Max Factor - paletka matných rúžov

Od začiatku doby covidovej išli rúže, lesky, či balzamy na pery úplne mimo mňa. Prakticky stále nosíme rúška či repirátory a nalíčené pery ani nie je vidieť. Potom som si však uvedomila, že pri online meetingoch na kamere z celého líčenia vidieť akurát tak nalíčené pery.  To bolo pre mňa signálom zvoliť výraznejšie líčenie. No a prečo už siahať po jednom výraznom rúži, keď môžete mať celú paletku? Navyše pri paletke rúžov je väčšia šanca, že vám farebne bude vyhovovať aspoň niečo. Lebo čo so skvelým rúžom, ktorý vám farebne nepristane? S paletkou sa toto farebné riziko výrazne znižuje.


Paletka rúžov na pery Lipfinity Designer Palette Max Factor v odtieni 04 red ponúka niekoľko rúžov v matnom odtieni - matte lip color vrátane voskového podkladu - primer a zlatého a ružovkastného lesku - metalic top coat. Predáva sa za super cenu - cca 7 €.

S paletkou rúžov sa dá vytvoriť pekné výrazné líčenie. K môjmu prekvapeniu mi farebne sedia všetky rúže, čo ma samozrejme teší. Rúže možno používať samostatne, čím docielite matný efekt. Môžeme však použiť aj metalický top coat, čím zároveň líčenie aj zjemníme a nebude pôsobiť tak výrazne.
 
Rúže pery hydratujú. S použitím primera držia na svojom mieste a neprechádzajú do okolia pier. Výdrž je tak približne štvorhodinová s pozvoľným vytrácaním. Spomínaný efekt mi na perách veru vyhovuje a s výberom paletky som spokojná. Jedinou nevýhodou je to, že používaním sa faby miešajú a paletka pôsobí časom upatlane. No čo už, ešte že som paletku stihla odfotiť v peknom stave.

plusy:
  • pomer cena vs kvalita a efekt
  • paletka obsahuje primer, 5 matných rúžov a 2 metalické top coaty
  • výdrž na perách
  • rúže pery hydratujú
mínusy:
  • používaním dochádza k miešaniu farieb
Celkové hodnotenie: výborné

Stretli ste sa už s paletkou rúžov? Aké boli vaše dojmy?

Komentáre

Obľúbené príspevky