Weleda | krém na holenie nielen pre mužov

Modrá rada prírodnej značky Weleda nie je pre mňa žiadnou novinkou. Hoci je primárne určená pre mužov, nevidím najmenší dôvod, prečo by po nej nemohli siahnuť obe pohlavia. Dávnejšie som z tejto rady vyskúšala hydratačný krém, ktorý bol celkom fajn. Keď som teda v e-shope Elnino objavila novinku - krém na holenie, chcela som ho veru vyskúšať. So svojimi dojmami a skúsenosťami sa s vami podelím v dnešnej recenzií.

Krém na holenie Weleda má podľa oficiálneho popisu konzistenciu krémovej peny, ktorá pomôže dokonalému oholeniu a ochrane aj tej najcitlivejšej pokožky. Výrobca stavil na ošetrujúce účinky kozieho mlieka a extraktov so sladkých mandlí a fialky. Výrobok spĺňa kritéria pre získanie certifikátu prírodnej kozmetiky NATRUE a v množstve 75 ml sa predáva za cca 9 €. V akcií ho však môžete nájsť i za polovičnú sumu.

WELEDA - krém na holenie - INCI

aqua   |  voda  |  rozpúšťadlo
potassium palmitate   |  mydlo a detergenčná látka
potassium stearate    |  mydlo a detergenčná látka
glycerin   |  viaže vodu v pokožke
potassium cocoate   |  mydlo a detergenčná látka
potassium olivate   |  mydlo a detergenčná látka
fragrance   |  vonné zložky
goat milk   |  kozie mlieko  |  ošetrujúce účinky
viola tricolora extract   |  extrakt s fialky  |  účinná zložka
prunus amygdalus dulcis fruit extract   |  extrakt zo sladkých mandlí |  účinná zložka
alcohol   |  konzervant
sodium palmitate   |  mydlo a detergenčná látka
sodium stearate   |  mydlo a detergenčná látka
sodium cocoate   |  mydlo a detergenčná látka
sodium olivate   |  mydlo a detergenčná látka
magnesium sulfate   |  epsomská soľ  |  stabilizátor
sodium silicate   |  odstraňuje tuky a oleje
potassium hydroxide   |  regulácia pH
sodium citrate   |  regulácia pH
limonene   |  vonná zložka
linalool   |  vonná zložka
citronellol   |  vonná zložka
geraniol   |  vonná zložka

 

Pravidelní čitatelia určite registrujú, že prípravky na holenie sa na blogu objavujú len veľmi sporadický. Z toho, čo som doteraz vyskúšala ma žiaden totiž nejako extra neohúril a okrem peknej vône som nikdy žiadny benefit nenašla. Preferovala som teda suché holenie s následnou hydratáciou pokožky. Myslím si však, že od toho druhu holenia pomaličky upustím. Holiaci krém od Weledy ma zaujal natoľko, že sa stane stálicou v našej kúpeľni a má rozhodne viac benefitov ako je len vôňa.

Holiaci krém má nádhernú citrusovú vôňu. Intenzita vône je však slabšia a teda nebude rušiť ani tých, čo preferujú iné vonné podtóny. Po vytlačení z tuby uvidíte bielu hmotu, ktorá je z hľadiska konzistencie niečím medzi penou a gélom. Pri kontakte s vodou sa i malé množstvo krému na holenie dá naniesť na pomerne veľké plochy. Pre porovnanie ja napríklad použijem množstvo krému v podobe hrášku na celé predkolenie. Netreba sa teda obávať, že spotreba by bola vysoká. Krém vydrží pomerne dlho.

Produkt výrazne uľahčuje holenie. Vďaka nemu žiletka pekne zachytí a odstráni chĺpky. Benefitom je, že krém na holenie nelepí, nekĺže, neupcháva čepieľky žiletky. Jeho použitie je praktické a efektné. Pokožka následne nie je podráždená. Dokonca by som povedala, že krém pokožku až jemne hydratuje. S výrobkom som spokojná a rozhodne ho plánujem zaradiť k objavom tohoto roka.

plusy:
  • prírodný produkt
  • cena
  • príjemná vôňa
  • praktické použitie
  • obal
  • efektný výsledok

mínusy:
  • žiadne
Celkové hodnotenie: jeden z najlepších

 

 Aký je váš obľúbený produkt od značky Weleda?

Komentáre

Obľúbené príspevky