Spotrebovaná kozmetika | február 2022

Taška na prázdne obaly sa opäť naplnila a predtým ako všetky obaly poputujú do separovaného odpadu si ešte užijú svojich posledných päť minúť slávy v podobe mini-recenzií v článku o spotrebovaných produktoch. Pripravte si šálku kávy alebo čaju a pustite sa do čítania. Kozmetiky - prírodnej i tej konvenčnej sa nazbieralo dosť.


 

 Vo februári som spotrebovala 9 produktov, z toho do kategórie prírodnej kozmetiky spadajú 2 kusy.

 


Sprchový gél SO PURE S. Oliver bol extrémne silno parfumovaný, pričom vôňa zostávala aj na pokožke. Osobne takú silnú vôňu pri sprchových géloch nepotrebujem. Gél však bol súčasťou darčekového balenia a teda som ho spotrebovala. Znovu by som ho však nepotrebovala a rovnaké vyjadrenie platí aj o parfume tejto značky s rovnakou vôňou.

Cena: -  
Celkové hodnotenie: priemerný

Telové maslo s vôňou kakaa Cien si kupujem pravidelne i do zásoby. A to i napriek tomu, že kvalitou nepatrí medzi najlepšie telové masla, aké som vyskúšala. Hydratuje priemerne a aj vsakovanie je pomalšie a pokožku treba poriadne premasírovať. Vôňa kakaa a originálny obal však stoja za to. To chcete. Navyše má nízku cenu a veľký objem, takže čo ušetrím na telovej kozmetike, môžem si dopriať pri kozmetike pleťovej. Nepatrí do stáleho sortimentu predajne Lidl, no približne dvakrát ročne ho do svojho predaja zaradia.

Cena: 5  
Celkové hodnotenie: dobré

 

Kúpeľové kryštály Ruhepol Kneipp sú tvorené kombináciou soli a prírodných olejov. Na jeden kúpeľ sa spotrebuje celé balenie. Produkt nespôsobuje zafarbenie vody a aj vôňa je taká slabšia. Na Na levanduľu sa veľmi nepodobá. Rovnaký produkt avšak vo verzií Warm ums Herz ma zaujal oveľa viac. Zvláštne, lebo som predpokladala, že sa budú líšiť len vôňou.

Cena: 4  (prepočítané na počet kusov v adventnom kalendári)
Celkové hodnotenie: výborný

 

Šampón proti lupinám so zeleným čajom Head & Shoulders príliš nezaujal. Vlasy boli po ňom dosť ťažké, akoby mastné a ani proti lupinám nejako špeciálne nepôsobil. Šampóny od tejto značky si občasne zvyknem kupovať a sú celkom fajn. Verzia so zeleným čajom ale sklamala.

Cena: 5  
Celkové hodnotenie: podpriemerný

Dezodorant Dove s obsahom zinku som žiaľ v našich drogériach ešte nevidela. Ja som si ho kúpila ešte v lete Rakúsku a zaujala ma informácia, že je bez obsahu hliníkových solí. Jeho účinok je založený práve na obsahu zinku a ten zinok veru funguje. Pri použítí dezodorantu necítiť pot a dokonca sa i menej potím. Aplikácia je pohodlná. Vôňa slabšia, jemná, púdrová. Už len aby ho priviezli aj na Slovensko. 

Cena: 2,5  
Celkové hodnotenie: výborný
 

Wonder Luxe Volume maskara Rimmel je taký priemerný produkt. Oči nedráždila, dobre sa nanášala, nerozmazávala sa, no výsledný efekt nebol veľmi výrazný. Nepoužívam extra výrazné líčenie, no keď sa líčim, chcem aby tie zvýraznené rasy aj naozaj bolo vidieť. Po tomto kúsku už opäť nesiahnem. Rimmel má aj lepšie maskary.
 
Cena: 4  
Celkové hodnotenie: priemerná
 

Collagen make-up Dermacol v odtieni 1.0 pale vyraďujem len po niekoľkých pokusoch o používanie. Efekt po nalíčení bol dobrý, no make-up má strašne kratučkú trvanlivosť. Už po troch hodinách od nalíčenia make-up príšerne zoxidoval a bolo to skrátka nepoužiteľné. Takto sa nedá chodiť medzi ľudí.

Cena: 10  
Celkové hodnotenie: pre mňa nepoužiteľný


Krásna dáma Havlíková apotéka je podľa oficiálneho popisu výživný krém pre zrelú a suchú pleť. Toho sa som pravdupovediac bála, no popisok v tomto prípade našťastie nezodpovedá realite a je teda vhodný aj na moju zmiešanú pleť. Ide o stredne hutný krém, ktorý rýchlo vsakuje do pleti. Hydratácia a výživa je taký stred. Pre mňa úplne postačujúca. Suchá pleť by však potrebovala zrejme niečo výživnejšie. Krém je neparfumovaný. Cítiť v ňom len jemnú arómu kostihoja lekárského. Krém ma zaujal a v zimnom období by som po ňom rada znovu siahla.

Cena: 5,50  (prepočítané na počet kusov v adventnom kalendári)
Celkové hodnotenie: výborný

Intenzívny krém na ruky Atopi Control Eucerin bol veľmi príjemný. Rýchlo vsakoval, pokožku rúk dostatočne hydratoval. Pôsbenie na atopicku pokožku ale posúdiť neviem. 

Cena: -
Celkové hodnotenie: výborný

Celkovo som spotrebovala kozmetiku v hodnote 36 €.

Komentáre

Obľúbené príspevky