Argital | zosvetľujúci čistiaci gél

Talianska značka prírodnej kozmetiky Argital patrí k stáliciam v mojej kozmetickej rutine. Na blogu ju recenzujem relatívne často a zatiaľ som v portfóliu tejto značky narazila len na kvalitné výrobky. Inak to nebude ani dnes. V dnešnom článku by som vám rada napísala niečo viac o rastlinnom čistiacom a zosvetľujúcom gély na tvár, ktorý mám z obchodíka s čisto prírodnou kozmetikou Krásna každý deň.

 

 

Rastlinný čistiaci a zosvetľujúci gél na tvár Argital je podľa oficiálneho popisu určený na zosvetľenie a rozjasnenie pleti. Výrobca vsadil najmä na účinok kyseliny fytovej, extraktov z ruží a rumančeka, esenciálneho oleja z ruže a gélu z aktívneho zeleného gélu. Výrobok má certifikát prírodnej kozmetiky ICEA a plné 250 ml balenie sa predáva za cca 18 €.

 

 ARGITAL - facial cleanser - INCI

sodium lauroamphoacetate   |   surfactant   |  čistenie
aqua   |   voda    |  rozpúšťadlo
rosa damascena flower extract   |   extrakt z ruže damascenskej
chamomilla recuita flower extract   |   extrakt z rumančka
sodium cocoyl hydrolyzed wheat protein   |   starostlivosť o pokožku
alcohol   |   rozpúšťadlo, konzervant
solum fullonum   |   zelený íl    |  peeling, čistenie
lactic acid   |   kyselina mliečna    |  exfoliačne účinky, konzervant
phytic acid   |   kyselina fytová    |  zosvetľuje
rosa centifolia flower oil   |   ružový olej    |  hydratuje
lavandula hinryda oil   |   levanduľový olej    |  hydratuje
styrax benzoin resin extract   |   extrakt zo styraxu
berberis vulgaris bark extract   |   extrakt z dráča
xanthan gum   |   xantánová guma   |  zahusťovadlo a spojivo
citronellol   |   vonná zložka
geraniol   |   vonná zložka
limonene   |   vonná zložka
eugenol   |   vonná zložka
linalool   |   vonná zložka


Zosvetľujúci gél je umiestnený v obale z tvrdého plastu. Po otvorení viečka ucítite stredne intenzívnu zvláštnu vôňu. Pripomína mi kvasiace slivky a niekde na pozadí sa objavuje aróma ružovej vody. Pri ďalšom privoňaní cítiť i levanduľový olej. Veru zvláštna kombinácia, no výsledný efekt sa mojim čuchovým bunkám extrémne páči. Výrobca odporúča používať čistiaci gél na všetky typy pleti. Farba je vplyvom obsahu zeleného ílu hnedasto zelená, no konzistencia je pomerne tekutá tekutá. Gélu stačí použiť naozaj len máličko. Spotreba je nízka. Gél používam od januára a ešte nie som ani v polovičke. Ak sa niekomu teda zdá cena vysoká, tak stačí si to prerátať s nízkou spotrebou a už sme hneď na oveľa sympatickejších číslach.

Gél na tvári slabo pení. Dokáže na seba naviazať nečistoty. Z tváre sa dobre oplachuje a pleť nevysušuje. I tak by som však v prípade suchej pleti radšej siahla predsa len po niečom inom. Zelený íl nie je určený práve na suchú pleť. Zvyšné typy pleti sa však určite potešia všetkým zložkám produktu. Sľubované zosvetlenie pleti som však nepozorovala. Osobne si myslím, že na to treba použiť produkty, ktoré sa tvári aj nejaký čas ostanú a nie čistiaci gél, ktorý sa prakticky hneď opláchne. Pleť však bola pekne vyčistená a rozjasnená. Za mňa ide teda o skvelý produkt, ktorý môžem len odporučiť.

plusy:

  • prírodná produkt
  • obal
  • vôňa
  • čistiaci a rozjasňujúci efekt
  • nízka spotreba

mínusy:

  • žiadne

Celkové hodnotenie: jeden z najlepších

 Počuli ste už o značke Argital?

Komentáre

Obľúbené príspevky