiek na vlasy poškodené, mastné, suché a neviem aké ešte sú kvantá, ale nájsť masku na vlasy normálne nie je bežný jav. Podľa popisu je maska Tigi Bed Head Urban Antidotes Re-Energize Mask určená na hĺbkovú výživu a revitalizáciu vlasov. Má zlepšovať povrch vlasu a regenerovať jeho poškodené časti. Po použití majú vlasy získať oslnivý lesk, jemnosť a pružnosť. Výrobca odporúča masku aplikovať na vlhké vlasy, nechať pôsobiť 3 až 5 minút a opláchnuť. Maska obsahuje aqua, cetearyl alcohol, stearamidopropyl dimethylamine, lactic acid, behentrimonium chloride, glycerin, dimethicone, fragrance, dipropylene glycol, phenoxyethanol, hydroxypropyl methylcellulose, petrolatum, mineral oil, amodimethicone, sodium chloride, polyurethane-39, disodium edta, peg-180m, cetrimonium chloride, peg-7 propylheptyl ether, magnesium nitrate, adipic acid, gluconolactone, sodium sulfate, trehalose, methylchloroisothiazolinone, silica, benzoic acid, magnesium chloride, dehydroacetic acid, methylisothiazolinone, ethylhexylglycerin, bht, hexyl cinnamal, butylphenyl methylpropional, linalool. Podľa databázy EWG k "High Hazard" látkam patrí methylisothiazolinone a butylphenyl methylpropional. Tieto látky môžu spôsobovať alergiu. Keďže sú ale na konci zoznamu, vo výrobku budú iba v malom množstve. 200 g balenie sa predáva za cca 10 €.

maska Tigi - Bed Head na normálne vlasy
Maska je v nielen peknom ale i v praktickom obale. Oceňujem najmä rovné viečko bez preliačenín. Niekto to môže považovať za malichernosť, ale mám skúsenosť, že v prehliačeninách zvykne stáť voda a následne sa usadzovať vodný kameň. Masku človek zvykne používať dlhší čas a pohľad na obal od vodného kameňa nie je práve príjemný. Takže s Tigi je to všetko v poriadku. Po otvorení uvidíte bielu hmotu a ucítite prenikavú chemickú vôňou snažiacu sa napodobniť vanilku. Vôňa by mohla byť aj slabšia, ale dá sa to rozdýchať. Po uschnutí vlasov ju už necítiť. Treba však brať do úvahy, že vôňa je vždy veľmi subjektívna záležitosť. Aplikácia je jednoduchá a krátka. Kritériom môjho výberu bol práve trojminútový interval pôsobenia. Na dlhšiu aplikáciu totiž nemám čas ani náladu. Vlasy sa po použití masky dobre upravujú, neelektrizujú, sú hladké a čo je dôležité zostávajú aj naďalej normálne - to znamená ani mastné a ani vysušené. Masku som začala používať na zdravé vlasy a maske sa darí vlasy v tejto podobe aj udržať (v kombinácií so starostlivosťou uvedenou v úvode článku).

plusy:
  • originálny názov
  • pekný a funkčný obal
  • vlasy sa dobre upravujú, sú hladké a neelektrizujú
  • vlasy zostávajú zdravé 
  • na aplikáciu postačujú tri minúty


mínusy:
  • výskyt "High Hazard" látok v zložení
  • silná vôňa
Celkové hodnotenie: výborná

maska Tigi - Bed Head na normálne vlasy


Venujete svojím vlasom počas zimy špeciálnu starostlivosť? Poznali ste značku Tigi?

 Ďakujem e-shopu Elnino za poskytnutie výrobku na zrecenzovanie.

Komentáre

  1. Ešte som neskúšala od Tigi žiaden produkt. O vlasy sa v zime starám tak normálne, asi nič špeciálne, masky sa snažím používať celoročne. S tým obalom ťa plne chápem, v kúpeľni tie produkty po čase zvyknúť vyzerať dosť hrozne vplyvom vody. Ja som bola spokojná s maskou Matrix Total Results.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od Matrix som nic neskusala, takze vdaka za typ.

      Odstrániť
    2. Pridávam sa k chválam na Matric. Ja mám od Matrix kondicionér z tohto radu. Vôňa tiež nie je prírodná, ale vlasy zaťažuje len minimálne a balenie mi neskutočne dlho vydrží. :-)

      Odstrániť
  2. Tigi je skvelá značka, najmä svojimi bezsulfátovými šampónmi, ktoré chválim. Jediné čo mi nesedelo, že mám jemné vlasy a šampón mi ich zaťažoval a mastili sa neskutočne rýchlo. Ale pokožku hlavy mi vôbec nedráždil.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bezsulfatove sampony su teda rarita medzi prirodnou i konvencnou kozmetikou. Urcite mam v plane sa na ne blizsie pozriet.

      Odstrániť
    2. Matrix teda ja neodporúčam vôbec, pokiaľ máš citlivú pokožku hlavy, tak, ako ja... Podľa mňa je to len predražená značka, ktorú nahradí i bežná drogériová kozmetika, plus robí na hlave šarapatu, teda aspoň na tej mojej :-/ Čo ešte môžem odporučiť je GOLDWELL, poprípade OROFLUIDO...

      Odstrániť
    3. Tie znacky vobec nepoznam. Budem sa na ne musiet pozriet. Na citlivu pokozku sa mi teraz osvedcil sampuch od Ponio.

      Odstrániť
  3. Značku Tigi nepoznám , teraz počujem o nej prvýkrát. Mne tam trošku vadí aj ten silikón a ropa, nejako nie som fanúšik týchto zložiek. Ale kuknem si pár produktov, možno nájdem niečo s lepším zložením :)

    Bio súťaž

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Silikon mi vadi v kremoch na plet, kde moze upchat pory. Vo vlasovej kozmetike sa mu nevyhybam. Nepozorujem, ze by mojim vlasom nejako skodil a v podstate s pokozkou tela ani neprichadza dlhodobo do kontaktu. Voci produktom, ktore vznikli spracovanim ropy nemam vobec nic. Nejde o ciernu spinavu ropu ale o produkt, ktory z nej vznikol. Vazelina na pery spravi niekedy naozaj dobru sluzbu. Mne skor vadia latky ovlyvnujuce hormonalny system, ci sposobujuce rakovinu. V podstate to riesim tak, ze 70 % mojej kozmetiky je prirodnej a obcas ju prestriedam kozmetikou konvencnou, pricom vsak pozeram na zlozenie vyrobkov. Co sa tyka tejto znacky, som zvedava na zlozenie bezsulfatovych samponov.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky