Sprchové gély Nivea

Kto by nepoznal Niveu. Ich klasický univerzálny retro krém v tmavomodrom plechovom obale bol a možno aj stále je stálicou väčšiny domácnosti. Od čias "modrého" krému sa Nivea posunula poriadny kus ďalej a ponúka širokú škálu výrobkov. Z množstva výrobkov od tejto nemeckej značky ma za posledný rok zaujali najmä sprchové gély. Niekto by mohol namietať, či má zmysel písať recenziu na niečo čo má umyť a nepodráždiť pokožku. Premýšľala som o tejto malej dileme, a vyhodnotila som ju tak, že ak je niečo super, výnimočne, bežne dostupné v drogérií a robí mi to radosť, určite to stojí za zmienku.


Za posledný rok sa ku mne v podobe vianočných darčekov dostali presne s odstupom jedného roka tieto dva sprchové gély. S oboma som bola spokojná, ale keďže modrý som už pred časom minula a používam ružový, bude recenzia venovaná práve jemu.


Sprchový gél Nivea - waterlity and oil

Čo hovorí výrobca: povzbudzujúce osvieženie a rozmaznávajúca starostlivosť. Stimulujte svoje zmysly zvodnou vôňou kvetov lekna. Ošetrujúca pena hodvábne jemného sprchového gélu s rozmaznávajúcimi olejovými perličkami dodá pokožke úžasný pocit hebkosti.

Použitie: aplikujte na vlhkú pokožku a opláchnite

Cena: cca 2 €

Zloženie: aqua, sodium laureth sulfat, cocamidopropyl betaine, acrylates copolymer, PEG-7 glyceryl cocoate, parfum, disodium cocoyl glutamate, helianthus annus seed oil, glycerin, glyceryl glucoside, sodium chloride, PEG-40 hydrogenated castor oil, trisodium EDTA, propylene glycol, benzophenone-4, sodium sulfate, lactose, microcrystalline cellulose, phenoxyethanol, methylparaben, ethylparaben, linalool, butylphenyl, methylpropional, alpha-isomethyl ionone, limonene, citronellol, benzyl alcohol, CI 77492, CI 16035. Podľa organizácie EWG sa v zložení nenachádza žiadna "High Hazard" látka.

Sprchový gél Nivea - waterlity and oil
Sprchový gél Nivea - waterlity and oil
Moje subjektívne hodnotenie: super sprchový gél, ktorý robí všetko čo sa od sprchového gélu očakáva

plusy:
  • umýva
  • nevysušuje
  • príjemná vôňa
  • priehľadná konzistencia
  • pekný  obal
  • dobrá dostupnosť
  • žiadne "High Hazard" látky v zložení

mínusy:
  • zaoblené viečko neumožňuje postaviť nádobu dole hlavou a uľahčiť tak aplikáciu v čase, keď sa gél už míňa
Perspektíva produktu na mojej poličke:  týmto sprchovým gélom sa vždy poteším

Celkové hodnotenie: jeden z najlepších sprchových gélov

Ktoré výrobky od značky Nivea ste si obľúbili?

Komentáre

  1. Niveu mám rada, ale sprcháče som už skúsila takmer všetky, najradšej mám asi Happy Time, ten krásne vonia, tieto gélové až tak nevyhľadávam. V poslednom čase sa mi ale zdá, že značka nejako slabo inovuje, nenachádzam nejako nové vône v tejto oblasti. Inak som Niveu kupovala fakt dlhý čas a bola mojou stálicou, celkovo je to taká naša rodinná značka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mam zase radsej tieto priehladne gelove, ako tie kremove. Tyka sa to vsetkeho od samponov, cez gely a odlicovace.

      Odstrániť
  2. U nas v kupelni vladne Nivea Men :D ja som mala od nich oblubeny sprchac Sensitive, ale odledy pozmenili obaly, tento uz nenachadzam... a mam rada telove mlieka a kremy, je to podla mna taka istota

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nič si z toho nerob, ja tiež dosť často v recenziách ujúkam nad sprcháčmi ;)
    Niveácke sprcháče sú fajn, aj keď mimo môj rozpočet :DDD Kedysi ale mali takú marhuľkový a ten bol úžasný, ten by som si kupovala furt...
    EOS giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Co sa tyka rozpoctu, ku mne sa dostavaju vacsinou ako sucast vianocnych darcekovych baleni :-)

      Odstrániť
  4. Tieto sprchové gély milujem. Ružový sme si s mamou kupovali kedysi aj 4x po sebe. Teraz mám ten modrý, tak som zvedavá, ale pravdepodobne tiež nesklame. Navyše teraz ma potešilo, že neobsahujú high hazard látky (uvedenie tohto faktu ma vždy v tvojich recenziách poteší).
    Inak, tiež môžem odporučiť Happy Time, teraz ho používam a neskutočne vonia po pomaranči. Navyše je to ten typ hustého akoby "mliečneho" sprcháča, takáto konzistencia mi na pomarančovú vôňu sedí viac, než gélová. Ešte majú aj nejaký kokosový, na ten si asi tiež posvietim...
    A rada by som pochválila touto cestou aj tvoj blog, pripadá mi veselé, vtipné, že sa nachádzam vlastne "v kaviarni". :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já jsem měla s každým gelovým sprchovým gelem, i s tím co je v něm olej, problém. Zjistila jsem, že na moji pokožku prostě musí být něco, co obsahuje mléko a čím víc, tím líp. Dost dlouho jsem byla spokojená s kosmetikou, která byla vyráběná z kozího mléka, tak moc, že jsem měla tendence jít poděkovat té koze, která poskytla mléko pro můj sprcháš. Zkus se podívat, třeba tě nějaký výrobek zaujme http://www.dekorativka.cz/Kosmetika-Ziaja?gclid=Cj0KEQjwuI-oBRCEi87g0K3O8OoBEiQAb25WAQmBkWy94GtzpRx5sckSRrHk9HBSz6bAoRtmmC6HwaMaAk9s8P8HAQ no možná jí i znáš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mít doma klasickou modrou Niveu v plechovce je pro mě povinností, přestože jí zase tak často nepoužívám, v šuplíku musí pro případ nouze být :D! Jinak sprchové gely tato značka opravdu umí :)!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky