Tipy na vianočné darčeky (1) - kozmetika z parfumérie

Ak hľadáte inšpiráciu čím obdarovať svojich blízkych, dnešný článok vám istotne padne vhod. Zaradila som do neho osvedčené kúsky z oblasti kozmetiky. Nejde však o klasické značky bežne dostupné v drogériách, ale skôr o trochu luxusnejšiu kozmetiku. Nie je to kvôli tomu, že by drogériové značky boli menej kvalitné či menejcenné. Skôr sa pozerám na to, že obdarovaný si ich v drogérií môže kedykoľvek kúpiť aj sám. Vianočný darček by mal byť výnimočný, zaujímavý, mal by byť prekvapením. A tým môžu byť i menej známe a menej dostupné značky kozmetiky. Tie dnešné som vybrala z e-shopu Elnino, s ktorým má už niekoľko rokov veľmi dobrú skúsenosť.

 

COLLISTAR

Väčšina z nás si z času na čas dopraje relaxačný pobyt v príjemnom hoteli s bazénom, saunou a masážami. Telo i myseľ potrebujú skrátka poriadne zrelaxovať. Pri každom takomto pobyte si okrem samotného wellnessu vychutnávam i vôňu rôznych esenciálnych olejčekov. Tento rok je to s wellnessovými pobytmi náročné. Netrúfam si ani len odhadnúť, kedy vláda opäť otvorí rekreačné zariadenia. Príjemnú vôňu si teda môžeme vykúzliť aspoň doma a to prostredníctvo peelingov od talianskej značky Collistar. Z vlastnej skúsenosti môžem odporučiť najmä zošťíhľujúci telový peeling a peeling proti celulitíde a striam, ktoré patria k mojim najobľúbenejším. Podrobnejšie recenzie si môžete prečítať na tomto mieste.


FRAIS MONDE

Ďalším nápadom na vianočný darček by mohla byť pleťová maska, ktorá pleť vyčistí, rozžiari a dodá jej zdravý vzhľad. Samozrejme by to malo byť bez podráždenia pleti. Z tejto oblasti môžem odporučiť napríklad pleťové masky od talianskej značky FRAIS MONDE. Sama som bola nadšená z verzie black clay, ktorá je určená na čistenie pleti. Podrobnejšiu recenziu si môte prečítať na tomto mieste. Značka však ponúka viacero druhov masiek. Rad Organic Spa Mask obsahuje až päť rôznych druhov - proti starnutiu, na rozjasnenie, na hydratáciu, na vyčistenie, či na unavenú pleť. Myslím, že je z čoho vyberať.


CLINIQUE

Pravidelné čitateľky blogu určite vedia, že značka Clinique určite patrí k mojím favoritom. Týka sa to však dekoratívnej kozmetiky. Tá pleťová mi až tak veľmi nesedí. Najradšej by som vám ako vianočný darček odporučila make-up anti-blemish solution, ktorý považujem za najlepší na svete. Je mi však jasné, že trafiť správny odtieň nie je jednoduché, ani keď si ho kupujete pre seba. Nieto ešte ako darček. Takže z toho dôvodu dám skôr tip na slávne lesky, či rúže. Design je naozaj top a kvalita tiež ničím nezaostáva. Podrobnejšiu recenziu si môžete prečítať napríklad tu.

NUXE

Určite mi dáte za pravdu, že sprchové gély a telové mlieka sú už takou vianočnou klasikou. Možno spolu s ponožkami. Určite nie je na tom nič zlé. Tieto produkty sa v priebehu roka budú určite hodiť i takým používateľom, ktorí kozmetiku nepovažujú za svoje hobby. Aj tu je však dobre myslieť na to, že sprchový gél či telové mlieko, ktoré chceme darovať, by malo byť niečim výnimočné. Môže to byť napríklad vôňa, ktorou vyniká značka Nuxe. Mne sa osvedčeli napríklad zvláčňujúci sprchový gél či hydratačné telové mlieko. Podrobnejšiu recenziu si môžete prečítať na tomto linku.


REN

Britskú značku prírodnej kozmetiky REN Clean Skincare registrujem už niekoľko rokov. So závisťou som o nej čítavala u blogeriek zameraných na používanie výlučne prírodných produktov. Kritérium prírodné produkty však nestačilo. Muselo ísť o poriadne kvalitnú prírodu a s tým sa spájala aj vysoká cena. A prečo tá moja závisť? Nuž značka REN sa na Slovensku a ani v Čechách nedala zohnať a ak som ju našla v zahraničných e-shopoch, tak bola teda fakt dosť drahá. Viete si predstaviť moju radosť, keď som ju objavila v slovenskej pobočke e-shopu Elnino? Ja sama som vyskúšala čistiaci gél a tonikum na tvár. Najbližšie plánujem vyskúšať sérum s vitamínom C, čo by mohol byť vlastne tiež fajn vianočný darček. Vitamín C v kozmetike je teraz veľmi populárny a myslím, že by v podobe darčeka mohol potešiť.

 


Budem sa tešiť, ak vás niektorý tip inspiruje alebo zaujme.


Komentáre

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky